EMU 0404 usb2.0 "ykköskanava rikki" apua tarttis!

3 posts, 1 page, 2,038 views

anton fine

Posts: 1,359

#1 • • anton fine myspace.com/finethedj
Elikkä omistan kyseisen laitteen ja olen sydänmestäni murtunut kun ykköskanava meni rikki. Laitoin eräänlaisen spessuvirtaa vaativan mikin kiinni, pistin phantomin päälle jonka jälkein kuului "poks, raks" ja ykkoäskanava meni täysin pimeeksi. Tämän laitteen mic-sisääntuloissa on eräänlainen analoginen "SoftLimiter", tämän limitterin indikaattoriledi jäi palaamaan. Minä veikkaan että minä käräytin tämän limitterin, jonka seurauksena se sulki koko kanavan täysin ja jäi "päälle".

Muuten kortti toimii moitteettomasti. Kakkoskanava toimii myös (myös kakkoskanavan "SoftLimiter". Eli vika on selvästi vain inputissa.

Olen surfannut pikkusen ja löytänyt maailmalla kaksi ihmistä jolla on sama ongelma saman vitun ykköskanavan kanssa. Yhdellä niistä tämä ongelma ilmenee aina välillä, toisella tämä ongelma on ilmennyt KAKSI kertaa, kahden samanlaisen laitteen kanssa (hän käytti sähkökitaraa siinä inputissa ku se on multiliitin, eli Hi-z, Line ja Mic)!

Tarviin apua, jos joku osaa taikoa piirilevyt niin kertokaa minkä saatanan mikrochipin joudun ohittamaan että saisin sen limitterin pois päältä...??!! Mielestäni vaikuttaa siltä että vika on nimenomaa limitterissä, sen modulin ku sais pois päältä niin elämä hymyilee.

Laitteesta ei takuu voimassa, eikä ykskään valtuutettu EMU-huoltamo suostu tehdä sitä kun kuulemmaan liian kallis juttu laitteen hintaan nähden.

Kiitos.

tässä on linkki sivuille missä on kuvia tämän laitteen sisuksista.
http://www.head-fi.org/forums/showthread.php?p=2972922
anton fine

Posts: 1,359

#2 • • anton fine myspace.com/finethedj
up
serotonot

Posts: 3,137

#3 • • Edited serotonot Paul Easy
eiks toi oo niin uus laite että takuu on kyllä voimassa..?


ja kyllähän tuo kuuluu emun perinteisiin että uusimmat mallit ei oo niitä kaikkein luotettavimpia...
kuuluu kyl ikävän monen valmistajan perinteisiin ikävän monien laitteiden suhteen.