244 posts, 13 pages, 58,290 views
Penppe
Nii tosiaa ois kiva tietää käykö siel Electron ?
Timce, 9.8.2007 19:31:
The Advent?? Marco Nastic?? Cave vs. Ortin Cam?? Rino Cerrone?? Marco Carola?? Chris Liebing??
I should have know...Voi vittu.
mysiinen, 9.8.2007 19:11:
joo hyvin säädetty päivää ennen ilmotetaan et juhlat loppuu jo kello 23.00.
hardssiel on sit jatkot klubis Piloot, 23-05 molempina pvinä. mut miinuksena et sinne mahtuu 200 henkee kuulemma. et aika nihkeet. ja kivaa kun meinasin yöpyy teltas ja jatkot kiinnostaa niin miten mä pääsen jatkoilt sit nukkumaan :D nice.
TarmoVannas, 9.8.2007 20:00:
---
hardssiel on sit jatkot klubis Piloot, 23-05 molempina pvinä. mut miinuksena et sinne mahtuu 200 henkee kuulemma. et aika nihkeet. ja kivaa kun meinasin yöpyy teltas ja jatkot kiinnostaa niin miten mä pääsen jatkoilt sit nukkumaan :D nice.
---
sinne mahtuu enemmään, mut ei se ole kyllä erittäin hyvä klubii..
Pilotiin mahtuu noin 800-1000 henkeäkin ja se on 2-3 kerta suurempi kuin club prive vertaukseksi, mut en kyllä suosittele sinne menemistä itse :(
mysiinen, 9.8.2007 20:04:
---
Ehdotuksia otetaan vastaan tallinan klubeista.Minne kannattaa mennä?
Timce, 9.8.2007 14:48:
---
Penppe
Nii tosiaa ois kiva tietää käykö siel Electron ?
---
Visa Electronilla voit:
* valita persoonallisen kuva-aiheen
* maksaa ostoksia Visa Electron -tunnuksella merkityissä maksupaikoissa kotimaassa ja ulkomailla.
* nostaa käteistä pankkitililtä automaatista kotimaassa ja ulkomailla.
* maksaa laskuja maksuautomaatilla, tarkistaa pankkitilin saldon ja tilitapahtumat automaatilla kotimaassa.
Eli tapauskohtaista. Uskoisin, että keskustassa voi maksaa esmes terassioluensa electronilla. :)