lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 978,454 views

lillikutti

#541 • • lillikutti hyppivä jyvä

Luminescent:
Haaveena on ottaa itse suunniteltu aurinko yläselkään.

ota yläselän vastakkaiselle puolelle kehoa niiq mulla, kih kih!*joo*

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

darkfr

#542 • • darkfr d:play
löytyy alahuulesta pallo oikealta puolelta, tarkotuksena olis ottaa toisellekin puolelle ja sitten vaihtaa pallot sellaisiin lyhyihin piikkeihin. muuten ei löydy hirveästi läväreitä ja tatuointeja ei toistaiseksi ole yhtään.

--
4/4

Henna

#543 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen

root:
---
Henna:
Tuli otettuu dragus molempiin korviin!
Seuraavaks vois ottaa jonku kuvan...sitä miettiny jo pidemmän aikaa. Mut en oikee tiiä mihi ottais ku niitäkin on jo 4.

---

Siis TRAGUS?

Arrrrmiiii...enkös kysyny sun tietokirjastas et mites se kirjotetaan?? Taisi mennä väärin, no mitäs me idarit*nauru*
AnssiV

#544 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
..kolme korvista vasemmassa korvassa ja kieliläväri....*hymy*
*Jonne*

#545 • • Edited *Jonne* rataprinssi
Otin juuri ensimmäisen lävistykseni vasempaan kulmaan...
Olen ollut tosi tyytyväinen... Ei oo ollu kipee eikä mitään muutakaan... Just suunnittelen et toine kulma kans ja kaikkee muuta..*joo*

--
se mikä ei tapa vahvistaa......

Aziz Combat Fighter

#546 • • Aziz Combat Fighter
Mä oon kuulkaa pojat niin extreme et mul on noit läväreit ja tatzkoi!!
Gish

#547 • • Gish Welcome to the jungle
niehburn
septum
molemmat kulmat
nenärengas
madonna
alahuuli
molemmat posket

&Korvassa kaksi
#548 • • kelasin Guest
kieli x 3
alahuuli
frenum
Jone

#549 • • Jone Archibald Haddock

W:
Meikä on joskus kaavaillut jotain tatuointia, tosin nykyään persoonallisen löytäminen on kait kovan työn takana.....mutta ollaanko me nyt sitten muuten niin kamalan persoonallisia ulkomuodoiltamme? joten kait sen voi jonkun tavallisemmankin ottaa....*nauru*

Voihan sitä itse suunnitella tai tilata / pyytää jotain toista suunnittelemaan omien ohjeiden ja toivomusten pohjalta? Ei mun käsittääkseni kukaan pakota valitsemaan tatskaa jostain bookista. Jos niin teet, niin IMO kantsii mieluummin mennä R-kioskille hakemaan purkkapakettien mukana tulevia siirtotatskoja samoin tein; ne on halvempia, yhtä originelleja ja niitä voit sentään vaihtaa kun edellinen alkaa vituttamaan.

Siinä tapauksessa, että joskus ottaisin tatuoinnin suunnittelisin sen ehdottomasti itse.
Fyrisch

#550 • • Edited Fyrisch
2x Tragus (1 pr korva)
2x Korvat (1 pr korva)
2x Silmäkulma
1X Nänni

Ja vaikka mitä viel tulos joskus. *sydän*

Edit. silmäkulmaan yks uus
iriil

#551 • • Edited iriil
Toisessa korvassa kaksi ja toisessa nyt 2,4 mm venytys. Parin viikon päästä siirryn 3,2 mm.

Ja kielessä heiluu tappi, jonka kanssa leikkimisestä on tullut tapa. *iihhih*

Ja harkinnassa on myös hyvin yksinkertainen tatuointi nilkkaan. Hintaa vaan pitäisi kysellä.
Tripla-T

#552 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Ei oo, eikä näillä näkymin tuu.

--
Crom ! - Conan Barbaari

merqus

#553 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Nonnih, nyt on sitten molemmat nännitkin lävistetty *iloinen* Sattuu sattuu, tottuu tottuu... *justjoo*
sapeli

#554 • • sapeli jokukukamikä?
Kovasti houkuttais ottaa lävistys toiseenkin silmäkulmaan - sit ne ois symmetriset ja vois hommata vaihtonupeiks pienet sarvet tai UV-pallot tai tai tai... *kuolaa* *juonittel*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

coolcat82

#555 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Lävistyksii on yks huules, kieles ja kulmas. Navassa on neljä..*hih* Tatuointei on yks isompi tribali alaseläs, yks kiinalainen merkki, lisko ja sammakko...*iloinen*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

flygfisk

#556 • • flygfisk
ajatuksena olisi ottaa pieni aurinko ranteen sisäpuolelle.
#557 • • jessi Guest
lävistyksiä yksi kielessä ja yksi navassa. kulmassa oli kolmisen vuotta, mutta koulun takia joutui joiksikin päiviksi ottamaan pois, ja lopulta hävitin viimeisenkin korun ja reikä meni umpeen... :(
tatuointi on ollut pari vuotta harkinnassa, johonkin näkymättömään paikkaan.
hmh, kyllä harmittaa että lävistykset ja tatuoinnit on tullu niin pinnalle, itse kun otin nuo, ei tuntenut oikein ketään kellä olisi ollut, nyt kaikilla on, tai vähintään ovat ottamassa.
Hibi

#558 • • Hibi Pikku kenguru
Löytyy olkavarresta kanjina "Uskollinen" ja sitten alavatsasta lohikäärme.
#559 • • ^Pinski^ Guest
kielikorun ja tatuoinnin oon aatellu ottaa *sydän* tatuoinnin sijainnista en oo vielä päättäny, todennäkösesti alaselkää.
silencio

#560 • • Edited silencio el
Tulipa mieleen kysellä että onko kenelläkään vatsan alueella tatuointia? Itsellä on kyllä useampia muualla, mutta ei vatsassa. Ja jotenkin musta tuntuu että se saattaa olla aika kivulias paikka... (Muita ottaessa oon kestäny kipua ihan suht ok, mutta toi on uusi paikka.)
Jos jollain on (etenkin reilumman kokoisia), niin vois kertoa että kuinka kovasti se sattui.
Mulla on suunnitteilla ottaa ylävatsaan suht iso kuva. Ihan siksi kysyn, kun ois kiva tietää kokemuksista. Osais sitten varautua vähän siihen, että kuinka monta eri kertaa sitä joutuu siihen naputtamaan, jos se on kovin tuskaista.

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -