28.7.2007 S U N R I S E: BREEZE w/ LUMINESCENT [LIVE] @ HIGHLIGHT, Helsinki

68 posts, 4 pages, 13,216 views

Avatar
#61 • • Annakins Guest

DenisV, 30.7.2007 11:12:
---
Annakins, 30.7.2007 10:52:
Ennen Luminescentia raikasi paikassa kappale, jonka sanat olivat jotakin tällaista: "She just wants you to feel, she just wants you to care". Tunnistaako kukaan ko. kipaletta? Ilmeisesti pidin siitä, koska olin lähettänyt tuon itselleni tekstiviestinä *justjoo*

---


Se on: Lustral, Michael Badal - A Quiet Revolution (Michael Badal Remix) [Baroque Records]

Lämpimästi suosittelen *sydän*



Kiits! :)
Kalle

Posts: 479

#62 • • Kalle Kiusankappale
Luminescent ruletti *jiihaa*
kinderi

Posts: 1,783

#66 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Jepjep.. Tuli sit nähtyä tääkin tapaus.
Piti taas lähteä ajoissa liikenteeseen, ja niinhän me tavallaan päästiinkin,mut ei vaan ihan paikanpäälle asti.
Denin & Zwekin setti kuulosti hyvältä, sen pienen hetken mitä ehittiin kuunnella.

Luminescent oli ihan uus tuttavuus meikäläiselle,mutta pakko sanoa että kuulostipas se setä hyvältä *aplodit*

Shkuroffin setti oli hmm.. todellakin JOTAIN.
Vajaan tunnin sitä jakso kuunnella ja sit lähettiin vanne piukalla kotia päin. Ei toiminu kun odotin jotain ihan muuta *eiei*

Ihmiset paikalla..noh.. Yks setä ei millään käsittäny et joo osaan tanssia ihan yksinkin,en tarvii ketään ohjaamaan *igor*
Ja se mimmi joka oli mun rakkaan kimpussa heti kun mä en ollu näköpiirissä: Vituttaako?

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

asdf

Posts: 3,155

#67 • • asdf
Joo, oli ihan kivaa nii kauan ku olin Keksin kanssa paikalla :) Yläkerran alkuillan setitykset toimi mulle parhaiten ja tanssittuakin tuli jonkun verran. Muita en sit juuri kuullutkaan vitutuksen ottaessa ylivallan, ja vietin 80% ajasta röökillä. Aika pitkä miinus, joka ei liity järjestävään tahoon laisinkaan, oli Haikkarin helvetillinen paskaisuus. Ekaa kertaa näin sen tossa kunnossa, ja myös ekaa kertaa ne "ihmisen luonnolliset hajut" puskivat läpi niin voimakkaasti, etten alakerran kusen hajuun suostunut menemään muuten kuin vessaan. Brrh. Nooh, toivotaan et ens kerral on parempi. :)
KooKie

Posts: 4,338

#68 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 30.7.2007 21:46:
"ihmisen luonnolliset hajut" puskivat läpi niin voimakkaasti, etten alakerran kusen hajuun suostunut menemään muuten kuin vessaan.



Joo, ekaa kertaa huomasin MUN haisevan hieltä! :DDD Mut joo, turistien määrä ja ne (mua vanhemmat) kakarat tanssilattialla vei hyvästä musasta huolimatta tamppausfiilikset, ja siirryttiin tankkausosastolle. Kun viinakaan ei sit noussut päähän niin oli hyvä lähtee kotiin. Perkele.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!