95 posts, 5 pages, 47,899 views
Spock, 24.9.2007 10:03:
Ihmiset ovat täällä kehuneet niin paljon esitystä, että joudun tuomaan contrastia kehiin.
Minun mielestä olisi saanut olla enemmän itse sirkusta ja vähemmän laulua. Ei ne laulut nyt niin mahtavia ollut.
Visuaalisesti sirkus oli kyllä mahtava. Lempi hahmoksi jäi se "riivaaja" olisi saanut olla sitä enemmän.
Mielestäni en saanu rahoilleni vastinetta 100 %, koska se itse sirkus jäi vähäisesksi.
Ihmiset ovat täällä kehuneet niin paljon esitystä, että joudun tuomaan contrastia kehiin.
Minun mielestä olisi saanut olla enemmän itse sirkusta ja vähemmän laulua. Ei ne laulut nyt niin mahtavia ollut.
KooKie, 24.9.2007 11:33:
MUTTA... Mielestäni vokaalit olisi voineet pääsääntöisesti jättää pois niistä biiseistä.
tbo, 25.9.2007 04:27:
MUTTA... Mielestäni vokaalit olisi voineet pääsääntöisesti jättää pois niistä biiseistä.
---
no kun se tarinan juoni kulkee niiden biisien lyriikoiden kautta, siks niitä ei voi jättää pois.
tbo, 25.9.2007 04:27:
voi jeesusmaaria mitä psykedeelistä mäiskettä alusta loppuun. Oon nähny erilaisia live-esityksiä elämäni aikana varmaan tuhansia, bändeistä teatteriin ja teknobileisiin sun muihin, mut _ mikään_ ei pääse lähellekkään tota tuotannon tasoa. Tollasta spektaakkelia ei tarjoa kukaan muu. Se on sitte asia erikseen oliko se sirkusta vai ei ja olisko sitä pitäny olla enemmän tai vähemmän mut ei mua paljoo mikään haitannu sen parin tunnin aikana. Paitti iskias, mut se liittyy sirkukseen vain marginaalisesti.
---
---
no kun se tarinan juoni kulkee niiden biisien lyriikoiden kautta, siks niitä ei voi jättää pois.
Komppaan Uzua, kokovartalomorjens tästäkin suunnasta :D
Niin ja häpeämättömänä itsepromootiona: http://ajanpyora.org/narrienuni/ Hiukka pienemmässä mittakaavassa mennään kuin CdS, mut ei paljoo haittaa. Tänään tiistaina ja huomenna keskiviikkona ehtii viel tsekkaamaan.
krispis, 25.9.2007 11:39:
---
clip
---
en nyt oikein löytänyt tuolta tarkempaaosoitetta tai edes kaupunkia missä tää esitys on? ei vissiin helsingissä kuitenkaan*ding*
ReiNe, 25.9.2007 11:53:
---
krispis, 25.9.2007 11:39:
---
clip
---
en nyt oikein löytänyt tuolta tarkempaaosoitetta tai edes kaupunkia missä tää esitys on? ei vissiin helsingissä kuitenkaan*ding*
---
kyll kyll. Hartwall areena. Ainakin tänään vielä esitys 19.30 alkaen..