lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 977,694 views

#1581 • • Edited Muussika Guest

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

aivomassa, 9.12.2009 23:32:

mitäpä olet meinannut ja minne ?

Mulla on jo kliseisesti vasen käsi tatskattu olkapäästä kyynärtaipeen yli perhosilla, nuoteilla, tähdillä ja semmosella kiekuralla, ja jatkan samaa kliseistä linjaa. :P

Oikean solisluun alle / rinnan päälle semmonen kirsikkanippu lisähöysteillä, ja oikeen käden kyynärtaipeen alle sisäpinnalle semmoi nuottiavain-tähti-sydeemi. :)

edit: Oon unohtanut laittaa kuvaa valmiista kädestä, pirpelille taisin luvata ainaskin, joten tässä palanen (kokonaisuutta vaikea saada yhteen kuvaan):
aivomassa

#1582 • • aivomassa are you ready to lose control ?

Vampyrella, 10.12.2009 07:15:
---
aivomassa, 9.12.2009 23:32:

mitäpä olet meinannut ja minne ?

---

Mulla on jo kliseisesti vasen käsi tatskattu olkapäästä kyynärtaipeen yli perhosilla, nuoteilla, tähdillä ja semmosella kiekuralla, ja jatkan samaa kliseistä linjaa. :P

Oikean solisluun alle / rinnan päälle semmonen kirsikkanippu lisähöysteillä, ja oikeen käden kyynärtaipeen alle sisäpinnalle semmoi nuottiavain-tähti-sydeemi. :)

edit: Oon unohtanut laittaa kuvaa valmiista kädestä, pirpelille taisin luvata ainaskin, joten tässä palanen (kokonaisuutta vaikea saada yhteen kuvaan):

on kyl kovin nätin näköistä :) pirteää !

--
Dont expect us to be quiet !

kinderi

#1583 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Pahasti näyttää siltä että joutuu niskatapista luopumaan *uuh*
Koko tän 2v mitä tää on ollu, on menny enemmän ja vähemmän jatkuvan putsailun merkeissä, kun ei oikein tunnu että tää ois koskaan edes parantunu kunnolla..
Pisin aika taitaa olla parisen kuukautta mitä tää on kunnossa ollu, ja nyt on vissiin pikkuhiljaa aika luovuttaa..

Tänään on illalla lähestulkoon valumalla tullu jotain kirkasta möhnää(ei ihan vettä muttei missään nimessä mitään paksuakaan kamaa) ja kipu on aika mielenkiintonen aina kun siihen hipaseekin jollain.

Mut enhän mä edes uskalla ottaa tota ite pois kun on tollanen hakanen.

Ja sit tulee itkuparku. Kun jouduin nänniläväreistä luopumaan,ja tiesin sen olevan vaan väliaikasta,itkin 2pv :DDD (okei,olin aika herkillä sillon muutenkin).

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

pirpeli

#1584 • • Edited pirpeli

Vampyrella, 9.12.2009 23:03:
Mulle tulee ensi maanantaina jo pari uutta kuvaa. Jei! :)

Jeee! Tuo kirsikkapuu kuulostaa hyvältä :)

Täsä mun puolivalmis kaula-hartia-käsi.
12106_8520.jpg

Nuo kaksi pientä kärpäsenkakkaa tuossa kahden kukan yläpuolella ovat turkoosi ja pinkki sydän. Kukista tulee lehtien väriset, luultavimmin oranssi-pinkki-kelta-vihreää. Ja noista "tipluista" jota kukista lähtee, tulee samanvärisiä. Oksasta tulee puna-harmaa-ruskea valkoisin hailaitein.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Sallakat

#1585 • • Sallakat jungle, baby !

Vampyrella

Hieno kuva! Itsekin tuossa puolivahingossa keksin jo myös uuden idean toista kättä varten vaikkei oo edes vielä tämä ekakaan valmis! Oon itse tosi tyytyväinen tähän kokoon eli olkapäästä kyynärpäähän, joten toiseen käteen samaa kokoluokkaa. Varmaan tulee jossain vaiheessa täytettyä kädet aika hyvin, niin sitten voi siirtyä selkään. Sen jälkeen on vähän auki tuleeko otettua enää mitään minnekään.
Eiku niin nyt kun kuukauden päästä meen väritystä hakemaan mun japanialaiseen kuvaan, jos aikaa jää niin juttelin että voisin ottaa pieniä tähtiä korvan taakse *tirsk* "pikkuisen koukuttavaa" :D
lohikarme

#1586 • • lohikarme RitariVittupää
Huomenna uus tatska :)

--
Qualis artifex pereo

Jutu

#1587 • • Jutu Blondi
Itteä himottais kauheesti ottaa uusi tatuointi. Tiedän tasan tarkkaan minkä tekstin haluan, mutta en oikein tiiä millasella fontilla :/ Tai oikeastaan haluaisin kaksikin, tuon tekstin ja sitten jousimiehen (itserakas kun olen) :P

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

epicuros

#1588 • • Edited epicuros
kek!

--
Valid criticism does you a favor.

epicuros

#1589 • • epicuros
Tää on kyl jo ihan onnistunut:

np7y-warcraft.jpg

--
Valid criticism does you a favor.

Kolera

#1590 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
joitaki vuosii sit tuli täällä olleen kiinalaisen horoskoopin myötä(metalli apina) et jos joskus jaksais ottaa johonki jalkaa semmosen "sarjis"tyylisen harmaansinisen apinan. Päässä periaattees oli aikanaan jo kuvakin mut kun ei tuota kuvallista ulosantikykyä ole yhtään niin unohtunut aika pahasti.
Taitaa jäädä vaan ajatelmaks niinkuin kaikki muutkin leimat mitä on tullu vuosien mittaan mieleen. Tuo on oikeastaan ainoa mikä on kestänyt ajan hammasta "jos viittis" listalla

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

#1591 • • Muussika Guest

Sallakat, 16.12.2009 11:13:

Hieno kuva! Itsekin tuossa puolivahingossa keksin jo myös uuden idean toista kättä varten vaikkei oo edes vielä tämä ekakaan valmis! Oon itse tosi tyytyväinen tähän kokoon eli olkapäästä kyynärpäähän, joten toiseen käteen samaa kokoluokkaa. Varmaan tulee jossain vaiheessa täytettyä kädet aika hyvin, niin sitten voi siirtyä selkään. Sen jälkeen on vähän auki tuleeko otettua enää mitään minnekään.
Eiku niin nyt kun kuukauden päästä meen väritystä hakemaan mun japanialaiseen kuvaan, jos aikaa jää niin juttelin että voisin ottaa pieniä tähtiä korvan taakse *tirsk* "pikkuisen koukuttavaa" :D

Mie oon kans tyytyväinen. :)

Ite koitan olla tatskaamatta käsiä täyteen, toisen käden yritän jättää rauhaan, ainoastaan nyt tän pienen kuvan hankin kyynärtaipeen alle käden sisäpinnalle. Saapi nähdä, onnistunko olla ottamatta isoa kuvaa tähän toiseen käteen. *hih*

Mulla on kans selkä suunnitelmissa, mutta koitan nyt hillitä itseäni vähäsen. :P Nää mun uusimmat pienet kuvat on kyllä kans kivat, aika koukuttavaahan tää on. :)
Vendela

#1592 • • Vendela e-ra2co

pirpeli, 6.12.2009 14:12:
---
sativa, 6.12.2009 13:57:
Sanokaa mulle TAMPEREEN PARAS tatuointiliike! Tarvin taidokasta menoa, hinnalla ei ole niin väliä.

---

Tätä kehuvat:
http://www.putkatattoos.com/Tatuoinnit.htm

Ei omia kokemuksia, mutta netti pullollaan positiivista kommenttia.

Tulin tuolta just fiksaasta mun Arskaa ja hyvä tuli. Voin suositella *joo*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Metz^^

#1593 • • Metz^^
Yay! löysn helsingistä korumaailman liikkeestä erikokoisia palloja, vihdoinkin navassa isot pallot ja pieni tappi. (kuulostipa irstaalta, ehkä onneksi vain minun mielessä.)
Ja kielessä sama juttu, tosin tappi sais olla viel lyhyempi.
Läpimittaa en muista mutta laitan kuvaa jossainvälissä ja jumankautsi ettin pitkään noita erikokosia palloja!

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

juu-zo

#1594 • • juu-zo *KoneHuone*
Kävin tänään kampissa ottamassa ensimmäisen lävistykseni. Noh sen verran kevyesti aloitin että korvan rustoon sen nappasin. Tämä on pyörinyt jo pitkään mielessä. Nyt vain parantelemaan.

--
Respect is not given, it is taken

#1595 • • Muussika Guest
Nyt se iski. Niin totaalinen hinku varata aikaa selän nakuttamiseen. Idea ja visio valmiina mielessä, ois jatkoa tälle mun perhoskädelle sellain ovelasti. :)
ninscu

#1596 • • ninscu candydelic
Vihdoin parin vuoden pähkäilyn jälkeen vakiintui kuva mun ekasta tatuoinnista. Monia ideoita tuli ja meni mut tää tuli ja pysyi ja vahvistui. Nyt vaan luonnostelemaan ^^ Tosin veikkaan et siinä tulee menemään aikaa, koska perfektionismi taitaa iskee pahemman kerran..

--
.. grooving with the eternal now ..

Sallakat

#1597 • • Sallakat jungle, baby !
Eilen oli toinen ja viimeinen sessio ½ sleevestä, sain mun geishaan väriä, 5h sessio (väriä ja varjostusta) ja voin kertoo ett about 3 tunnin jälkeen lakkasi olemasta kivaa prkl :D Mutt kunhan värit tasaantuu ja paranee niin tulee olee pirun mind blowing! Vois vaikka jonkun kuvan pökkästä tähän kun paranee täysin.
Muutenkin vois olla aika hyvässä vaiheessa näiden aikoihin http://www.helsinki-ink.fi/ ihan siis uutta kuvaa silmällä pitäen.
pirpeli

#1598 • • Edited pirpeli
Valmista tuli :)

--
-Albert Camus-

pirpeli

#1600 • • pirpeli

AnderS, 29.1.2010 12:11:
Loistavaa jälkeä! Pakko kysyä että missä putiikissa olet kuvasi ottanut?

Kaarinalainen Dessi Luu teki kuvan, nakuttelee kotonaan ja turkulaisessa Joker Shopissa :)
(Tuo vanha yksinäinen lehti jätettiin tarkoituksella uudelleen värittämättä, kun sillä on muistoarvoa tuollaisenaan niin paljon)

--
-Albert Camus-