lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 978,530 views

Samu

#561 • • Samu Bodhisattva

Jone:
Siinä tapauksessa, että joskus ottaisin tatuoinnin suunnittelisin sen ehdottomasti itse.

Samaa mieltä!! Tai vähintään pistäisin tutun kaverin piirtämään ohjeideni mukaan! Buddhan kuvaa yläselkään olen joskus funtsinut, mutta enpä tiedä... Noi parit lävistykset saa pois heti jos alkaa kyllästyttämään!

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

noena

#562 • • Edited noena first breath after coma
Otin tossa lauantaina nännilävärini kaveriksi Traguksen ja se on *sydän*. Tällä hetkellä hiukan kipeähkö koska sinne oli mennyt hiuksia väliin *grr*
nooh, kyllä me selvitään *plur*

--
TwistedLife™ Amusement Park

MissKoo

#563 • • MissKoo
Mulla on ollut lävärit navassa, nenässä, kielessä ja kulmassa ja kaikki on tulehtuneet niin pahasti että pitänyt ottaa pois.. *uuh* joku viisas sanoi että mun elimistö ei vaan tykkää mistään sellasista, tyhmää.. kaksi tatuointia löytyy, vasemmassa käsivarressa tribaali ja oikeassa nilkassa haikala.
vanhus

#564 • • Edited vanhus
ei oo kumpiakaan piti joskus muinoin viime vuostuhannen puolella hommata jotain lävistyksiä mut sitten ku intissä ei saa pitää mitään helyjä niin se sitten jäi kokonaan ku sieltä pääsi pois *joo**nauru**haukottel*

sitten tatskat on niitä ihan hienojakin mutta onko kenellekkään tullut mieleen että miltä ne sitten näyttää ku on pikkasen vanhempi jooo iaka hirveeltä ku ole joku +40 tai enemmän ja jos sen ottaa pis niin siihen jääpi hirvee arpi /jälki vielä pahempaa jos se on naisella nii ei ne pienet niin pahoja ole mut ne isot *nauru**joo**muhaha*

nii tuli viel mieleen et lävistyksissä kans pitää muistaa se hyvän muan raja et ei kiloo roinaa roikkumaa se on jo täskin asiassa törkeetä
Aziz Combat Fighter

#565 • • Edited Aziz Combat Fighter

vanhus:
sitten tatskat on niitä ihan hienojakin mutta onko kenellekkään tullut mieleen että miltä ne sitten näyttää ku on pikkasen vanhempi

En usko et *kukaan* joka on ottanut tatskan on ajatellut *hetkeäkään* päätöstään yli juuri tämän hetken ja seuraavan viikon!!
silencio

#566 • • Edited silencio el

vanhus:
sitten tatskat on niitä ihan hienojakin mutta onko kenellekkään tullut mieleen että miltä ne sitten näyttää ku on pikkasen vanhempi jooo iaka hirveeltä ku ole joku +40 tai enemmän ja jos sen ottaa pis niin siihen jääpi hirvee arpi /jälki vielä pahempaa jos se on naisella nii ei ne pienet niin pahoja ole mut ne isot *nauru**joo**muhaha*

Mitä!? Eikö ne lähde pois?

Mikäs pakko sitä on laskea itsensä heti 40+ ikäisenä siihen kuntoon että iho roikkuu tms.?

(Unohtu vastata ekan sivun kysymykseen aiemmin, ellen ole joskus jo vastannut:
Molemmissa käsivarsissa on, toisessa muutama, toisessa enemmän. Selässä on toisessa lavassa. Toisessa rinnassa. Molemmissa pohkeissa. En jaksa kuvailla niitä kaikkia...
Lävistys on ollut silmäkulmassa, jouduin joskus töiden takia luopumaan siitä. Vas. nännissä oli rengas. Mun koira repäsi sen puoliksi irti, pari kesää sitten kun peuhasin sen kanssa pihalla ilman paitaa. Tulehtui, ja kipu oli kammottava. Pari päivää kärsin, sitten otin sen pois. Uudestaan pitäisi ottaa.)

(Siksi kyselen tatskakokemuksista ylävatsan alueella, kun kellään tutullakaan ei ole siinä, ja sen tietää mitä sanotaan kun liikkeestä kysyy. "Ei se mitään paljoa satu. Onhan sulla noita muitakin."
Tohon tyyliin sanoivat kun menin nänniläväriä ottamaan. "Onhan sulla noita kuviakin, ne sattuu pitkään ku tehdään, tää kirpasee vain hetken". Kirpasee!?!? Millään muulla en voi kuvailla sitä miltä se tuntui, kun että sama kun ois iskenyt siihen nänniin reippaamman puoleisen sähkövirran kiinni.) *hymy*

Edit: (suluissa)

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Shira

#567 • • Shira Teknokissat Ry
Itelläni huulilävistys ja tatuointia suunnittelen selkään...
kyllä se niin on että itsesuunniteltu on paras (ja mun kohdalla ainoa) vaihtoehto.

Mä ainakin olen sellainen, että vanhana tuumin että
ei se mitä on tehnyt vaan se minkä tekemättä jättikään.

Toimii kaikilla elämänaloilla. *hihu*

--
-Saippuakuplia & pvc-unelmia- :D

micqo

#568 • • micqo

vanhus:

Joo,ei sitä varmaan kukaan jaksa kelaa niin pitkälle,et miltä ne näyttää kun olen 40 tai 50 etc.*justjoo*
Nuorena pitää tehdä niin kuin haluaa...olemme vain kerran nuoria ja siitä on otettava kaikki irti! *joo*
Ja kun minä,sinä,me olemme 40/50/60 voi meininki olla tulevaisuudessa jo sitä luokkaa,et tatskan poisto ei maksa mitään *nauru*
Jokainen tallaa tavallaan *piis**hih*
micqo

#569 • • micqo
Kuten aikaisemmin olenkin jo täällä kertonut et mulla on kaks tribaalia ja kaks läväri niin kovasti tekis mieli ottaa kulmaan taas läväri *joo* mut sit pitäs kyllä luopua jommasta kummasta vanhasta ettei nyt näyttäs ihan rautanaamalta *nauru* vaikkakin mä pidän näistä nykyisistä tosi paljon *hmph*
Pari tatskaakin viel himottas *plur*
#570 • • emppu Guest
Nyt olis sit tämä ihka ensimmäinen valmis tältä erää. Noin nelisen viikkoa sit sain varjostukset sun muut hässäkät siihen ja tänää ol viimonen päivä ku tarttee laittaa rasvaa*plur*

ps. Seuraava jo tiedos*blush* enempää ku 2 tai 3 en ota*hahjust*
Tiikerriii

#571 • • Tiikerriii Tj
toinen napalävistys *hihu* kolmatta ja neljättä en enää ota *nauru**juonittel*

--
RÄYH!!!!

jadexsiy

#572 • • jadexsiy norja ja nopea
Tatuointi ois kyl aika kiva..*iloinen* mutta kun ei saa aikaseks tehtyä asialle mitää..*justjoo*
Jinx

#573 • • Jinx Superfeminine
Lävistys huules ja sitte cobra tatuointi niskassa

--
Pyllykkä

Goddess Lakshmi

#574 • • Goddess Lakshmi Joy of your life, makes it worth of living
Mul on oikeessa olkapäässä tatska jonka oon itte piirtänyt. Siinä on punainen (lempiväri punainen ja pinkit) gerberan kukka jonka ympärillä vähän mustaa tribalia. Gerbera on kukista ihanin! Myös mun kämppä on sisustettu kokonaan punaisella ja pinkin eri sävyillä ja kaikkialla on silkkisiä samanvärisiä gerberoita, myös tauluissa, juomalaseissa jne... Toisen tatskan oon aikonut ottaa joko navan ympärille (sellasia tribaalikiekuroista jotka kauempaa näyttäis auringolta. Aurinko on myös yks mun juttuni jota löytää myös kämpästä eri paikoista. Yks lempijuttu on sydän. Kelasin ottaa hauiksen ympärille ketjun, jossa on vuorotellen pinkkejä sydämiä ja mustaa tribaalia. Arvaatte jo varmaan et mun kämppä on myös pullollaan sydän-aiheista kamaa. Sit mä oon vielä ihan hullu Intia-friikki ja muutenkin itämaista ja niiden uskonnoista kiinnostunut, joten niihin liittyvä tatska vois tulla vaikka ristiselkään. Vaikka toi jumalatar Lakshmi joka on mun nicci täällä.
Läväreitä mulla oli 3, silmäkulmasta se lähti erään tappelun seurauksena pois ja korun alaosa jäi turvotuksen laskettua ihon sisään. Sain siis "ilmaisen" ihoimplantin!! hehee. Törkeeltä se näytti, joten annoin poikaystävälleni kirurgin veitsen käteen. Se teki siihen pienen viillon ja puristi kuten finniä. Koru pomppasi verisenä ulos. Se siitä läväristä. Nyt mulla on sekä ala- että ylähuulessa lävärit. Lisää tekis mieli ottaa. Haluisin otsaan unicornin, mut poikaystävä kieltää. Kattokaas profiilista meitsin pärstävärkkiä ja kommentoikaa sopisko mulle unicorn otsaan!!!!!
diezel

#575 • • Edited diezel -

vanhus:
sitten tatskat on niitä ihan hienojakin mutta onko kenellekkään tullut mieleen että miltä ne sitten näyttää ku on pikkasen vanhempi jooo iaka hirveeltä ku ole joku +40 tai enemmän ja jos sen ottaa pis niin siihen jääpi hirvee arpi

Tuskinpa sä nykyisillä omilla standardeillasi silloin yli 40/vanhana näytät muutenkaan kovin hyvältä, ja jos näytät niin eiköhän ne tatskatkin ihan htvältä näytä. Mutta noin muuten kyllä kannattaa suosiolla tappaa itsensä ensimmäisten ryppyjen ilmaantuessa niin ei ole pilaamassa yleistä esteettistä ilmapiiriä *heiii*

Pinski:
kielikorun ja tatuoinnin oon aatellu ottaa *sydän* tatuoinnin sijainnista en oo vielä päättäny, todennäkösesti alaselkää.

Toivottavasti alaselällä ei tarkoiteta "jokaisella" olevaa pissistribaalia *nauru*
#576 • • hyperventilaatio Guest
Tulihan sitä kysyttävää minullekin. Nimittäin koskien ns. play piercingiä eli lävistämistä ilman pysyvää korua.
Eli jos joku teistä arvon klubbarilaisista kyseistä toimintaa harrastaa niin voinee mua siinä pikkasen opastaa. Peruskysymyksiä:
-Millasia neuloja? Pituus, paksuus ja malli lähinnä. Mistä, miten ja mihin hintaan? Tarviinko pihdit?
-Kohteita, mielessä lähinnä rinta ja kädet. Kokemuksia ja ehdotuksia?
-Käytännön juttuja, pieniä vinkkejä ja kikkoja, juttuja joita tulee muistaa ja ottaa huomioon.
zombie*

#577 • • zombie*
yks tatska ja pari läväriä plus mitä korvissa on.. =) toinen tatska olis tulossa, mutta kun tossa kattellut niin ei enää alaselkään ainakaan pistä kun melkeen joka toisella on siellä kuva.. =/ mut en jaksa miettiä sitä et miltä toi kuva näyttää joskus 50v päästä kun, se on kuitenkin sellanen mistä pidän ja ei niin näkyväs paikas.. *iloinen*
armed_ahmed

#578 • • armed_ahmed armed_ahmed
ois siistiä jos ois pullonavaaja korvassa. tai kartta kotiin tatuoituna omaan niskaan. mutku ei oo.

--
korvat soi vieläkin.

Kate

#579 • • Edited Kate
En muista olenko tähän jo vastannut..*grr* Mutta vastataan kuitenkin.

Kauheasti en ole enää päässyt itseäni lävistelemään, mutta tällä hetkellä löytyy napa-, nenä- ja kielilävistys. Tautointeja on kertynyt tähän mennessä 1 alaselkään. Sain sen 20-vuotislahjaksi mieheltäni*hihu*

Seuraavana olisi tarkoitus tehdä ainakin 1 tatuointi lisää ja se tulisi olemaan niskassa....en vain ole vielä keksinyt millaisen kuvan sinne haluaisin...
Gloria <3 Speedcore

#580 • • Edited Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
smiley, oikee nänni ja alahuulilävärit on.. tulossa toinen nänni ja kieli*hih*
nännilävärin ottosattui vähemmän ku huuli ja parantu TOSI nopee....

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE