lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 978,479 views

Hyzenthlay

#481 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
tatuointia olen myös harkinnut, mutta mitenköhän käy, kun iho elämän mukana kasvaa ja pienenee? tuleeko tatskasta lopulta ihan muotopuoli? *ding*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jone

#482 • • Jone Archibald Haddock

1ncarnation:
kädes kiinalaiset merkit : Soul Devotion Dragon
ja kiinalaiset kirjaimet : evil bad boy

Anteeks, mut *nauru**lmao**nauru**lmao**nauru*
kAiStA

#483 • • kAiStA
nyt sitte 7.6. kävinkii lävistyttämässä molemmat nännit..
Eipäs se niin kummoista ollutkaan, kaikki väittäny mulle että se muka sattuis hirveesteen... ei ainakaan vielä oo kipeytyny pahasti. Ainut vaan, että paranemisaika parista kuukaudesta vuoteen.

--
Let the music be your only God..

Rubicon

#484 • • Rubicon

diezel:
---
Rubicon:
tatuointiin mä sit jo suhtaudun vähän harkinnalla,onhan ne mageita mut miettikää sit ku on mummo ja ryppynen ja perseessä on kipeen kokonen kotka...ei ehkä magee enää siinä vaiheessa*hahjust*
---

Niin no ei se perse ilman sitä tatuointiakaan kovin hyvältä tule näyttämään, että aika tyhmää ton perusteella olla ottamatta tatuointia esim. perseeseen. Ymmärtäisin perustelun vaikka naama/kämmen-tatuoinnista joka näkyisi joka päivä sitten vanhemmallakin iällä.

No pointti tos nyt kuitenki oli lähinnä se,ett siin vaihees ku iho alkaa venyy ja löystyy ni todennäkösesti ja luonnollisesti se tatuointi muuntuu mukana ja sitä ei varmaan iha jokainen tuu ajatelleeks ottaessaan tatuointia näkyvään paikkaan.*vink*
Toi persekotka-juttu oli sellanen äärivertaus,jota ei nyt ihan kirjaimellisesti tarvii ottaa*iloinen*

Jo ton takii oon enemmän läväreiden kannalla,ne saa pois sit ku tuntuu siltä eikä tarvii tehä mitään ihon siirtoja.Pieni arpi saattaa jäädä mut sekin on tietty ihan tyypistä kiinni,itelläni ei kulmassa näy enää juuri mitään*hih*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

baawo bee

#485 • • baawo bee
sit ku on keho täynnä leimaa ja arpee ni on sen osalta hyvä implanttei pitäs saada paljon lisää mut ei oikee oo aikaa tehä damn...*enkeli*
zaler

#486 • • zaler e h k i s
nyt tuli sitten otettua tapit molempiin nänneihin pari tuntia sitten *hymy* jee...

--
let´s eat to the beat!

Luna

#487 • • Luna Jokapaikan sohlo ite
Tunti sitten kävin ottamassa kieleen lävistyksen...Ei sattunu yhtään *aplodit* Ihmettelen täs just että miksi ei oo aikasemmin tullu hommattua *ding*

--
Kun ei oo ennenkään hävettäny ni ei hävetä nytkään...

Wulan

#488 • • Wulan
Alaselässä tribaalilohikäärme ja kaks kiinalaista merkkiä.
Lävistystä tuskin tulen ottamaan. Joskus haaveilin napakorusta mutta nähtyäni erään tutun tulehtuneen navan tulinkin toisiin ajatuksiin...*sars*
innae

#489 • • innae PaskaJätkä
Olenpas nössö, minulla ei ole edes korvakoruja saati sitten tatuointia...

--
PaskaJätkä

lohikarme

#490 • • lohikarme RitariVittupää
Kielilävärin aattelin hakee tässä joku päivä...

--
Qualis artifex pereo

Diverse System

#491 • • Diverse System Ithaqua
kuusi värinen tribaali oikeassa olkapäässä.
Alahuuleni ajattelin jossain vaiheessa lävistyttää..

--
Booze is the answer. I dont remember the question

Sparkling

#492 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Lävistykset on navassa ja kulmassa. Aikasemmin oli toisessa kulmassa, mut se kasvo ulos ja varmaan toikin tosta kohta pompahtaa pois *nyyh*
Tatska suunnitteilla alaselkään tai lapaluuhun kesän jälkeen *hihu*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

#493 • • paha setä Guest
[muokattu 18.8.2004 04:18]
prinsessa^

#494 • • prinsessa^
itsellä kieli ja napakoru *sydän*
kielen kanssa ei oo ollu minkäänlaisia ongelmia mut napa tulehdutti itsensä vuoden päivät.nyt se voi jo paljon paremmin*plur*
toisen voisin laittaa kyl napaan.
tatskoja ei vielä ole mut harkinnassa muutama.
napa ja kieli maksoivat molemmat jotain about 30-40e oulussa ne kävin laittamassa kielen tramptattoo:ssa ja navan house of pain:ssä.
hmm..miehellä nyt saa mun puolesta olla vaikka ja missä *kuolaa* ei haittaa.
#495 • • *Mirri* Guest
Kävin äskeen lävistääs toisen nännin... *hymy* Pakko laittaa toiseenki jahka tää eka paranee...
lillikutti

#496 • • lillikutti hyppivä jyvä
täytyy minunkin nyt leveillä, oon meinaan aika raju pimu! lävistäjän ex-tyttökaverina mulla on ollut monta lävistystä. osa niistä on edelleenkin tallella. tässä raflaavimmat: neljä kielikorua, kaksi tappia ristiin molemmissa nänneissä, kolme napakorua, kuusi rengasta häppäreissä, tappi välilihassa ja hupussa, smiley, tappi pikkusormen ja nimettömän välisessä lihassa, laajennukset korvissa, tapit molemmissa kulmissa, kaksi huulikorua....

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

#497 • • hardstyle Guest
1) Mistäs päin Tampereelta sais halvalla tauointeja? Pari kaveria on kyllä, joiden kautta saattaisin saada halvalla, mutta mieluummin selvitän ensin kaikki mahdollisuudet..
2) millä perusteella kannattaisi ottaa tatuointi? Eli esim. uskonto, elämänfilosofia, eläin joksi tuntee itsensä, suosikkijoukkue, kiinakielinen merkki jonka tarkoitusta ei tiedä? Ottaen huomioon että se on seuraavat 60 vuotta ihossa?..
sapeli

#498 • • sapeli jokukukamikä?

innae:
Olenpas nössö, minulla ei ole edes korvakoruja saati sitten tatuointia...

Samoin... *uuh* On kyllä ollut kaverin kanssa puhetta että hommattais samaan aikaan kulmalävärit - sille vasempaan ja mulle oikeaan. *joo* Mä menisin vaik tänään jos sillä ois rahaa ja uskallusta...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Bio

#499 • • Bio The Bullies / Pinky
oikeassa olkavarressa tribaalitatska ja vasempaan aion ottaa elo-syyskuussa.. en kyl tribaalia vaan jonkun omaperäisemmän
Sucy

#500 • • Sucy
Mulla on itellä napa- ja kulmakoru...enkä luopuis mistään hinnasta kummastakaan!!!
Haluisin tatskan tohon perseen ja selän ”liittymäkohtaan”(mene ja sano kumpaa aluetta se sitten on)!!! Ainut ongelma siin on se, etten tiiä minkälaisen tattoon ottaisin...Koska siihen ei saa kyllästyy!!
Ja kielikoru ois kans siisti ottaa!

Toisilla tykkään...*ding*hmm...enpäs tiiä. Se niin riippuu tyypistä!
Mut jätkillä ehdottomasti nännikoru!!!*kuolaa*

[muokattu 1.8.2004 20:50]