Huuh..joo ei siis oikeesti löydy adjektiiveja kuvailemaan tota esitystä..
Toi oli niin aisteja ja sielua hivelevä show, etten oikeesti o koskaan nähny tai kuullu mitää noin kaunista. Olin hetkittäin ihan tippa linssissä siit kaikesta..puuh..Visuaalisesti aivan käsittämätön..oisin voinnu tuijottaa sitä koko yön...
Mä aina jotenkin vanhana esiintyjänä tai show-miehenä arvioin kaikkia näytöksiä periaatteella että "teepäs itse perässä"... No en tee. Ihan uskomaton show. Itkin ku pieni possu vähän välii. Tarttuipas mukaan kirjasen lisäksi soundtrack, jota tässä kirjoitellessani fiilistelen. Äh. Uh.
Ei mul sanat riitä kuvailemaan koko pukuloistoa, koreografian täsmällisyyttä, 160 neliömetriä videoscreeniä joka suurimman osan ajasta toimi kahdessa tasossa (lavan edessä ohut harsokangas johon projisoitiin lisää materiaalia), puhumattakaan esiintyjien laulu-, tanssi-, performanssi- ja akrobatiaosuuksista. Ihan älytöntä.
I rest my case. Käykää kattoo Cirque du Soleil livenä.
Oon nähny jos jonkinmoista showta ja spektaakkelia elämäni aikana (mm. Dralion Lontoossa, Stomp, Lord of the Dance, Disneyn jääshowt, Les Miserables, Holiday on Icet, Riverdance etc etc), mut tää menee kyl kärkijoukkoon.
Puhdasta iloa ja elämän kauneutta
..loppu ihan kesken..
PS. Tais olla elämäni ensimmäinen viesti Klubbaris jossa en käyttäny hymiöit.
Oli ihan mahtava!!
Vaikka tossa esityksessä painotettiinkin enemmän musiikkiin ja kaikkiin visuaalisiin juttuihin, ois sitä sirkusta saanu olla vähän enemmän mukana..
Jonain päivänä ois ihana esiintyä myös tuolla!
Täydellisempi kuin täydellinen, veti niin sanattomaks että oksat pois. Ei vaan pysty kuvaa mitenkään. Oli kaikin puolin rahanarvoinen ja paljon päälle.