MACAMBA Nights with Milla Lehto 18.8.2007 @ Hamina

31 posts, 2 pages, 6,105 views

TommiH

Posts: 49

#21 • • TommiH
Onpa hienot kotisivut ja flaieri!*pihkassa* RESPECT! Harmi ettei pääse tsekkaamaan bileitä, mutta tsemppiä kuitenkin! Oon vasta puolessa välisssä tota Mikis Maun mixtapea, mutta koukuttaja tuntuu olevan.

--
my house is your house

Radiac

Posts: 671

#22 • • Radiac Beach X Member

TommyDeeJay, 18.8.2007 11:09:
Onpa hienot kotisivut ja flaieri!*pihkassa* RESPECT! Harmi ettei pääse tsekkaamaan bileitä, mutta tsemppiä kuitenkin! Oon vasta puolessa välisssä tota Mikis Maun mixtapea, mutta koukuttaja tuntuu olevan.




*hymy* joo siis mun mielestä noi miksaukset jää viel ehkä puoleen siitä mitä mies on paikanpäällä kuultuna :) vetää aikamoist seittii ja ruuvaa tunteella :)
citizen

Posts: 25

#23 • • citizen
palautuminen käynnissä... sama virsi ku yleensä, mut ei sille mitään voi ku se vaan toimii*jiihaa*. elikkäs erittäinkin iso käsi kaikille tapahtumassa vaikuttaneille ja viihtyneille. toivottavasti tätä saadaan pian lisää. ja viel joitain muitaki itsestäänselvyyksiä - Milla Lehto on jumalatar*plur*
*aplodit*

--
teemu

Radiac

Posts: 671

#24 • • Radiac Beach X Member
Kiitos ihmiset *aplodit* Täst illasta tuli just niin Macamba ku toivottiin *nauru* Oli kiva huomata että ihmisiä oli tanssilattiaa kuluttelemassa jo heti ekasta biisistä lähtien. *tanssittel* Syyskuussa sitten uudestaan!
Avatar
#25 • • junnu Guest
aivan MAHTAVAA!!! *aplodit**jiihaa*
Avatar
#26 • • Edited SickPartyBoy Guest
Todella upeet bileet!!!! *aplodit* Heti alusta asti todella nautittavaa musaa ja sama meininki jatkui aivan loppuun asti.*jiihaa* ISO KIITOS JÄRJESTÄJILLE ja tietenkin myös ihanalle Milla Lehdolle!!
Tiia

Posts: 352

#27 • • Tiia
Hyvin oli porukkaa tanssilattialla jo kymmenen maissa kun tultiin paikalle. Enkä ihmettele yhtään, oli nimittäin ihan hyvän kuulosta soittelua Mikikseltä ja Reiskalta. *hihu*
Vierailevaa dj-tähteäkin olis ollut kiva jäädä kuuntelemaan eikä tyytyä pelkkään tuijotteluun *kuolaa* , mutta meno oli jo vähän turhan hurjaa mun makuun siinä ennen kahtatoista.
Nooh, pitää ens kerralla muistaa juoda enemmän *känni*, ettei huomio kiinnity pelkästään muutamiin sekaviin kanssabilettäjiin.
Radiac

Posts: 671

#28 • • Edited Radiac Beach X Member

Tiia, 20.8.2007 14:22:

Nooh, pitää ens kerralla muistaa juoda enemmän *känni*



aaaa.. suojakänni :D olisin voinu luovuttaa eilisen darwinin perusteella sulle vähintään puolet omast kilvest... vaik en kyl ees montaaa(kymment) juonu... ääh jäljet johtaa siis perjantaihin :D
NinnuX

Posts: 132

#30 • • NinnuX TiTiTyy-TyTy
Jooooo,siis KIITOS ja ANTEEKS.
Pitää tosiaa ens kerral muistaa juoda...ENEMMÄN?*nauru*

--
Se on niin kunnes annan toisin ymmärtää.Ja vaikka niin kävisikin,ymmärtäisinkö sitten kuitenkaan antaa?ymmärtää tai ei ymmärrä. Antaa tai ei anna.Ota siitä sitten selvää.Tai älä ota.

-meiju-

Posts: 29

#31 • • -meiju-
Oli khyllä taas oikein mukavatkivatihanat kemut!! Vaikka vähän rikki olen vieläkin..hihuh..Hyvä musiikki, kaikki tutut ja tuntemattomat immeiset *sydän* Erikoiskiitokset tanssipartnerille..olihan taas kivaata!! *tirsk* Ens kemuja ootellessa!!!