lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 978,189 views

#601 • • greenie Guest

ALIEN:
mä ainaki ottaisin "iha vitu sama" -kiinalaisittain årseen..

Kemistikaveri mietti, josko ottaisi selkään ison tatskan, missä lukisi kiinaksi distereoisomeerinen.

"Ai mitä siinä lukee? Vittu 'distereoisomeerinen', kynäniska!"

Mutta, eipä tuo ollut vakavissaan :)
MM

#602 • • MM kaappimörkö

KittysDead:
Lävistyksiä... apua unohdin kuinka monta no jotain 23.
kehossa:
Rintakehä x2
napa x2
genitaalit x1
kieli x3
huuli x2
septum (venytetty) x1

Korvissa x3 venytyksiä (12mm, 10mm, 7mm)

Oli. Nännit x2
käsivarsi x1
käsi x1
rengas kielessä x1
naparengas toisess apaikassa x1

tatuoinnit:
2x tähteä - alaselkä
1x pääkallo ja ristiluut - vasen pohje.

Tahdon kokoselän tatuoinnin (renesanssiaikaista kirkkotaudetta mukaileva kyyhky ja sälää ((tod. vaike aselittää)) niskaan victoriaanisella tyylillä toteutettu + victoriaanisia ornamentteja + teksti Memento Mori))

Lävistyksiä tahdon lisää::
6x genitaali
2x nännit

JA MAHDOLLISIMMAN PALJON SURFICE BAR *jiihaa* *aplodit*
Halukkaita lahjottamaan *joo* *sydän*

No huh!!!

--
Humppaa ja kuole:)

diezel

#603 • • diezel -

Jone:
Jos joskus päädyn tatuoinnin ottamaan, niin sen saa hakata ihoon Mike Giant eikä joku "Kalle Koo."

Eipä kovin kummosta ollut Mike Giantin jälki. Paul Booth varmaan saisi homman hoitaa, jos olisi tarpeeksi rahaa:
http://www.darkimages.com/
#604 • • SnowAngel Guest
Mulla on yks tribaali tatska.. ja oon toista hankkimassa... ja sit mulla on napa läväri... *joo**nauru*
*AnnU*

#605 • • *AnnU* NanneNanneNanne
alaselässä on musta/turkoosi tribaali tatska ja vasemmassa nännissä läväri.. *joo* ja suunnitteilla olis ottaa toiseen nänniin ja napaan lävärit + vielä joku kiva kuva..*plur*

--
*sydän**sydän**sydän*

Jone

#606 • • Jone Archibald Haddock

diezel:
Eipä kovin kummosta ollut Mike Giantin jälki. Paul Booth varmaan saisi homman hoitaa, jos olisi tarpeeksi rahaa:
http://www.darkimages.com/

Mulle tossa onkin kyseessä kulttuurilliset tekijät:
Mike Giant on USAn länsirannikon suhteellisen legendaarisia graffareita ja mun ihooni ei kyllä koske kukaan jolla ei ole takanaan uraa seinien maalailussa allaan. *nauru*
#607 • • ALIEN Guest
onks muuten olemassa joku "vuoden tatuoija" -kilpailu? kuka voitti ja mistä maasta viime ja tänä vuonna??
Tiinuliinu81

#608 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Onhan lävistykset ja tatuoinnit ihania*plur*, mutta ei niitä saa missään nimessä liikaa olla! Liika on liikaa kaikessa ja sitten menee jo rumaksi*eiei*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

diezel

#609 • • diezel -

Jone:
Mulle tossa onkin kyseessä kulttuurilliset tekijät:
Mike Giant on USAn länsirannikon suhteellisen legendaarisia graffareita ja mun ihooni ei kyllä koske kukaan jolla ei ole takanaan uraa seinien maalailussa allaan. *nauru*

Hyvä asenne sinäänsä tatskan ottoon mikä tuntuu monelta puuttuvan. No onhan ne samanlaiset tähdet tai kiinalaiset merkit kun kavereilla ihan kivat *iloinen*
Hansu

#610 • • Hansu

KittysDead:
Lävistyksiä... apua unohdin kuinka monta no jotain 23.
kehossa:
Rintakehä x2
napa x2
genitaalit x1
kieli x3
huuli x2
septum (venytetty) x1

Korvissa x3 venytyksiä (12mm, 10mm, 7mm)

Oli. Nännit x2
käsivarsi x1
käsi x1
rengas kielessä x1
naparengas toisess apaikassa x1

tatuoinnit:
2x tähteä - alaselkä
1x pääkallo ja ristiluut - vasen pohje.

Onko tatuointien ja lävistysten ottamiselle jotakin ikärajaa? Katselin vain profiilista ikääsi ja tulin siihen tulokseen, ettei raja voi ainakaan 18 v. olla. Tarvitaanko alaikäiseltä vanhempien lupa vai miten homma oikein menee?

Itselläni ei ole yhtäkään lävistystä tai tatuointia, ei edes korviksia. En vain ole koskaan pitänyt niitä mitenkään erityisen kivannäköisinä saati sitten tarpeellisina. Tuskinpa tulen koskaan mitään ottamaankaan, vaikka eihän sitä voi etukäteen tietää.
manaatti

#611 • • Edited manaatti
Tehny jo pitkään mieli kieli lävistystä mut, en oo uskaltannu.*hih**blush*

--
"Bring It On"

nansipoi

#612 • • nansipoi
himoitsen molempia.

tykkään koristella kehoani.

vasta 3 tatuointia, lisää tulossa kunhan valuuttapuoli saadaan kuntoon.
lävistyksiäkin tällä hetkellä vain pari, ollut enemmän aikoinaan.
dj SäPi

#613 • • dj SäPi Team FFF, allstars

Jone:
---
Fuck_Dance:
ottakaa kaikki paljon kuvia ja lävistyksiä, koska ne on JEEEES...*nauru*
Ja (paras)tatuointi tekijämies tiätty Kalle Koo, Fabulous Paradise, Kalevankatu HKI..sinne kaikki siis...*piis*

---

Tää vois olla meitsin aamun *justjoo*

Jos joskus päädyn tatuoinnin ottamaan, niin sen saa hakata ihoon Mike Giant eikä joku "Kalle Koo."

Aivan sama, en viitti lähteä jonkun tatuoinnin takia Kauas muualle, kun jälki on kuitenkin todennäkösesti aika samaa..Ja aika harvojen "kavereita" ne tatuoijat kuiteskaan on, mutta jos tarvii graffarin sen tekemaan, niin...kaipa se on jokaisen oma asia...

--
Power to the people
Reclaim the streets
Team FFF infinity

Tiinuliinu81

#614 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

kirsch
Ei tatuoinneille.

Miksi ei*täh*

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Jone

#615 • • Jone Archibald Haddock

Fuck_Dance:
Aivan sama, en viitti lähteä jonkun tatuoinnin takia Kauas muualle, kun jälki on kuitenkin todennäkösesti aika samaa..Ja aika harvojen "kavereita" ne tatuoijat kuiteskaan on, mutta jos tarvii graffarin sen tekemaan, niin...kaipa se on jokaisen oma asia...

Mun mielestäni päätös, jonka lopputulos on näkyvissä lopun elämää on kaikkea muuta kuin "aivan sama." "Aivan sama" on ajatusmallina mun maailmassani käsittämättömän huono lähtökohta tatuoinnin ottamiseen ja mulle onkin "aivan sama" joudunko joskus mahdollisesti jopa lentämään Jenkkeihin ja pysymään siellä jonkin aikaa saadakseni ihooni juuri sellaisen tatskan, jonka tunnen omakseni.

Mut hei, sä voit käydä edelleen siellä Kalle Koolla ottamassa kuvia suoraan bookista ja kehottaa muita Mäkkäri-sukupolven edustajia samaan. *hihu*
Aziz Combat Fighter

#617 • • Aziz Combat Fighter

Jone:
Mun mielestäni päätös, jonka lopputulos on näkyvissä lopun elämää on kaikkea muuta kuin "aivan sama." "Aivan sama" on ajatusmallina mun maailmassani käsittämättömän huono lähtökohta tatuoinnin ottamiseen ja mulle onkin "aivan sama" joudunko joskus mahdollisesti jopa lentämään Jenkkeihin ja pysymään siellä jonkin aikaa saadakseni ihooni juuri sellaisen tatskan, jonka tunnen omakseni.

Mut hei, sä voit käydä edelleen siellä Kalle Koolla ottamassa kuvia suoraan bookista ja kehottaa muita Mäkkäri-sukupolven edustajia samaan. *hihu*

Mä allekirjotan tän kyl kans. Vaik otin omat käsivarsitatskani aika ex tempore, ni mul oli ollu suunnitelmissa tehdä se jo viimeset kuus vuotta, kuviosta oli vaan epäselvyyttä. Loppujen lopuksi päädyin erittäin yksinkertaiseen, voimakkaaseen ja ajattomaan kuvioon. Olen tyytyväinen, vaikka tiedänkin että elämässä tulee vastaan paljon tilanteita, jossa joudun ne pitkähihaisilla peittämään. Ei se mitään, mä tunnen ne jo osaksi itseäni <3
dj SäPi

#618 • • dj SäPi Team FFF, allstars

Jone:
---
Fuck_Dance:

---

Tämä on viimeinen vastaus tähän (ainakin minulta), ja vaikka olenkin "mäkkäri-sukupolven edustaja", ei minun tarvitsella suotta huudella viereisiin pöytiin..Ensinnäkään mitään en ole ottanut "suoraan bookista", toisekseen Kalle on tehnyt kuvia yli 10 vuotta, enkä TOSIAANKAAN ottaisi itseeni mitä tahansa kuvia, eikös se olisi aikaa hölmöa..ja ainoa aivan sama on se, että ihmiset (jotka onneksi on päässyt mäkkäri-iästä yli) jaksavat vaahdota siitä, etten tiedä mikä on hyvää jälkeä ja mikä ei..(kyseessä oli MINUN mielipiteeni, pahoittelen sitä, jos se meni huonohkon ilmaisun takia joiltain ohi), ei suinkaan se, että Kalle Koo olisi maailman paras tekijä, voinhan minäkin katsoa netistä jonkun sällin joka on tehnyt kuvia 30 vuotta ja sanoa, että se on ainoa oikea..Hyvää jälkeä mulle on tehty, aina omista ideoista/kuvista ja jos ei Kalle Koo miellytä, ei siellä ole pakko käydä.. Piste.
Ja hyvää alkutalvea vaan kaikille..*joo**joo**joo*

--
Power to the people
Reclaim the streets
Team FFF infinity

KittysDead

#619 • • KittysDead Trooper
Nyt tuli taas lisäystä läväreihin. Nykyään 28. Ensiviikolla 4 lisää. eli sitten 32 *sydän* oij.. ihkua *plur*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Essi

#620 • • Essi Kukkupää!

Jone:
Mut hei, sä voit käydä edelleen siellä Kalle Koolla ottamassa kuvia suoraan bookista

Pakko myöntää et löysin oman kuvani tatskapaikan kansiosta ja valitsin sen viiden sekunnin harkinnan jälkeen. Olin kyllä miettinyt tatuoinnin ottamista jo pitkään. Itse mun piti se suunnitella, mut loppujen lopuks kyllästyin omaan saamattomuuteeni, marssin liikkeeseen ja sanoin: "Mä haluun tän."

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.