lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 977,900 views

#1281 • • Edited kettu kiu Guest
yksi tatuointi löytyy korvalehdestä..

otin 6 mm korut pois 1,5 viikkoa sitten, venytykset olleet n. 3 vuotta.
tänään yritin laittaa koruja takaisin niin menee enää tavalliset korvakorut(ehkä 0,4mm).. *whaat*

onko tietoa venyykö noi nopeammin takaisin uudelleen, aiemmin venyttelin korvia puolisen vuotta päästäkseni tohon 6 mm:n..

edit. viikko meni ja 6mm mahtuu korvaan taas.. ja kielikoru löytyy myös... *plur*
ezzy

#1282 • • Edited ezzy Droid-pappa

`Ҡӫ, 31.10.2007 17:44:
Tos meikän. Viimesimmät suht' tuoreita vielä, paranemassa jo tosi hyvin.

Mä luin aika hyvin ja sain tosta lauseesta irti "panemassa jo tosi hyvin" *pepsodent*
Miinapiina

#1283 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
yks tatuointi, oikeassa lavassa
läväri silmien välissä, kielessä ja tänään kävin ottaa ylähuuleen, siis tohon sivuun *plur*
ollut myös nenässä rengas ja alahuulessa piikki

--
pinkki on pop!!!

Mönnä

#1284 • • Mönnä
Tänään kävin ottamassa Madonnan Tampereen Mad Maxissa *jiihaa*

Se on mun kantapaikka, ottanut siellä korut myös kieleen ja kulmaan. Kulmakoru oli aivan loistavasti laitettu. Pidin sitä yli neljä vuotta ja loppuun asti näytti vastalaitetulta, monilla kun lähtee nopeasti kasvamaan ulos. Kieli jäi hippasen vinoon, mikä tosin välillä kismittänyt, mutta ei niin pahalta näytä että olisin halunnut sen lävistää uudelleen, vaikka sitä toki ehdotettiin. Muut sitä ei välttis ees huomaa, itteä vaan joskus kiusaa.

Tänäänkin lävistäjäksi sain valita harjoittelijan, alkuun toki vähän jänskätti ja asiaa pohdin, mutta sen lisäksi että sain työn hiukan halvemmalla niin olen kyllä tosi tyytyväinen myös lopputulokseen. Mutta ootellaan vielä lopullista tulosta kunhan koru paranee *hihu*

Näiden lisäksi on koru myös navassa, joka otettu Tampereen Igor'sissa. On ollut kaikista kivuliain ja ongelmallisin, mutta parannuttuaan kunnolla en osais ilman sitäkään olla.

Muutama tatuointimalli ollut myös mielessä jo useamman vuoden. Laitellaan kun keritään.

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

pirpeli

#1285 • • pirpeli

Mönnä, 2.11.2007 18:49:
Mad Max

Onks siellä vielä töissä sellanen Ile- niminen kundi?
Jos on, niin sano joskus Kuhmon tutulta Katilta terkkuja :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Mönnä

#1286 • • Mönnä

pirpeli, 2.11.2007 19:21:
---
Mönnä, 2.11.2007 18:49:
Mad Max

---

Onks siellä vielä töissä sellanen Ile- niminen kundi?
Jos on, niin sano joskus Kuhmon tutulta Katilta terkkuja :D

Ei voi tietää, ei ihan niin usein tuu käytyy :D Ja joka kertahan tuolla on eri naamat ollu, kun jokusen vuoden välein siellä piipahdan..

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

irrrma

#1287 • • irrrma huumori narikassa
tatskat..uuh..*kuolaa**slurps**pihkassa*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

irrrma

#1288 • • irrrma huumori narikassa

-Loyal-, 30.8.2006 11:52:
Mun on varmaan oikeesti käytävä ottaa perseen yläpuolelle toi "exit only" tatska ku naiset yrittää aina tunkee sormensa sinne.. Mul on niitä pisteitä muuallaki ku perseessä helvetti. *nauru*

Hah. *sormi pyllyyn ja menox* *hih*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

samlainio

#1289 • • samlainio
läväreitä ei oo enää. Tainoh.. korvat venytetty, mut ei muita. Tatskoja on toinen hiha täynnä, aika monta pääkalloa siinä ja selässä on tollanen toteemi...

selk.jpg
#1290 • • Edited Fuzzy Guest
Onko jollain tullu hedari ku on ottanu kieleen lävistyksen?? Sitä mä kammoon ehkä kaikkein eniten...
Tai siis oon kuullu että niin on käyny
Freja

#1291 • • Freja Sihteeri

-Fuzzy-, 25.11.2007 21:10:
Onko jollain tullu hedari ku on ottanu kieleen lävistyksen?? Sitä mä kammoon ehkä kaikkein eniten...
Tai siis oon kuullu että niin on käyny

Kun mä otin kielilävärin, ni ainoo mitä tapahtui, oli et kieli turpos ja mulle tuli L-vika :D
Sä siis kammoat kielilävistyksen ottamista siks, et siitä tulis hedari vai..?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

#1292 • • Fuzzy Guest

Freja, 25.11.2007 21:23:

---

Kun mä otin kielilävärin, ni ainoo mitä tapahtui, oli et kieli turpos ja mulle tuli L-vika :D
Sä siis kammoat kielilävistyksen ottamista siks, et siitä tulis hedari vai..?

Joo:D
Nii jotku kyl sössöttääki sen korun kans.. Siis onks sulla edelleenki se L-vika? Ja kauan oli turvonneena kieli?
Freja

#1293 • • Freja Sihteeri

-Fuzzy-, 25.11.2007 21:27:
Joo:D
Nii jotku kyl sössöttääki sen korun kans.. Siis onks sulla edelleenki se L-vika? Ja kauan oli turvonneena kieli?

L-vika oli vaan jotain kuukauden siis! Pahasti turvonneelta kieli tuntui muutaman päivän, sit siihen jo tottui ja se rupes pikkuhiljaa laskeen. En muista yhtään enää ku siitä on nii kauan ku mul oli se :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

#1294 • • Fuzzy Guest

Freja, 25.11.2007 21:31:

L-vika oli vaan jotain kuukauden siis! Pahasti turvonneelta kieli tuntui muutaman päivän, sit siihen jo tottui ja se rupes pikkuhiljaa laskeen. En muista yhtään enää ku siitä on nii kauan ku mul oli se :/

OK! No ehkä mä rohkaistun tästä:)
kinderi

#1295 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

-Fuzzy-, 25.11.2007 21:36:
---

OK! No ehkä mä rohkaistun tästä:)

Ihan rohkeesti vaan,ei se satu *hihu*
..ainakaan tekohetkellä *hih*

Mulla oli h*lvetin kipeenä viikon verran,ekat 6pv imin velliä pillillä ja sormilla söin vauvojen niitä soseita *lmao* En oo kyllä kuullu et muilla olis ollu samanlaista,kaveri otti 2 tappia kieleensä ja samana päivänä kävi mäkissä. Vähän veetutti sillon,mulla kun on kade luonne *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

#1296 • • Fuzzy Guest

kindertin, 26.11.2007 12:35:

Ihan rohkeesti vaan,ei se satu *hihu*
..ainakaan tekohetkellä *hih*

Mulla oli h*lvetin kipeenä viikon verran,ekat 6pv imin velliä pillillä ja sormilla söin vauvojen niitä soseita *lmao* En oo kyllä kuullu et muilla olis ollu samanlaista,kaveri otti 2 tappia kieleensä ja samana päivänä kävi mäkissä. Vähän veetutti sillon,mulla kun on kade luonne *nauru*

:O No tietty just mun tsägällä tapahtuu just noin:/ Mut ei kai siinä... Piltit on ihan sika hyvii! Ihan mielellää niitä syä;D*hih*
Anime

#1297 • • Anime Retrostööpeli

samlainio, 24.11.2007 21:44:
läväreitä ei oo enää. Tainoh.. korvat venytetty, mut ei muita. Tatskoja on toinen hiha täynnä, aika monta pääkalloa siinä ja selässä on tollanen toteemi...

selk.jpg

Hieno *whaat*

--
-K

sähköhiiri

#1298 • • sähköhiiri
Hmm.. nooh tässä löytyy niskasta "/body" tatuointi eli ne jotka html-koodin tiedätte niin ymmärtävät ja tosiaan ranteesta löytyy pientä liekkiä.. tatuoinnit tykkää mutta ei vältämättä kun se viedään yli niin sillon se todellakin on yli.. ja lävistyksiä ei ole tullut edes ajateltuu ei tämmöseen pingviiniin mitkään sovi..
isfnbojbbssn

#1299 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
eilen varattu aika kolmanteen tatuointiin! *pepsodent*

helmikuulla siis luvassa toistaiseksi viimeinen tatuointi,
josta tuleekin sitten hieman isompi ja värikkäämpi ku
noista edellisistä... ei malttais odottaa! <3

--
dasinoaisnvs

SamHard

#1300 • • SamHard
Edellisestä tatskasta vierähtänyt jo 9 vuotta joten nyt voisi
ottaa yhden tai useamman lisää kun alkaa ideatkin olemaan