Bileet Lauantaina 19.5. Katajanokan sosiaalikeskuksella!

96 posts, 5 pages, 17,555 views

$

#81 • • $ Destination weekend!

skatan squat, 19.5.2007 16:54:
MUUTOKSIA::::

Aiemmin ilmoitetut artistit ei valitettavasti tällä kertaa pääse paikalle, sen sijaan tänä iltana talolla

klo 20-24:

MIAU & THE BOYS (brassihäröilyy)

Mikrofonissa mahdollisesti SuperJanne, Kasperi Laine

DJ soittaa hip hoppii

vapaaehtoinen 2 euron maksu

TERVETULOA

http://q-olio.net/valtaus/

Äippä lupasi tuoda teille tikkareita viikon päästä.

Nähdään sitten!

-Aleksi
tumpsi

#82 • • tumpsi rekisteröitymätön

pirpeli, 18.5.2007 15:44:
---
ei ole koskaa messis, 18.5.2007 15:38:
ehkä voisi sieltä oppia mitä nuorisotaloista puuttuu jne? :)

---

Nuorisotaloilta puuttuu lupa käyttää päihteitä ja lupa tupakoida sisällä. Jos tää on se, mitä nuoret haluaa, niin mä vaihdan tällä sekunnilla ammattia.

tervetuloa metallialalle!
pirpeli

#83 • • pirpeli

tumpsi, 20.5.2007 10:14:

Kuulostaa mielenkiintoiselta. mol.fi siis auki.... :D
(Itse asiassa mä olen tässä hakenut muualle omiin hommiin. Josko tuolla länsirannikolla nuoret ois erilaisia..AS IF :D)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

pirpeli

#86 • • pirpeli

laite, 20.5.2007 11:11:
Jos ne sivut valatiin :(((((

*nyyh*

--
-Albert Camus-

tumpsi

#87 • • tumpsi rekisteröitymätön

pirpeli, 20.5.2007 11:07:
---
tumpsi, 20.5.2007 10:14:

---

Kuulostaa mielenkiintoiselta. mol.fi siis auki.... :D
(Itse asiassa mä olen tässä hakenut muualle omiin hommiin. Josko tuolla länsirannikolla nuoret ois erilaisia..AS IF :D)

nii sitä mä vaan ajoin tol takaa, et toihan on just sitä, mitä kaikki nuokkari-ikäset haluu tehdä :D
(toki poikkeuksiakin on, mut melko harvassa.)
pirpeli

#88 • • pirpeli

tumpsi, 20.5.2007 13:12:
nii sitä mä vaan ajoin tol takaa, et toihan on just sitä, mitä kaikki nuokkari-ikäset haluu tehdä :D
(toki poikkeuksiakin on, mut melko harvassa.)

ja mä ajoin sitä takaa, että oikeessa oot. ne harvat poikkeukset onkin aina päivän piristys :)

--
-Albert Camus-

daffy

#89 • • daffy duck and cover
Käytiin äsken siellä talolla, skattan mummot ryysti hippien kanssa kaffetta ja söi pullaa, toisessa tilassa esitettiin täydelle huoneelle Pekka Töpöhäntä näytelmää. Ihan mukavalta vaikutti.

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Aziz Combat Fighter

#90 • • Aziz Combat Fighter
Tänään oli metro-lehdessä, että kiinteistö todnäk tyhjennetään mm. paloturvallisuussyistä ja sen takia, ettei tiloissa ole saniteettitiloja. Eikö siellä oikeasti ole vettä, sähköä tai vessaa?
jaywink

#91 • • jaywink bass warrior

Ana-5000, 22.5.2007 16:58:
Tänään oli metro-lehdessä, että kiinteistö todnäk tyhjennetään mm. paloturvallisuussyistä ja sen takia, ettei tiloissa ole saniteettitiloja. Eikö siellä oikeasti ole vettä, sähköä tai vessaa?

naapurit tykkää kun ei oo toilettii *vink*
daffy

#92 • • daffy duck and cover

Ana-5000, 22.5.2007 16:58:

On niillä puucee! *hymy*

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Aziz Combat Fighter

#95 • • Aziz Combat Fighter
Toi ei ihan mee jakeluun et mitä noi kelaa ku ne linnottaa tota mestaa poliisin tulon varalta - ihan ku poliisi ei pääsis tonne sisään jostain kämäsistä pulttilukoista huolimatta.
Tyranoid

#96 • • Edited Tyranoid FINRG

Ana-5000, 25.5.2007 14:06:
Toi ei ihan mee jakeluun et mitä noi kelaa ku ne linnottaa tota mestaa poliisin tulon varalta -

Poliisilla kuluu enemmän aikaa ja tarvitsevat raskaampaa kalustoa (kuvan moottorisaha) -> näyttää dramaattisemalta ja tiedotusvälineillä on enemmän aikaa dokumentoida tilannetta -> enemmän julkisuutta asialle. Vähän sama juttu kuin miks luonnonsuojelijat lukitsee ittensä puihin tai työkoneisiin, tuskin nekään kuvittelee että poliisi ei sais niitä irti loppujen lopuks.

Näin veikkaisin mä.