LinnanJuhannus 22.6.2007 @ Loviisa

70 posts, 4 pages, 4,880 views

m1kk3

Posts: 5,560

#41 • • Edited m1kk3 no-life

Jusna666, 25.6.2007 21:02:
En kyllä digannut yhtään meiningistä.


ai ku ei tullu polkkaa *lmao*

edit: no ei vaan, kommenttien perusteella ei niin paljo kyl harmita et jäi väliin.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jusna666

Posts: 1,447

#42 • • Jusna666 Diablo

mikke, 25.6.2007 21:04:
---
Jusna666, 25.6.2007 21:02:
En kyllä digannut yhtään meiningistä.

---

ai ku ei tullu polkkaa *lmao*

edit: no ei vaan, kommenttien perusteella ei niin paljo kyl harmita et jäi väliin.



*nauru*
No ei kyllä ois varmaan polkkakaan pelastanu. *hymy* Tai no ois se voinu kyl pelastaaki
ku tarkemmin aattelee *hih*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

m1kk3

Posts: 5,560

#43 • • m1kk3 no-life

Jusna666, 25.6.2007 21:06:
---
mikke, 25.6.2007 21:04:
---
Jusna666, 25.6.2007 21:02:
En kyllä digannut yhtään meiningistä.

---

ai ku ei tullu polkkaa *lmao*

edit: no ei vaan, kommenttien perusteella ei niin paljo kyl harmita et jäi väliin.

---


*nauru*
No ei kyllä ois varmaan polkkakaan pelastanu. *hymy* Tai no ois se voinu kyl pelastaaki
ku tarkemmin aattelee *hih*


joo, eipä se hyvä musakaan aina auta jos järjestelyt ja puitteet ja ihmiset on mitä on :(

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jusna666

Posts: 1,447

#44 • • Jusna666 Diablo

mikke, 25.6.2007 21:07:

joo, eipä se hyvä musakaan aina auta jos järjestelyt ja puitteet ja ihmiset on mitä on :(



Niinp. En nyt sit tiiä oliks järjestelyissä tai puitteissa niin paljoo moittimista, mut ei vaa ollu mun juttu. *piis*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Syce

Posts: 1,649

#46 • • Syce

D, 25.6.2007 21:10:
---
mikke
ai ku ei tullu polkkaa *lmao*

---


Perjantai iltana ainaki polkka raikas niin et huhujen mukaan kuului
kilometrien päähän torille asti.



Näin kävi *hihu* taidettii hotellin terassilla tanssia musiikin tahdissa x)
katai

Posts: 4,182

#47 • • katai

nuuskamuikkunen, 25.6.2007 13:47:
Oli kyllä erittäin mukavaa omassa "kylässä" tällaista.
Kuulemma noin 4000 maksanutta oli alueella kahden päivän aikana!
Kyllä vaan taas väsytti mutta oli sen arvoista.
Tervetuloa vaan uudestaan Loviisaan kaikki jotka täällä viihtyi.
Meillä on paljon tapahtumia kesän aikana eli tänne vaan ;o)

Valokuvia ois mukavaa nähdä lisää...............



4000? Missä ne ihmiset oli kun mä näin vaan max 400 kahden päivän aikana *nauru*

-Toinen asia, että vaikka käytinkin korvatulppia niin silti en pystynyt menemään lähellekään lavaa noissa teltoissa.

+Erittäin hyvää musaa, mutta siitäkin tuli nautittua vain pari tuntia muuten niin huonon festaritunnelman takia.

--
Rakentavaa vastaanpanemista kiinteästä otteesta.

embelino

Posts: 239

#49 • • embelino
Mulla oli ihan sairaan kiva Juhannus! Varmaankin paras ikinä! Kiitos!!
Niin kuin täällä moni on jo sanonut, niin minkä ihmeen takia sitä volaa täytyy pitää NIIIIIIIIN KOVALLA!!??? Musiikki kuullostaa hyvältä, kun se soi reippaasti, mutta joku raja sentän..... Mun mielestä tuollainen on dj:n ammattitaidottomuutta / urpoutta!!! Myöskin olisi ehkä ollu käyttöä jonkinlaiselle stage-managerille tai sellaiselle tyypille joka olis ollu vastuussa näistä asioista.
Mio

Posts: 1,010

#50 • • Edited Mio
Loistojussit kyll. Älyttömän mukavia uusia tuttavuuksia. Repullinen hauskoja muistoja. Hyvät ilmat, fiilis ja musiikki. Mä voisin varman tarinoida täst viikonlopust enemmänki mut..*iloinen*


Joo ja järjestelyt olivat loistavat omalla kohdalla. Jengiä ois tottakai toivonu lisää mut yllättäen tää ei kyl päässy harmittaan itseä oikeestaan pätkääkään.

Terveisiä kaikille kenen kans törmäilin ja toivottavasti päästää ottaa uusiks*joo*
puuhaphiit

Posts: 497

#51 • • puuhaphiit

Mio, 26.6.2007 13:57:
Loistojussit kyll. Älyttömän mukavia uusia tuttavuuksia. Repullinen hauskoja muistoja. Hyvät ilmat, fiilis ja musiikki. Mä voisin varman tarinoida täst viikonlopust enemmänki mut..*iloinen*


Joo ja järjestelyt olivat loistavat omalla kohdalla. Jengiä ois tottakai toivonu lisää mut yllättäen tää ei kyl päässy harmittaan itseä oikeestaan pätkääkään.

Terveisiä kaikille kenen kans törmäilin ja toivottavasti päästää ottaa uusiks*joo*



sama! mua ei haitannu pätkääkään että boten anna ihmiset ja piripäät puuttu.
Burma

Posts: 297

#52 • • Burma
mä olin myös täällä.tanssin jotain cicsua perjantaiyönä 3 tuntia putkeen siellä teltassa jossa ei ollut kattoa.voi vittu että hävettää.taisin myös taivutella jonkun hipin ilmapalloista puolikkaita koiria.vähän kännissä ja nautin joka hetkestä.

MITÄHÄN TÄMÄ TARKOITTAA?

sama juttu lauantaina, paitsi et ennen puoltayötä oli pakko lähtee pyörällä louhii GT:itä sinne "keskustaan"
m1kk3

Posts: 5,560

#53 • • m1kk3 no-life
^ ehkä paras bilepalaute ikinä *lmao*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

tomii

Posts: 3,594

#54 • • tomii kallion herttua

Burma, 26.6.2007 15:01:

sama juttu lauantaina, paitsi et ennen puoltayötä oli pakko lähtee pyörällä louhii GT:itä sinne "keskustaan"



Kävitkö Skanssissa vai Ziltonissa geeteet louhimas? :D

--
reivaan kunnes kuolen

Burma

Posts: 297

#55 • • Burma

tomii, 26.6.2007 15:09:
---
Burma, 26.6.2007 15:01:

sama juttu lauantaina, paitsi et ennen puoltayötä oli pakko lähtee pyörällä louhii GT:itä sinne "keskustaan"

---


Kävitkö Skanssissa vai Ziltonissa geeteet louhimas? :D



MOLEMMISSA varmuuden vuoks :DDDD
Syce

Posts: 1,649

#56 • • Syce

Burma, 26.6.2007 15:11:
---
tomii, 26.6.2007 15:09:
---
Burma, 26.6.2007 15:01:

sama juttu lauantaina, paitsi et ennen puoltayötä oli pakko lähtee pyörällä louhii GT:itä sinne "keskustaan"

---


Kävitkö Skanssissa vai Ziltonissa geeteet louhimas? :D

---


MOLEMMISSA varmuuden vuoks :DDDD



Loviisan "H"ilton tais olla aika kokemus x)
Burma

Posts: 297

#57 • • Burma

Syce, 26.6.2007 15:16:
---
Burma, 26.6.2007 15:11:
---
tomii, 26.6.2007 15:09:
---
Burma, 26.6.2007 15:01:

sama juttu lauantaina, paitsi et ennen puoltayötä oli pakko lähtee pyörällä louhii GT:itä sinne "keskustaan"

---


Kävitkö Skanssissa vai Ziltonissa geeteet louhimas? :D

---


MOLEMMISSA varmuuden vuoks :DDDD

---




Loviisan "H"ilton tais olla aika kokemus x)




yes BRUV
wikked BRUV
STANDARD BRUV
Sats

Posts: 35

#58 • • Sats
Huippuhauskat festarit! Musiikki oli just sita mista ma tykkaan, loistosetit mm N Geselle, Tony Profondo, Oxid, Vermo, Matt Dahl - harmitti kun en kuullut Miika Kuismaa kun oli samaan aikaa soittamassa Mattin kanssa *nyyh*

Terveiset kaikille keta tavattiin ja kiitokset jarjestajille!


*tanssittel*
katjastina

Posts: 398

#60 • • katjastina magnets and miracles
Paras juhannus ikinä! Kiitos järkkäreille kun löyty lemppari hip hop bändi ja lemppari dj:t samoista kekkereistä, voisiko enää täydellisempää olla. Mesta ja keli mitä parhain ja mä en huomannut yhtään ärsyttävää tyyppiä missään, päinvastoin vähänkö oli sulosia pikkuhoppareita joiden kanssa jubailla ja tietty kaikki muut ihanat. Ruoka olis voinut olla enemmän vaihtoehtoja mut enpä muutenkaan kerennyt syömään joten ei haittaa. Kiva oli käydä uimassakin ja niin helmeilevää musiikkia koko ajan et teki mieli itkee.

Kiitos kaikille ja toivottavasti ensvuonna uudestaan=))))))