28.7.2007 S U N R I S E: BREEZE w/ LUMINESCENT [LIVE] @ HIGHLIGHT, Helsinki

68 posts, 4 pages, 13,480 views

Kinli

Posts: 782

#41 • • Kinli
joksenkin kehno kuvasaalis tällä kertaa joten eipä
kestäny kauan muokata / ladata kuvat klubbariin.

pieni_117_35571.jpg

pieni_117_35574.jpg

odottavat hyväksyntää..
Raver71

Posts: 3,605

#42 • • Edited Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Kotona yhtenä kappaleena. Kekkerit oli varsin maistuvat. Setit mitä illan aikana kuuli osui aikalailla omaan makuhermoon. Tykkäsin koko illan tarjonnasta. Sergei yllätti poikkeavalla setillä. Lahti minibussi kiittää ja kuittaa... Uni kutsuu.

Niin ja kiitos vanhoille ja uusille tutuille. Joskus vielä uudestaan.
Avatar
#43 • • Fuzzy Guest
Ihan oli rento meininki. Yks ylläri ehkä pelasti illan hähä*hihu* Oli vähän väsynny olo itellä. Ei lähteny...
Alakerrassa soi hyveij juttuij! Varsinkin Aidanin setti uppos kyl tosi hyvin. Olis itseasiassa plussaaa jos jonku näköstä listaa sais biiseistä*joo**hymy*
Futsi kiittää, että kiitoksii vaan!:)
Crazybattery

Posts: 782

#45 • • Crazybattery Fruor ergo sum
no huh huh mikä ilta oli...*hikoil**tanssittel*siitä kyll kuvasta huomaa*blush*
kiitos vaan kaikkille kaverille*hali*ootte parhaita ja anteeks
HypnotiCc

Posts: 23

#46 • • HypnotiCc marina
*nauru* sen mä teen! :D

--
elämä on laiffii!!

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#47 • • Aziz Combat Fighter
uuh ääh öööh.

se en ollu minä vaan ilkeä kaksoisveli.
nuance

Posts: 1,963

#48 • • nuance cov ops, combat, sunrise
eissssaatana.
Hila

Posts: 77

#49 • • Hila
Sergein setti kyllä uppos ja kovaa. Jos nyt ei koko biisilistaa saa mistään ni onnistuisko joku tunnistamaan biisin mikä soi (muistaakseni *blush* ) jonkun RHCP - By The Way remixin ja Last Night a DJ Saved My Lifen välissä... oisko ollu kymmentä vailla kolmen aikaan.
Unik

Posts: 4,117

#50 • • Unik

Hila, 29.7.2007 12:16:
Sergein setti kyllä uppos ja kovaa. Jos nyt ei koko biisilistaa saa mistään ni onnistuisko joku tunnistamaan biisin mikä soi (muistaakseni *blush* ) jonkun RHCP - By The Way remixin ja Last Night a DJ Saved My Lifen välissä... oisko ollu kymmentä vailla kolmen aikaan.


Voisin veikata et toi RHCP biisi vois olla ehkä: Peter Gelderblom - Waiting For
Avatar
#51 • • Equalizer Guest
Ekat sunriset mulle. Ihan kivaa meininkiä.
Snaggo

Posts: 1,147

#52 • • Snaggo ;__;
Miks hitos mä tänne eksyin?

- Olin kännissä olematta kännissä
- Pitääpä vältellä trancepainotteisia kekkereitä, musa ei tahdo millään napata :(
- Kaljakellunnan jälkeen väsytti eikä jaksanut tanssia
- örgh

--
bojoing.

Avatar
#54 • • Edited astaroth Guest
luminescent rox!

piis out *piis*
gerry

Posts: 979

#55 • • gerry

Snaggo, 29.7.2007 13:59:
Miks hitos mä tänne eksyin?

- Olin kännissä olematta kännissä
- Pitääpä vältellä trancepainotteisia kekkereitä, musa ei tahdo millään napata :(
- Kaljakellunnan jälkeen väsytti eikä jaksanut tanssia
- örgh




Valivali.....



Itse tykkäsin todella paljon. Vaikka alkuillasta ei ollut oikein fiilareita ne kyl mukavasti nousi Higlightis. Porukkaa oli yllättävän paljon mut kuitenkaan kukaan ei tullu ruinaamaan ärränbeetä.....

Kiitos kaikille kavereille ja uusille tuttavuuksille ja ennen kaikkea niille jotka aina jaksaavat yllättää tunnistamalla mut jostaki:D! Ne piristää aina:)!

Ja Lahtibussi rock! Oli kyse isosta tai pienestä bussista sattuu ja tapahtuu aina:D

--
by B.C.S

shkuroff

Posts: 583

#58 • • shkuroff This is Spartaaaaaaaaaa!

Hila, 29.7.2007 12:16:
Sergein setti kyllä uppos ja kovaa. Jos nyt ei koko biisilistaa saa mistään ni onnistuisko joku tunnistamaan biisin mikä soi (muistaakseni *blush* ) jonkun RHCP - By The Way remixin ja Last Night a DJ Saved My Lifen välissä... oisko ollu kymmentä vailla kolmen aikaan.




Jospa sitä nyt vielä muistaisi, kännissä kun olin ja vahvasti :) Olisiko se Steve Angello - The Look ( I feel sexy ) - D.Ramirez remix? *känni*

Ja se RHCP oli kyllä juuri se waiting 4 , Genix remix

--
Support your local madness dealer!

Avatar
#59 • • Annakins Guest
Ennen Luminescentia raikasi paikassa kappale, jonka sanat olivat jotakin tällaista: "She just wants you to feel, she just wants you to care". Tunnistaako kukaan ko. kipaletta? Ilmeisesti pidin siitä, koska olin lähettänyt tuon itselleni tekstiviestinä *justjoo*
DenisV

Posts: 1,048

#60 • • DenisV I Love Kiksu

Annakins, 30.7.2007 10:52:
Ennen Luminescentia raikasi paikassa kappale, jonka sanat olivat jotakin tällaista: "She just wants you to feel, she just wants you to care". Tunnistaako kukaan ko. kipaletta? Ilmeisesti pidin siitä, koska olin lähettänyt tuon itselleni tekstiviestinä *justjoo*



Se on: Lustral, Michael Badal - A Quiet Revolution (Michael Badal Remix) [Baroque Records]

Lämpimästi suosittelen *sydän*