Zapa, 1.6.2007 20:50:
On toi kyllä aika huvittavaa
kolina, 6.6.2007 16:12:
Säälittävää
ihan paskan hailee
rupee ärsyttää
Jos ne muutamat sanat/virkkeet biossa niin tautisen paljon häiritsee niin eipä voi mitään sit..
Olisi välillä mielenkiintoista kuulla myös että mikä tosiasia tekee jostain deejiistä tulevaisuuden lupauksen.
Tää oli vissiin kans mulle? :)
Mainitaanko tuolla biossa, että olen tulevaisuuden lupaus? ... ja että rummut vielä olis joku "perustelu" sille? WTF? :D
Siellähän sanotaan, että aloitin musa-alani rumpujen soitolla. Eikä mielestäni, että olisin joku tuleva superstara, ja vielä sen ansiosta.
paukutteli vähän rumpuja
Tällä nyt ei väliä.. mut mistä sä tiedät kuinka vähän olen niitä soittanu?
Voin sanoa, et viimeisin keikka on tän vuoden helmikuulta. Ja itelle ei vajaat parikyt vuotta kestänyt instrumentin soittaminen ole "paskan hailee". Ilman tuota en ehkä (tod.näk.) olisi ikinä aloittanut konemusiikin diggailua, dj-harrastusta ja biisien tekemistä.
Joten, mun mielestä ei ole säälittävää/huvittavaa aloittaa biota maininnalla rumpujen soitosta ja sillä, että siinä oppi tajuamaan rytmit hyvin. (jep, sana excellent tarkoittaa myös muuta kuin "ainutlaatuinen", "moitteetton" jne.. Katsokaa sanakirjasta )
rumpujen soitto olisi jotenkin jatkunut menestyksekkäästi esim. sävellysten tai performanssien merkeissä
Miten rummut liittyy säveltämiseen?
Caro², 4.6.2007 16:49:
Excellent sense of rhythm esm tuo itselleni mieleen, ettei kaverin seteissä yksinkertaisesti kuulla biitinvieruksia lainkaan vaikka herra soittaisi discoa. Ja jos kuullaan, niin yhden biitinvierusiskun jälkeen biitti on tääs 100% tikissä. Voihan asia ollakkin niin - mutta jos vituttaa ja on paska päivä, asia ei varmasti ole niin.
Vai sellasta tuo mieleen. Kannattaa tosiaan vilkaista sitä sanakirjaa. :)
Hei haloo. Tuskin ketään kuvittelee itsestä tai toisesta.. et joku olis niin täydellinen että mixaukset pysyy koko ajan ja aina kasassa. Täydellistä dj-settiä en ole koskaan kuullut. Ei varmaan ketään muukaan..? Traktoreita ja Abletoneja ei lasketa.. ;)
Caro², 3.6.2007 14:22:
Kauheen vakavasti ihmiset ottaa tän(kin) asian..
Niin, kuka täs loppupeleis vakavasti ottaa ja mitäkin?
Ainiin. Jos parasta hypetystä haetaan, ni sanoisin Sensation-bileet Hollannissa. :D