lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 977,619 views

anzku83

#1321 • • anzku83
Kuopion Tinos Tattoossa otin kaikki. En muista hintoja. Ei tulehtunu. Muut lävistykset ei sattunu mut nännit...voi SAATANA! *nyyh*

--
Daze into da lazers!

xl8r

#1322 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

terraluna, 13.4.2008 15:44:
Kun tulee taas rahaa, aattelin suunnistaa lävistysliikkeeseen minäkin toistamiseen elämässäni. Helsingistä Harnessin sivut oli aika vakuuttavan oloiset tietomääränsä ja asiallisuutensa suhteen, onko kenelläkään kokemuksia sieltä?

http://www.harness.fi/

Juu, mulla on kokemusta harnessista. Yllätti tosiaan tuo Yazkan todella asianmukainen käytös ja tiedon määrä. Jopa sanoi puolisolleni että ei lähtis tekemään sille erästä tiettyä lävistystä ihan sen takia että ei voi luvata että se ei kasvais kyseissessä tapauksessa ulos. Musta kohtuu asiantuntevaa palvelua. Omalta osaltani palvelu oli mitä parempaa ja lävistäminen hoitui todella ammattitaitoisesti. Itse tulen varmasti tulevaisuudessa suosimaan harnessin palveluja tulevien lävistysten kanssa.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

isfnbojbbssn

#1323 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
otin viime viikon torstaina spontaanisti bridgen.

olin kyllä päättänyt olla ottamatta enää lävistyksiä,
koska mulla toi paranemisprosessi on aina niin hiton
pitkä!

mut katsotaan miten tässä käy, ainakin toistaiseksi
ihan ok:lta vaikuttaa :)

--
dasinoaisnvs

Miinapiina

#1324 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
uih, sunnuntaina uutta kuvaa *hihu*
ei malttais oottaa...

--
pinkki on pop!!!

mniittymaki

#1325 • • mniittymaki
Ihmetyttää suuresti kuinka nopeesti mun nänniläväri on parantunut. :) Pari viikkoa sitten otin, eikä ole juurikaan oireillu sen jälkeen. Ei kipua, ei turvotusta eikä mitään muutakaan.

Jospa sit kohta ottais toisenki :)

.m
Mimir

#1326 • • Mimir Rouva Yninä

Kun tulee taas rahaa, aattelin suunnistaa lävistysliikkeeseen minäkin toistamiseen elämässäni. Helsingistä Harnessin sivut oli aika vakuuttavan oloiset tietomääränsä ja asiallisuutensa suhteen, onko kenelläkään kokemuksia sieltä?

Itse voin hyvin lämpimästi suositella, neljästi olen siellä lävistettävänä käynyt. Yazka on todella asiantunteva ja mukava, ja muutkin mua palvelleet lävistäjät ovat olleet tosi kivoja.

Itse olen kovasti tykännyt siitä, ettei tuolla ole rahastuksen makua lainkaan, sanovat kyllä jos itse suunnittelee jotain ei-niin-järkevää. Mulle sanottiin yhdestä lävistyksestä suoraan, että mun anatomian perusteella lävistys luultavasti kasvaisi ajan kanssa ulos. Otin sen silti ja kyllä se myöhemmin ulos kasvoikin, mutta ei se niin paljoa harmittanut, kun oli faktat tiedossa jo etukäteen.

--
[Wings are growing on her.]

hemuz

#1327 • • hemuz kätevä emäntä

Mimir, 22.4.2008 13:03:
---

---

Itse voin hyvin lämpimästi suositella, neljästi olen siellä lävistettävänä käynyt. Yazka on todella asiantunteva ja mukava, ja muutkin mua palvelleet lävistäjät ovat olleet tosi kivoja.

Itse kans otin aikoinani napalävärin kyseisessä paikassa. Hyvät hoito-ohjeet ja ystävällinen palvelu. Suosittelen. *joo*
pirpeli

#1328 • • pirpeli

6 nyt jo edesmennyttä lävistystä Harnessissa ottaneena voin myös liittyä suosittelevien joukkoon. Kaikki meni ammattitaitoisesti kohdalleen, info ja jälkihuolto sujui mainiosti. Ihan melkein antasin täyden kympin paikalle. Ei tulehduksia, ei liikaa kipua, kiitettävä palvelu ja sitä rataa.

(Mulla on ikävä mun medusaa....)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

syriana

#1329 • • syriana
Napakoru miehellä on niin nammmm :) ja sit viel sellanen ihana ruskettunu hoikka vartalo... :)
mummoankka

#1330 • • Edited mummoankka
navasta löytyy 2kpl,ylhäällä ja alhaalla, sekä nenässä myös 90-luvun nenäkoru buumissa hankittu, mut ei osaa olla ilmankaan enää *nauru* sellainen ihan pieni kivi siinä vaan...
Tatskoja 3kpl. Ylä- ja alaselässä, sekä nilkassa. Kaikki liittyy eläimiin jotenkin... *hihu*

Ihme himo olis taas ottaa uus kuva...mutta...josko nyt koittaisin odotella et menis ohi vaan..

(nännikoru miehellä on ihan jees! jos on kivat rintalihakset ja sillee..)
kinderi

#1331 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mä haluaisin kans lisää kuvaa ja reikää *hihu*
Tällä hetkellä löytyy siis läväriä navasta,kielestä ja niskasta. Jos nää riipparit tästä joskus vielä kohenee(saa sitä haaveilla :D) niin haen uudestaan nänneihin :)
Kuvaahan on koivessa,lavassa,kädessä(ranteen ja kyynärtaipeen välillä) ja olkavarresta. Olkaan tahtois kovasti vielä pikkuväen nimet ja syntymäpäivän, halinallepari on jo itse pikkuväkeä kuvaamassa *sydän*

Korua tahtois silmien väliin ainakin,mutta jos otan niin saan ettiä uuden työpaikan.

Nenästä otin pois joskus kun sairaalareissun jälkeen en vaan jaksanu laittaa takasin *hih*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Janisa

#1332 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Eilen tuli uusi kuva jalkapoytaan. *hihu*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

mummoankka

#1333 • • mummoankka

Janisa, 11.5.2008 19:02:
Eilen tuli uusi kuva jalkapoytaan. *hihu*

....sama paikka täällä haaveissa... ja sit toi selkärangan kohta yläselästä olis kans... *hih*
isfnbojbbssn

#1334 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
hommasin eilen meduusalävistyksen :)

ja uusi tatuointi vieläkin suunnittelun alla, plääh...

--
dasinoaisnvs

Sumea

#1335 • • Sumea
Kai se on sit seuraavaks siirryttävä noihin tatuointeihin. Nyt on lävistyksiä jo silmäkulmassa, korvassa(industrial) ja vielä tossa menin ottaa kielilävärinkin. Näitä ollu jo jonkun aikaa. Tuo kulmakoru jo 10v.
Miinapiina

#1336 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tänään kävin ottaa uuden lävärin, christinan *plur*

--
pinkki on pop!!!

crissy

#1337 • • crissy
yksi pieni kuva molemmis käsis
Metz^^

#1338 • • Metz^^
kieli
korva x 3
napa x 2
tatuointi tulossa kun raha sallinee :P

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

inneah

#1339 • • Edited inneah ...Trust no one...
Tarkotus ois ottaa perjantaina lävistys (Micro Dermal )... paikka vielä vähän auki, mut johonki se/ne tulee :D

Tatuointi tulee sitten loppuvuodesta ranteeseen, kunhan varmistan Thaimaalaiselta ystävältäni oikeinkirjoituksen ettei tarvii katua,heh!

--
nahkalakanat

Nelli

#1340 • • Nelli
Huomenna lävistymään. Jänskää *tirsk*