lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 977,902 views

Emilii

#321 • • Emilii MaMMa!

Tikru:
---
Emilii:
Tuntuu olevan nuo nännilävistykset päivän sana.. Olenkohan mä jossain vaiheessa vanhentunut huomaamattani kun otin omani pois ja olen tyytyväinen ratkaisuuni *joo* Loput lävistykset saa ainakin vielä toisaiseksi jäädä. Enkä ole tatuointejanikaan katunut päivääkään, johtunee myöskin hyvästä sijoittelusta *täh* Ei heti kyllästy kun niitä ei joka päivä tule tuijoteltua *hymy**aplodit**plur*

---

jseh mä otin kanssa omani pois *jiihaa*

TikruuuH! *hali**nauru*

--
Koko elämän ajatus on kuolla nuorena, niin myöhään kuin se suinkin on mahdollista!

#322 • • *Mirri* Guest
lävistys kielessä ja nenässä (jossa en kylläkää juuri korua käytä). Tahtois huuleen lävärin mutta ku duunissa ei saa olla.. *uuh* tatska selässä ja lisää tahtois mut ku en o osannu päättää monista vaihtoehdoista...
Miehillä nännilävärit... uuh... *slurps* Tykkää. Tai no riippuu tietty et millaseen ruhoon se on kiinnitetty. *jiihaa*
Elmiira

#323 • • Elmiira
Löytyyhän niitä... tatuointeja vois tulla lisääkin (2 ennestään) Mut lävistykset saa nyt riittää, ei niitäkään ole kuin navassa ( joka oli ihan must joskus ylä asteella) ja kielessä (koska kaveri yllytti, etten uskaltais :) Ei, no halusin sen kyl muutenkin) Mut töiden takia niitä ei kasvoissa ole eikä tule...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

$

#324 • • $ Destination weekend!
Englannissa etenkin tytöillä oli alaselässä jokin tatska, yleensä kovin persoonaton tribaali tai perhonen. Suomalaisella ystävälläni oli aika jyrkät mielipiteet niistä (vaatteet päälle ja ULOS.) Pahin minkä itse näin oli biohazard-merkki alaselässä. Voitte kuvitella millaisia assosiaatioita siitä muodostuu. Vihreän Lacoste-krokotiilin bongasin yhden ikäiseni tyypin rinnasta, Swoosh(tm)-logo erään vahvasti ylipainoisen tyttelin käsivarressa, sekä pahimmillaan old school sydämmiä ja veitsiä. Siis 18-25 vuotiailla. Jeps. Englanti on tatskojen luvattu maa. Erään tutkimuksen mukaan 75% äijistä omaisi sellaisen. Lävistyksetkään eivät olleet tavattomia 40-50 vuotiailla.

Kummallista kyllä, suurin kriteeri tuntui oleva hinta. Esim.17£ nänniläväristä oli monelle aivan liian paljon.

Ne jotka minut tuntevat niin tietävät varsin hyvin kärjistyneen mielipiteeni ko. saarivaltiosta.

Itselläni tatskoja 0, läväreitä 5.
#325 • • BTB Guest
Lävistyksiä oli ennen kielessä mutta nykyään se on poissa. Yksi arpitatuointi löytyy kyljestä jossa on springbuck-kuva.
Karski

#326 • • Karski Pomon kätyri
Mä päätin kans nyt ottaa ton pari
vuotta spekuloimani tapin silmien
väliin: *kivatsulle*

Ja näin tuoreeltaan olen tyytyväinen
ratkaisuun, lävistys ei tietenkään tuntunut
missään kun mennään pelkästä nahasta
läpi, eikä itse lävistys ole mitenkään tiellä,
ja miellyttää symmetrisyydessään omaa
esteettistä silmääni, mikä on toki tärkeintä *plur*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Stresspill

#327 • • Stresspill rendermonkeywrench
Kaikki rauta on yleensä naamassa liikaa, sitten on joitain poikkeuksia joille tuo mielestäni sopii. Itse en ottaisi läväriä yhtään mihinkään. Kyberkäsi kyllä kelpaisi.. Tai oikeastaan on paljonki porukkaa jolle pitäisi laittaa kokovartalon polttolävistys. *kivatsulle*

--
Aeria Gloris

naive

#328 • • naive kapteeni kovaydin
Jep, Nännilävistykset otin aikaa sitten pois. Korvissa oli pitkän aikaa 10mm tunnelit, yritän niitäkin tässä pienennellä.

Alahuulessa on vielä killutin. Selässä pienimuotoinen leima.

[muokattu 21.4.2004 00:25]

--
vaan omat jutut on siistejä

keijukainen

#329 • • keijukainen kiksumurmeli
Mä oon tykästyny mun napalävistyksee jonka otin tos pari kuukautta sitte... ja haluisin toisenki mut ehkä sit joskus

--
*seepla*

#330 • • HRDance Guest
Kovasti oon itekkin miettiny ottaa jonkinlaisen lävärin kasvoihin... mut viel on jääny taka-alalle... johtuukohan ajatuksesta, et sattuu liikaa.. mut enemmän ja enemmän se kiehtoo mieltä. *hymy* mukaanlukien nännilävärit... *joo*
micqo

#331 • • micqo
Mul on 2 tribal tatskaa..toinen toisessa kädessä ja toinen toisessa + 2 lävärii,nenässä pieni punainen timanginappi ja alahuulessa samanlainen...kulmassa oli mut alko olla liikaa näkyvää rautaa naamas et piti poistaa...kieleen tekis mieli hakee....pari tatskaa tarvii viel hakkauttaa *joo*
Foxmagon

#332 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
noh. nenässä ja navassa ollut about viitisen vuotta korut nytten, kielessä kaks ja alahuuli ois seuraava kohde.. (heti kun äiskä suostuu *vink*) ja ihan penskasta asti oon halunnu jonkun kuvan koristamaan, siitä asti kun näin yhellä rankannäkösellä tädillä papukaijan olkapäässä ^_^ vaikka tosin en kyllä itse papukaijaa olkapäähän ottais *hih*

tulee tosta rakkaasta kisusta vasempaan hartiaan muistoksi tatska sitten joskus, ja oikeanpuoleiseen kylkeen tulee muutama saippuakupla, vähänkuin peittämään arpia. ja ja öö, keksitään myöhemmin sitten lisää *hymy*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Stresspill

#333 • • Stresspill rendermonkeywrench
Ei varmaan kannata enää sen takia hakkauttaa itseensä mitään, että olisi yksilöllinen. Eiköhän tuo ole enemminkin säänto kuin poikkeus nykyään. Toisaalta voisin koristella itseni johonkin piirtämääni hässäkkään, mutta en olisi kovinkaan varma haluanko katsella sitä enää edes viiden vuoden päästä, jotenka olen mielummin ilman.

--
Aeria Gloris

Stresspill

#334 • • Stresspill rendermonkeywrench
Niin juu vielä pakko lisätä. Läpeensä kyberromantikkona uskon lähitulevaisuuden tuovan kuitenkin loppumattomat kosmeettisen muuntelun mahdollisuudet mukanaan, eli ei kannata vaipua epäoivoon saatikka puukkoon, jos rintapieltä koristaakin tunkkaisesti hakattu Iines Ankka. Huomenna siihen voi ottaa vaikka Akun tilalle. Saatikka ainoastaan uv-valossa hehkuvan Nu-tribaalin..

--
Aeria Gloris

kilobitti

#335 • • kilobitti 1-2-3 techno
olen aina halunnut jonkun kivan lävärin, mut mulle ei vaan sovi mikään*kivatsulle*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

keijukainen

#336 • • keijukainen kiksumurmeli
leukaan voisin viel ottaa lävistyksen mut tulevan ammatin puolesta taitaa jäädä ehkä ottamatta...

--
*seepla*

vaurio

#337 • • vaurio Vikkelä vainukoira
nännilävärit on kiwoi. itel ollu pari vuottta.
*dig*

--
... vain yksi tahto ...

lostgone

#338 • • lostgone

keijukainen:
leukaan voisin viel ottaa lävistyksen mut tulevan ammatin puolesta taitaa jäädä ehkä ottamatta...

Mul o vähä sama ongelma..*hmph* täytyy kai sit vain lisätä tatuointien määrää jos jossain vaiheessa huvittaa..

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

#339 • • pipa Guest

(_I_):
Mä päätin kans nyt ottaa ton pari
vuotta spekuloimani tapin silmien
väliin: *kivatsulle*

Ja näin tuoreeltaan olen tyytyväinen
ratkaisuun, lävistys ei tietenkään tuntunut
missään kun mennään pelkästä nahasta
läpi, eikä itse lävistys ole mitenkään tiellä,
ja miellyttää symmetrisyydessään omaa
esteettistä silmääni, mikä on toki tärkeintä *plur*

joo se sopi sulle.. oli toooosi kivan näkönen..
happyjoy

#340 • • happyjoy *diveshopasshole*
löytyy tatuointeja molemmista olkapäistä.. oikeessa lepakko ja vasemmassa delfiini..
kolmas on mietinnän alla.. ehdotuksia mitä ja minne?

lävistyksiä on ollu silmäkulmassa, nenässä ja huulessa..
tänä päivänä löytyy ainoa läväri kielestä jonka _vierelle_ oon ajatellu läväriä kieleen..

haluaisin nähdä ihmisillä hyvällä maulla tehtyjä tatuointeja niille
kohdistetuille paikoille.. niitä ei kannata piilotella..

läväreistä:
mitä enemmän lävistyksiä (anime) sitä parempi (Baawo)!!!!!