LOTRO- Lord Of The Rings Online

16 posts, 1 page, 8,250 views

hrdkvr

Posts: 3,929

#1 • • hrdkvr KURGO
onks kukaan messissä..

ite pelailen [en]eldarilla kappana shortsson nimellä
lvl 16 dwarf guardian

tällä hetkellä konnussa seikkailemassa

--
-keep it hard-

thomas

Posts: 5,618

#2 • • thomas
LORTTO
0-scar

Posts: 760

#3 • • 0-scar Team Teknolipat :)

hrdkvr, 9.5.2007 13:02:
onks kukaan messissä..

ite pelailen [en]eldarilla kappana shortsson nimellä
lvl 16 dwarf guardian

tällä hetkellä konnussa seikkailemassa



Suomalaisii sivui pelille? :)

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

Jutu

Posts: 3,054

#4 • • Jutu Blondi
Paljon tää maksaa? Ajattelin jos hankkis toisen koukuttajan, mutta oon laiska ja en ite jaksa ettiä hintaa :P

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ezzy

Posts: 8,060

#5 • • ezzy Droid-pappa

0-scar, 9.5.2007 13:06:
---
hrdkvr, 9.5.2007 13:02:
onks kukaan messissä..

ite pelailen [en]eldarilla kappana shortsson nimellä
lvl 16 dwarf guardian

tällä hetkellä konnussa seikkailemassa

---


Suomalaisii sivui pelille? :)



Suomalaisia? Mitä niillä?
hallucinogen

Posts: 8,190

#6 • • hallucinogen Edain
Mä olin open betassa mut jotenkin ei koukuttanut yhtään :/. Jos toi ois kuukausimaksuton niin ostos ois todennäköinen mutta ei kyllä vakuuttanut mua siitä, että oisko toi kuukausimaksun arvoinen :/.

--
pikku-*possu*

RiD

Posts: 2,817

#8 • • RiD Nukemi
Tää on hieno peli.

Kaveri kuulemma kasvattelee sipuleita ja soittelee warhornilla ostakaa makkaraa dungeoneissa.

Ulkonäöltään kyllä ihan hirveä, toi bloomin määrä ja kaiken pyöreys tossa pelissä saa ainakin mun silmät vuotamaan verta.

--
*super* *possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#10 • • hallucinogen Edain
Onkos muuten tossa pelissä mukana yhtään peliaikaa vai pitäskö sitäkin ostaa sit heti mukaan?

--
pikku-*possu*

hrdkvr

Posts: 3,929

#11 • • hrdkvr KURGO
ostaessa tulee 30 pv peliaikaa ja sit saa ostaa lisää muistaakseni 10e/kk ja isompia paketteja halvemmalla

suomalaisia FANI sivuja on.. ne voi kattoa lotro-europe.com sivujen community linkin alta kun valitsee finlandin

muistaakseni pomppiva poni oli yks

mun mielest ihan kohtis peli. Varsinkin kun on ollut pienestä lähtien enemmän tai vähemmän lotr "fani"

--
-keep it hard-

hallucinogen

Posts: 8,190

#12 • • hallucinogen Edain

hrdkvr, 9.5.2007 13:31:
mun mielest ihan kohtis peli. Varsinkin kun on ollut pienestä lähtien enemmän tai vähemmän lotr "fani"


Muakin kuumotti toi just sen takia, että pääsis seikkailee just jossain Rivendelis ja Minas Tirithis. Ehkä mä kuitenkin jossain vaiheessa lankea kun haluan nähdä sen miten pelintekijät kuvitellu ne paikat :).

--
pikku-*possu*

hrdkvr

Posts: 3,929

#13 • • hrdkvr KURGO

hallucinogen, 9.5.2007 13:34:
---
hrdkvr, 9.5.2007 13:31:
mun mielest ihan kohtis peli. Varsinkin kun on ollut pienestä lähtien enemmän tai vähemmän lotr "fani"

---

Muakin kuumotti toi just sen takia, että pääsis seikkailee just jossain Rivendelis ja Minas Tirithis. Ehkä mä kuitenkin jossain vaiheessa lankea kun haluan nähdä sen miten pelintekijät kuvitellu ne paikat :).



kylhän rivendeliin pitäis päästäkkin..

toi beta on kyl kuulemma muuttunut aika lailla valmiiksi versioksi

--
-keep it hard-

liikkuva muna

Posts: 2,652

#14 • • liikkuva muna an egg on the move

ezzy, 9.5.2007 13:18:
---
alek száhala, 9.5.2007 13:13:
---
ezzy, 9.5.2007 13:10:
---
0-scar, 9.5.2007 13:06:
---

Suomalaisii sivui pelille? :)

---


Suomalaisia? Mitä niillä?

---


Mietipä sitä.

---


No monellako pelillä on suomalaiset sivut?



Liian harvalla. Ainakin mun mielestä on helvetisti kivempaa lukee tekstiä suomeks (kunhan se vaan on jokseenkin hyvin kirjoitettu), kun englanniks tahi muuks kieleks.
Sallakat

Posts: 2,220

#15 • • Sallakat jungle, baby !
täää kyl kiinnostaisi. wow ei nappaa yhtään, on tullu joku vastarannan kiiski- fiilis sitä kohtaan. Mutt tässä kun on niin sanotusti tutut jutut, niin kokeilisin kyllä jos tässä läpyskässä ois ees minimi vaatimus näyttis.

Mutt oikeesti LOTRO on ehkä tyhmimmän kuuloinen sana! *poks* *nauru*
ezzy

Posts: 8,060

#16 • • ezzy Droid-pappa

alek száhala, 9.5.2007 19:11:
---
Liian harvalla. Ainakin mun mielestä on helvetisti kivempaa lukee tekstiä suomeks (kunhan se vaan on jokseenkin hyvin kirjoitettu), kun englanniks tahi muuks kieleks.



Mä en voi sietää yleisesti suomeksi käännettyä tekstiä, se on yleensä käännetty niin päin helvettiä ettei tosikaan. Ja jos LOTRO-peli olis suomenkielinen, niin pää hajois aivan välittömästi reppuleihin ja muihin "hyviin" käännöksiin.

esim http://fincraft.net sivustoa lukiessa ei kyllä pokka pidä. Why? Whyyyyyyy?