lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 978,313 views

Fyrisch

#281 • • Fyrisch

Lost-Soul:
---
Fyraett:
nänniin tuli yks! auto kannattaa jättää kotii jos sellasen meinaa ottaa,ratin kääntely ja vaihteitten vaihtelu menee aika nihkeesti ja sit viel se turvavyö *eiei*

---

Käyttääks joku turvavyötä????

kyl meitsi pitää aina ku ajelen autoo,jääny hyväks tavaks..en sit muista tiiä *iihhih*
#282 • • pizzacat Guest

kuu:
---
Phiber:
Taidan ottaa tammikuun alussa nänniläväri(n)(t) *joo*

---

Minäkin otan kumpaankin nänniin heti kun vaan saan raha-asiat kuntoon. Huii, jänskättää jo valmiiksi. *iihhih*

Otin just viime perjantaina molempiin nänneihin. Makso 60e. Kuulema kannattaa ottaa kerralla molemmat jos ottaa - paraneminen kestää niin pitkään. Mä pelkäsin TODELLA paljon kun kaikki sanoneet että nänniin koskeen helvetisti. Sattuihan se, mutta ei niin paljon kuin luulin ja se oli ohi sekunnissa. Sattuminen on kiinni kaikkein eniten siitä miten ammattitaitoinen tekijä on. Mulle teki mimmi joka tehnyt 10v lävistyksiä kokopäiväisesti. En kadu yhtään ja tuntuu nyt jo ihan kivoilta vaikka vähän vielä aristaakin. *hymy*
kuu

#283 • • kuu tyttttö
Onkohan se niin, että miesten nännilävistykset eivät tee niin kipeää kuin naisten? Tuntuu siltä, että naisilla nuo nännit ovat paljon kipuherkemmät ja lävistäminen paljon tuskaisempaa.
Hitto kun saisi itsensä joskus uskaltautumaan sen tekemään. Kumpiikin sitten kerralla, ettei pupu tulisi uudestaan pöksyyn. *poks*

--
köh köh

diezel

#284 • • diezel -

kuu:
Onkohan se niin, että miesten nännilävistykset eivät tee niin kipeää kuin naisten? Tuntuu siltä, että naisilla nuo nännit ovat paljon kipuherkemmät ja lävistäminen paljon tuskaisempaa.
Hitto kun saisi itsensä joskus uskaltautumaan sen tekemään. Kumpiikin sitten kerralla, ettei pupu tulisi uudestaan pöksyyn. *poks*

Eikähän ole aika tapauskohtaista miten sattuu.. ja sehän sattuu tosiaan aivan hetken, kyllä sitä helposti keksii paljon tuskaisempaa ja pitkällisempää kuin hetken kestävä nännien lävistys, turha sen takia on jättää niitä ottamatta jos kerran haluaa *hymy*
kuu

#285 • • kuu tyttttö
No heti kun vaan saan rahaa sen verran niin juoksen lävistäjälleni pikapikaan. Kyllä se on vain rohkaistava itsensä. *piis*

--
köh köh

Orfeus

#286 • • Orfeus
Eilen tuli haettuu korviin renkaat:) Eipä sattunu juurikaan, ainaki jos vertaa nänneihin:) Ihmettelen kyl sitä veren paljoutta:) Viel yön aikanaki oli valunu toinen korvanlehti iha veren peittoon*blush* Nyt alkaa jo rauhottuun mut onko muil ollu samoi kokemuksii?
pupuankka

#287 • • pupuankka poly-wtf?!
se verenvuotohan riippuu ihan siitä, osuuko lävistys verisuonen kohdalle. korvan rustoon en muuten suosittele lävistyksen ottamista, se on viheliäinen ja kestää tosi kauan parantua.

nännilävistys ei mitenkään vaikuta naisen imetyskykyyn. lävistyksen alue saattaa vähän rustoittua, mutta ei se imetystä estä. maito vain saattaa tulla kolmesta reiästä yhden sijasta *vink*
bubbelgum

#288 • • bubbelgum ~sylikissa~
Tällä tytöllä on lävistyksii tällä hetkellä kaks..
Napakorun otin josku vuosia sitten ku sitä ei vielä joka toisella tyypillä ollut.. Mutta nuorena ja tietämättömänä kävin ottaa sen Shock hiusliikkeestä, jossa kävi vakituinen lävistäjä.. Nykyään en moiseen paikkaan menis lävistää itteeni ikinä! Mutta onneks ei käyny mitään *hymy*
Toinen läväri minkä sit oon ottanu on clithoodi, ja sen kävin hakee vasta tossa loppukesällä, että aika uus lelu se on vasta, mutta täysin tyytyväinen oon siihen että sen otin! *pihkassa*
Sen kävin teettä yazkalla, ja se ei oikeestaan sattunu ollenkaan, hetken aikaa nipisti ja sit se oli ohi *hymy* Seuraavaks olis sit tarkotus käydä ottaa ne nännilävärit. Oon himoinnu niitä jo vaikka kuinka kauan, mutta se pitkä paranemisaika on jotenki niin turn off et oon jättäny väliin..
Mut kyllä mä vielä ne otan! Muutenki niin kaikista läväreistä niin just nännilävärit on ne jotka on mun mielestä kaikkein ihanimmat.. Jos huomaan että jollain on sellaset, en vaan kertakaikkiaan malta olla koskematta *hih*
Muita läväreitä en sit itelle ainakaan ottais, koska haluun et se läväri on sellanen minkä saa piiloon jos haluaa, eli mun naamaan ei mitään tuu ikinä.. Ja toi sama periaate pätee tatskoihin, jos joskus keksin sellasen joka on tarpeeks hyvä/hieno/merkityksellinen että sen kävisin ottaa, niin sen pitäs kans olla paikassa jonka saa piiloon.. Koska mä ainakin koen lävärit ja tatuoinnit asioina jotka teen/otan itteni takii, enkä muiden..
Mutta joo... Se siitä, tällä erää.. *hih*

--
Hullu ku pullosta tullu.

kuu

#289 • • kuu tyttttö

Avernian:
Vaikuttaakos tuo nännien lävistely jotenkin naisten imetyskykyyn, muuten?

http://www.bmezine.com/risks/index.html

Ja sieltä tuo breast feeding.

[muokattu 16.12.2003 11:57]

--
köh köh

-Santtu-

#290 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Koukkuunhan näihin on jääny.. Varsinki läväreihin.. *hymy*
Eka lävistys oli napa joskus 5 vuotta sitten, nyt niitä on sit jo:
Kieli, nänni, nenän sivu ja korvissa 7.

Tatuointeja löytyy alavatsasta pienet lintuset vähän oldschool-mallia ja alaselästä punatukkainen Ember-keijukainen.

Mitään en oo katunu ja lisää haluan, seuraava läväri on varmaankin tragus jota olen himoinnu jo pitkään, ja muutenkin korviin haluais lisää kaikkee.. Nuo rustolävärit vaan parantuu mulla ainakin tosi huonosti..

Miehillä tykkään läväreistä nänneissä ja kielessä.. *hih*
Orfeus

#291 • • Orfeus

pupuankka:
se verenvuotohan riippuu ihan siitä, osuuko lävistys verisuonen kohdalle

Heh, mul on sit varmaa aika rutosti verisuonii korvis*iihhih*
kuu

#292 • • kuu tyttttö

-Santtu-:
Nuo rustolävärit vaan parantuu mulla ainakin tosi huonosti..

Kyllä joo. Minulla on tuo inner conch. Ja se kesti parantua täysin ehkä noin puoli vuotta. Mutta onneksi ei mitään möykkyjä sentään tullut. Nyt on terve kuin pukki. *iihhih*

--
köh köh

#293 • • kelasin Guest
mulla on kielessä 3 korua, silmien välissä yks ja yks genitaalialueel (frenum).. ja kaikki varmaan arvaa mikä niist oli kipein ottaa *vink*
tatuointeja en oo viel kelaillu, mut ois jätte bra joku semmonen hieno *hymy*
-Santtu-

#294 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

kuu:
Kyllä joo. Minulla on tuo inner conch. Ja se kesti parantua täysin ehkä noin puoli vuotta. Mutta onneksi ei mitään möykkyjä sentään tullut. Nyt on terve kuin pukki. *iihhih*

Mulla helixi, aika alhaalla, ollu reilun 3 kk eikä parannu, sit vielä joku baarissa huitas ja tietysti just sopivasti siihen, et repes vähän, pikkusen pääsi parku.. Nenässäkin rusto vähän oireillu, noi ei ilmeisesti vaan sovi mulle.. *hmph*

Tuo conch ois kanssa haaveissa, tai industrial (pelkään vaan että siitä tulee hörökorva *nauru*) mut parantukoot nää entiset nyt ensin.. *hymy*
kuu

#295 • • kuu tyttttö

-Santtu-:
tai industrial (pelkään vaan että siitä tulee hörökorva *nauru*) mut parantukoot nää entiset nyt ensin.. *hymy*

Minä olin industrialia ottamassa ihan innoissani, mutta sitten lävistäjä vain tokaisi, että minun korvaani sellaista ei pystyisi laittaa. On katos jotenkin se yläjuttu aika yhtenäinen tai jotain muuta tyhmää. *igor*

Ja kannattaa sitä merisuolaliuosta kokeilla noihin rustojuttuihin, niin parantuu paremmin. *joo*

--
köh köh

kuu

#296 • • kuu tyttttö

hallaaa:
mulla on kielessä 3 korua

Olen kyllä aika kade. Kaksikin olisi kiva. Mutta tuntuu, etten sitä turvotusta enään toista kertaa tulisi kestämään. *poks*

Tulevaisuudessa olisi tuo kielen venyttäminen ajankohtaista. Jos vaikka viisi milliseksi sen reiän venyttäisi niin olisi kiva. *hymy*

--
köh köh

-Santtu-

#297 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

kuu:

Minä olin industrialia ottamassa ihan innoissani, mutta sitten lävistäjä vain tokaisi, että minun korvaani sellaista ei pystyisi laittaa. On katos jotenkin se yläjuttu aika yhtenäinen tai jotain muuta tyhmää. *igor*

Kaikilla on niin erilaiset korvat, ja vieläpä joskus eriparia *iihhih*

Ja kannattaa sitä merisuolaliuosta kokeilla noihin rustojuttuihin, niin parantuu paremmin. *joo*

Pitääpä muuten testata, en ole aiemmin jostain syystä älynny tuota *ding*
kuu

#298 • • kuu tyttttö

-Santtu-:
Pitääpä muuten testata, en ole aiemmin jostain syystä älynny tuota *ding*

Kokeile ihmeessä. Niin eiköhän ne sitten siitä parane nopsemmin. Niin pääsee noita muita juttuja nopeammin ottelee. *enkeli*

--
köh köh

Progress

#299 • • Progress
mä niin mielelläni ottasin nännilävärin, mutten töitteni puolesta viiti...Joutus meinaan teippaamaan sen joka työvuoro..*hmph*
Mut saas nähä, ehkä otanki viel joskus. Tatskoja on kyl saatava lisää..... *iloinen*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

#300 • • pizzacat Guest
Nännikorut on tosi ihqja... Ottakaa ihmeessä. Suosittelen. Ei satu niin paljon kuin luulis - ainakin mä luulin että enemmän. PItää vaan muistaa hoitaa pitkään. Nyt jo (1 vkon jälkeen) on lähes kivuton ja kaikki ok. Kutisee kivasti nännit kun paranee noi reiät... HIhhih. *nauru*