lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 978,144 views

UzU

#581 • • UzU [33100]
lävistys on / tatuointia ei.
Fresia

#582 • • Fresia vähän outo
Yläselässä pikkunen lohikäärme. Haluisin jo toisen... ehkä sit ens vuonna, kun löydän lohikäärmeelle kaverin *hymy*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Hyzenthlay

#583 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
tuli kauhee himo ottaa alahuuleen tai silmien väliin (unicorn) jotain... vaan mitähän työpaikalla tykättäis, tai mitä äiti pitäis.. *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ZaZa

#584 • • ZaZa
Haluaisin vielä toisen tatskan mun pienen tassun lisäksi. Alaselkään jonkun pedon silmät... Vaikka tiikerin...
Jos vaan joskus sais rahaa tarpeeks.

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

KittysDead

#585 • • KittysDead Trooper
Lävistyksiä... apua unohdin kuinka monta no jotain 23.
kehossa:
Rintakehä x2
napa x2
genitaalit x1
kieli x3
huuli x2
septum (venytetty) x1

Korvissa x3 venytyksiä (12mm, 10mm, 7mm)

Oli. Nännit x2
käsivarsi x1
käsi x1
rengas kielessä x1
naparengas toisess apaikassa x1

tatuoinnit:
2x tähteä - alaselkä
1x pääkallo ja ristiluut - vasen pohje.

Tahdon kokoselän tatuoinnin (renesanssiaikaista kirkkotaudetta mukaileva kyyhky ja sälää ((tod. vaike aselittää)) niskaan victoriaanisella tyylillä toteutettu + victoriaanisia ornamentteja + teksti Memento Mori))

Lävistyksiä tahdon lisää::
6x genitaali
2x nännit

JA MAHDOLLISIMMAN PALJON SURFICE BAR *jiihaa* *aplodit*
Halukkaita lahjottamaan *joo* *sydän*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

KittysDead

#586 • • KittysDead Trooper
siis on mulal korvissa muutakin kuin vain nuo venytykset *nauru*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

#587 • • . Guest
On tazkoja ja pitäis laittaa iso kasa rautaakin kunhan sais ylimääräistä massia..
Lauruska

#588 • • Lauruska nihkee
Lävistykset tekee pahaa ja tatskoja alkaa inhoamaan sitku tulee vanhemmaks, joten eipä taida tulla kumpaakaan tälle neidille. Korvikset saa riittää <3
infiniz

#589 • • infiniz -Team Espoon Roboottiarmeija*
Kieleen tuli pari kuukautta sitte rivautettua killutin... tiiä nyt sitte onko niin kivakaan mutta olkoon ku ei se leipää pyydä.
Daverian

#592 • • Daverian
Tarkoitus olisi hommata nännilävärit, sitten molempiin korviin ylöskorut ja sitten ehkä kielikoru. Tatuointeja olisi tarkoitus hommata käteen jonkinlainen korttipakka. Sitten vielä yläselkään siipiä muistuttava tribaali. Tämä kaikki siis sitten kun vaan on rahaa.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Velh05

#593 • • Velh05 Vandaali joka suhteessa
Hömm..

Lävistykset tällä hetkellä: Huulikoru keskel huulta, sonnikoru, oikees nännis koru ja kielikoru.

Lävistykset mitä on ollut: Silmien välis, molemmis suunpielis, vasemmas reunas huulta ja vasen kulma on kans rei'itetty joskus (oli itseasias ensimmäine lävistys minkä otin ja siit alkaa olla 4 v aikaa)..

Lävistykset mitä tulee olemaan vielä joskus: Silmien väliin täytyy ehdottomasti ottaa takasin ja vasen nänni täytyy rei'ittää. Sit alkaa korui olee tarpeeks ja täl kaaval ne on jopa balanssis *joo*

Tatuoinnit jotka ovat jo: Oikees rantees joku kumma ranteen kiertävä hässäkkä ja vasemmas olkapääs semmone polccaava luolamiehen kaiverrus *hih*

Tatuoinnit jotka tulevat olemaan viel joskus: Oikean lapaluun päälle ite piirretty characteri ja vasempaan pohkeeseen omasta nimestä väännös Velho joka tulee olemaa jonki sortin tribali-hässäkkä-muodos..

Lävistykset ja tatuoinnit: *joo* *vink*

--
"Eiku joo joo! Tähän vaa. Ei täst ketää mee!"

*Bixxx*

#594 • • *Bixxx*
Lävistyksiä löytyy neljä, navasta, huulesta keskeltä, kielestä ja oikeesta nännistä *lmao* Toiseen nänniin on vielä suunnitteilla *nauru* Miehillä toi kielikoru tietyssä käytössä on aivan jumalainen *joo*
Tatuointeja on kax, lapaluussa hämähäkki noin 10 cm halkaisija, sit alaselässä musta pinkki tribali noin 5cm korkee ja 20cm pitkä *muhaha* oon juuri suunnitellu et ottaisin kolmannen tatuoinnin nilkkaan, sellasen keijun jonka takana on hauska tribali hässäkkä sinisellä *juonittel* mut ajankohta on viellä avoin *täh*

--
***TIIKERI***

1ncarnation

#595 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
ei tarvi pelätä...pahin on se et ku yhden teet niin haluut jo toisen... ainakin mä pysähdyin neljään tatskaan :P
toistaiseksi

--
Veerus &amp; Maxie Deevine - Rising

dj SäPi

#596 • • Edited dj SäPi Team FFF, allstars
*aplodit* Tatulaatiot on jees...*joo* Muutama on ennestään, ja lisää ollaan hankkimassa, kuhan alkaa rahaa tulemaan kunnolla... ottakaa kaikki paljon kuvia ja lävistyksiä, koska ne on JEEEES...*nauru*
Ja (paras)tatuointi tekijämies tiätty Kalle Koo, Fabulous Paradise, Kalevankatu HKI..sinne kaikki siis...*piis*

--
Power to the people
Reclaim the streets
Team FFF infinity

#597 • • ALIEN Guest
jes!!! vittu nyt mä keksin ihan saatanan omaperäisen tatskan itselleni, eli tribaali käsi täyteen tai vähintään hauiksen ympäri ja sit suomileijona ja kiinalaisia merkkejä "ihan vitun sama mitä" kunha näyttää makeelta = uskottavalta (= iha vitu turhalta nykyään).. :DDDDDDDDD
#598 • • ALIEN Guest

Ana:
---
1ncarnation:
ja kiinalaiset kirjaimet : evil bad boy

---

*justjoo*

mitä "justjoo"??? tajuuks et tää on tän juttu ja silleen!

mä ainaki ottaisin "iha vitu sama" -kiinalaisittain årseen..

no ei, mut on mul ollut suunnitteilla jo _vuosia_ eräs tatska, minkä sijainnin keksin vasta puoli vuotta sitten.
Aziz Combat Fighter

#599 • • Aziz Combat Fighter

ALIEN:
mitä "justjoo"??? tajuuks et tää on tän juttu ja silleen!

mä ainaki ottaisin "iha vitu sama" -kiinalaisittain årseen..

Joo, ei siin mitään.. Ihan rauhassa. Kukin tyylillään. Ota vaikka tribaali alaselkään tai hauikseen ja perhonen lapaluuhun jos nappaa :)
Jone

#600 • • Jone Archibald Haddock

Fuck_Dance:
ottakaa kaikki paljon kuvia ja lävistyksiä, koska ne on JEEEES...*nauru*
Ja (paras)tatuointi tekijämies tiätty Kalle Koo, Fabulous Paradise, Kalevankatu HKI..sinne kaikki siis...*piis*

Tää vois olla meitsin aamun *justjoo*

Jos joskus päädyn tatuoinnin ottamaan, niin sen saa hakata ihoon Mike Giant eikä joku "Kalle Koo."