M: 2x SL-1210 Mk2, Numark DM3002X, pöytää, levyjä 12" Kiksu jne...

43 posts, 3 pages, 13,353 views

Ozie

Posts: 1,389

#21 • • Ozie
En tiiä tarviiko mun enempää perustella miks en jaksanu kyseisen henkilön kanssa kauppaa käydä...
Tarsu

Posts: 2,449

#22 • • Tarsu

Ozie, 19.5.2007 04:29:
En tiiä tarviiko mun enempää perustella miks en jaksanu kyseisen henkilön kanssa kauppaa käydä...


moi!

haluisitko käydä kauppaa mun kanssa?
laitoin pari privaa!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

domi

Posts: 7,069

#23 • • domi Työn sankari.

Intuition, 18.5.2007 23:35:
Sen kyllä rekisteröin, hyvä että osasit oikein osaksesi tulkita. En henk.koht. ole (vielä) törmännyt tilanteeseen (ostajana) jossa: ensin huorataan infoja otsa hiessä, odotetaan anus ruvella jotain mikä vähintäänkin toisella osapuolella lienee "velvollisuudeksi" luettavissa VAIN jotta jäädään junasta, kun ei ole 1:sen luokan tikettiin varaa!!? WOW..!!!!!!!!


Onko sulla jotain fetissejä huoraamiseen ja anuksen ruvella oloon? Sen tiesin että äitisi on eräällä nesteellä (mistä oli aiemmassa threadissa puhe), mutta entä tuo anus? Onko sulla joku peräaukkoon liittyvä tauti, että saat kokemusta tuosta rupeutumisesta?

P.S. Oot myös monta kertaa jäänyt junasta. Liikaa toistat samoja fraaseja, oot tämän kesän tuleva vitsi :) Ja voit olla ylpeä, viime ja edelliskesänä saman tittelin voitti Eddy Satan \*joo*/
Ozie

Posts: 1,389

#24 • • Edited Ozie

Intuition, 18.5.2007 22:32:
Vähän "pyyhkeitä" tähän topiciin. Tiedustelin tekstiviestitse yllä ilmoitetulta listalta alle 10:ä kiekkoa johon vastausta odotus pyyntöineen palautuikin puhelimeen. Odotin.. ja päätin tekstata tuon jälkeen vielä kahdesti. Mitään mikä levyjen "tilan" olisi osaltani ratkaissut: EI MILLÄÄN MUOTOA SELVINNYT! Kuitenkin lähes samoihin aikoihin myyjä ymmärtääkseni ehti jo täälläkin kuittaamaan ensimmäisten plattojen varauksista ostajille jonka ilmeisen prioriteettiseen yhdyskuntaan en näin ollen ollut sitten kuuluva!? Jäi snadisti Suomeksi ilmaistuna: PASKAN MAKU SUUHUN. (Whatta fu*k???)



En tiedä mikä sun ongelmas on oikein ollu. Jos mä saan päivässä 20:ltä ihmiseltä viestejä eri paikkoihin levyistä ja suurimman osan päivästä teen mitä normaalit ihmiset tekee (käy töissä, tapaa kavereita, on harrastuksissa jne). Niin en ehkä osaa sanoa joka välissä että oletko juuri sinä saamassa niitä viittä levyä mitä halusit. Varsinkin kun 95% sun tekstiviesteistäs tuli aina kun olin jossain muualla kun kotona.

En tiedä mimmosten ihmisten kanssa oot tottunu kauppaa tekemään, mutta juurikin SINÄ oot ainoa jolle tää on tuottanu hirveetä ongelmaa. Siinä vaiheessa kun rupee tulemaan ties mitä höpöhöpö tekstiviestejä jotka vähintäänkin siinä vaiheessa rupee vituttaa mua aivan käsittämättömästi niin enpä enää jaksanu vastata sulle koska mulla on menny kohta enemmän rahaa tekstiviesteihin kun niihin levyihin joita _OLIT_ saamassa. Mulla ei oo niin kova tarve päästä noista levyistä eroon että jaksaisin 24/7 vastailla johonki tekstiviesteihin.


Varmaan aika sekava viesti mutta niin oli ne sun tekstiviestiski ja mulla on järkyttävä darra eikä mua oikeestaan edes kiinnosta.



Ja muille sen verran että valitettavasti kaikki nyt ei voi saada ihan kaikkia levyjä vaikka kuinka yrittää vakuuttaa mulle että on mun uusia parhaita kavereita *hymy*
Ozie

Posts: 1,389

#25 • • Ozie

Tapsa pt. 1 of 2, 19.5.2007 07:55:
---
Ozie, 19.5.2007 04:29:
En tiiä tarviiko mun enempää perustella miks en jaksanu kyseisen henkilön kanssa kauppaa käydä...

---

moi!

haluisitko käydä kauppaa mun kanssa?
laitoin pari privaa!



En oo kyllä sulta mitään privaa vielä saanu että yritähän uudestaan!
Hc_Bunny

Posts: 8

#26 • • Hc_Bunny
HAHAHAHAHA, toi yks sankari on kyllä ihan selvästi vähän epätasapainoisessa mielentilassa, kyllä sen pelkästä kielenkäytöstä jo huomaa:D:D
laite

Posts: 2,994

#27 • • laite MastahWankah

Intuition, 19.5.2007 02:55:
Kyllä huomaa: KUKA SE SIELLÄ EI SITÄ JO PROMOTTUA LUKUTAITOA ILMEISEN SELVÄSTI OMAA!!! Ei luulisi tämän topicin allekirjoittaneen otsikoiden osalta olemistasi häiritsevän!?! Jo mainitsemastasi EI TODELLAKAAN KYSE OLE. Silmä käteen siellä!!!


Moi,
Sä oot kyllä niin vitun urpo, että mä mielummin polttaisin noi levyt kuin alkaisin myymään niitä sulle.
Avatar
#28 • • SE7EN Guest
HaHaHaHaH!! Vittu sä oot nolla!!!
sts

Posts: 7,969

#29 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Intuition, 19.5.2007 16:54:
HaHaHaHaH!! Vittu sä oot nolla!!!



Ja sä voitit kyllä viikon P*R*-toimii palkinnon.

Kiitti hyvistä nauruista :)
Avatar
#31 • • SE7EN Guest
"NO WORRIES!" YOU ARE WELLCOME! ;)
Avatar
#33 • • SE7EN Guest
Wely-wely-wely.. Then we share something from same "area". HaHaHaHaHaHaH..
Occu

Posts: 2,528

#34 • • Occu
ei vittu! :D

toi intutiton on pakko olla joku vitun paha trolli
tai sit vaan joku ihan hemmetin idiootti jäbä
jostain vantaan perämetästä!

--
..::MOI::..

Avatar
#35 • • SE7EN Guest
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa!!!!!
Jone

Posts: 8,258

#36 • • Jone Archibald Haddock

Intuition, 20.5.2007 16:49:
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa!!!!!



Mees nyt oikeasti ihan jonnekin muualle sotkemasta toisen käyttäjän myyntithreadiä. Vaikka olisit kuinka "old school", niin ihan perusasiat foorumietiketistä pitää silti hanskata.
typ0

Posts: 1,892

#37 • • typ0 syntax error

Intuition, 20.5.2007 16:49:
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa!!!!!



oot melko suvereeni "paa merkille pieni sarkastinen sävy lauseessa" *joo**justjoo**ding**igor*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Avatar
#38 • • SE7EN Guest
Pistäppä tuolle Occulle vastaavaa sampleä perille, ettei se kånalan aivoripuliriihi koidu kohtaloksi!
Occu

Posts: 2,528

#39 • • Occu

Intuition, 20.5.2007 16:58:
Pistäppä tuolle Occulle vastaavaa sampleä perille, ettei se kånalan aivoripuliriihi koidu kohtaloksi!



josko jatkettaisiin tuolla toisessa topicissa tätä.
ettei pilata kenenkään muun myyntejä.

--
..::MOI::..

Ozie

Posts: 1,389

#40 • • Ozie
Mut onhan tää taas kohtuu hyvää viihdettä *piis*