73 posts, 4 pages, 25,100 views
Oma emäntä ainakin hieroo mehiläisvahaa niihin. En kyllä ole mikään expertti aiheessa.Lenita, 6.6.2007 20:10:
Miten niitä rastoja sit kuuluu hoitaa?
Lenita, 6.6.2007 20:10:
Miten niitä rastoja sit kuuluu hoitaa?
Sallakat, 6.6.2007 21:25:
jos sä haluut ett ne näyttää hyvältä ja pysyy tiukassa kuosissa, niitä pitää päivittäin pyöritellä. aluksi mehiläisvahan kanssa ainakin, mutta kai se on suositeltavaa pitkin matkaa.
keisha, 6.6.2007 22:21:
Onpa täällä kyllä ahdasmielistä jengiä taas, luulis että klubeillä ja konemusapiireissä pyörivät ihmiset oisivat mieleltään avoimia...
keisha, 6.6.2007 22:21:
Onpa täällä kyllä ahdasmielistä jengiä taas, luulis että klubeillä ja konemusapiireissä pyörivät ihmiset oisivat mieleltään avoimia...
Kolera, 6.6.2007 16:48:
joo ja pitääkö jokaisesta mielipiteestä aina muistuttaa että se on SUN mielipide ei MUN?
MUN mielestä Paavo Väyrynen näyttää kameleointilta. miltä se SUN mielestä näyttää ja näyttääkö se SUN mielestä MUN kameleontilta?
sune
Voin vannoa et rastat kerää itteensä kaikkee mahdollista paskaa ja elämää, oli ne sit hyvin tai huonosti hoidetut.
Toki saa olla pitämättä, mutta en käsitä miksi on kommentoitava jotakin tyyliin "Rastat ovat oksettavat ja kamalat, ennemmin leikkaisin kaljun". Mielestäni se on ahdasmielisyyttä.Annakins, 6.6.2007 22:47: Miten se on ahdasmielisyyttä, että ei pidä rastoista?
Funktion, 6.6.2007 23:32:
---
sune
Voin vannoa et rastat kerää itteensä kaikkee mahdollista paskaa ja elämää, oli ne sit hyvin tai huonosti hoidetut.
---
Aijaa?
Olepa hyvä sitten ja tule kertoon mulle kaikki mitä tiedät asiasta..
Mulla itselläni on ollut rastat, samoin tyttöystävälläni...
Saat todella tulla ihan henkilökohtaisesti kertomaan mulle miksi ja miten hyvin hoidetut ja pestyt rastat kerää itseensä paskaa ja elämää.
Nimim. ikinä mitään paskaa elämää / muuta paskaa rastoissaan elättäneet
edit: typot
P.S tarjoon kaffet
Kolera, 6.6.2007 16:48:
---
devisss, 6.6.2007 15:29:
---
Funktion, 6.6.2007 15:14:
Oikein hoidettuina rastat on todella hyvän näköisiä
---
Mun mielestä ainakaan rastat ei näytä hyvältä, saatikka todella hyvältä, oli hoitamattomat tai hoidetut. Korjaisin siis, että oikein hoidettuna rastat on sun mielestä todella hyvän näköisiä.
---
joo ja pitääkö jokaisesta mielipiteestä aina muistuttaa että se on SUN mielipide ei MUN?
MUN mielestä Paavo Väyrynen näyttää kameleointilta. miltä se SUN mielestä näyttää ja näyttääkö se SUN mielestä MUN kameleontilta?
Lenita, 6.6.2007 20:10:
Ja mitä elämää niihin voi tulla? Madoista oon kuullu villejä huhuja, mut ois kiva kuulla ihan faktaa
katjastiina, 6.6.2007 19:02:
musta kauneimmillaan kiedottuna puuvillahuivilla kruunuksi kuningattarien ja prinsessojen pään päälle*sydän*