Fiilis - We Love 4v. Synttärit 20.5.2007 @ Kouvola

35 posts, 2 pages, 8,193 views

Fiilis.org

Posts: 226

#1 • • Edited Fiilis.org
fiilis4v_4_pikku.jpg


Synttäreitä vietetään klo 18:00 alkaen!
Vierailiana tällä kertaa on Dj Nikita
Tapahtuma on ilmainen

Levyjä pyörittämässä:
* Nikita(ShakeIt, Pump)
* Niki Suhonen
* Anselmi Kuusisto
* Oliver Chase
* Pelle D
* Teddy Roo
* Toukka
* Caro²

SIELUKASTA TANSSIMUSIIKKIA RENNOLLA OTTEELLA

Fiilis on parasta paikanpäällä...

http://frezza.paulig.com/
http://www.fiilis.org

http://www.myspace.com/nikita_ko
http://klubitus.org/profiili.php?nimi=Nikita
http://klubitus.org/musiikki.php?id=3474
Anselmi Kuusisto

Posts: 707

#3 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape
Hip! Nikitan viimeisin miksaus kyllä oli toimiva ja odotankin innolla mitä synttäreillä kuullaan!

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

Nefertete

Posts: 665

#4 • • Nefertete pile-eläin
Pirulainen kun eivät töistä antaneet kesälomaa, pyysin Fiiliksen synttäreitä seuraavat 2 viikkoa..

Jos vaikka sais ees puol päivää pidettyy ylityötunteja tms. ja tietty viel pitäis auto/kuski saada järjestymään niin pääsis juhlistamaan (onko siitä oikeesti jo 4 vuotta! - itsekin kävin muistaakseni jo ekassa fiiliksessä) *pupu*

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Mika Juhani

Posts: 275

#5 • • Mika Juhani
Itseltä luvassa tuttuun tapaan Disco/Funky/Lattari sävytteistä taloa!

--
Toukka aka Mika Juhani

Caro²

Posts: 5,301

#6 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Aattelin antaa menevää kyytiä kansalle - nyt jos ehtis vaikka soittamaankin enemmän ku pääsiäiskekkereissä *iloinen*

Esimakua omasta valikoimasta tulee tänään täällä *joo*
Anselmi Kuusisto

Posts: 707

#7 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape

Caro², 9.5.2007 15:15:
Aattelin antaa menevää kyytiä kansalle - nyt jos ehtis vaikka soittamaankin enemmän ku pääsiäiskekkereissä *iloinen*
[/url] *joo*


Mä voin ainakin antaa omasta vuorostani ja koittaa mitä tosta valokuvaamisesta tulisi! *vink*

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

Mika Juhani

Posts: 275

#9 • • Mika Juhani

Caro², 10.5.2007 09:51:
---
Anselmi Kuusisto, 10.5.2007 04:15:
Mä voin ainakin antaa omasta vuorostani ja koittaa mitä tosta valokuvaamisesta tulisi! *vink*

---

Siitä tulee ainakin yllätyksiä ja harmaita hiuksia *lmao*



Fiilikses kaik on mahdollista paitsi harmaat hiukset :)
Väittäsimpä että kun tuo Anselmi kuvansa näist kemuist saa ilmoille ni kyl monen ilme toiseks vaihtuu!

--
Toukka aka Mika Juhani

Caro²

Posts: 5,301

#10 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Toukka, 11.5.2007 13:28:
Fiilikses kaik on mahdollista paitsi harmaat hiukset :)
Väittäsimpä että kun tuo Anselmi kuvansa näist kemuist saa ilmoille ni kyl monen ilme toiseks vaihtuu!


Joo, kyl varmaan vaihtuu ("omg - tanssinko pöydällä") - lähinnä meinasin, että se itse kuvaaminen siellä pimeissä nurkissa aiheuttaa harmaita hiuksia itse kuvaajalle *hihu*
tir

Posts: 951

#11 • • tir
kylläpä se aika tosiaan menee nopeasti..
eiköhän tännekin pidä eksyä. jos joku tarvitsee kyytiä hki-kvl-hki niin ilmoitelkaa.
nyyti

Posts: 169

#12 • • nyyti
Mahtaakohan olla sama systeemi kuin viime näkemällä... eli ei tanssilattiaa*nyyh* Toiset eivät osaa istua ja fiilistellä. Ja jos näin on, täytyy jäädä kotiin. (ikävä ihminen)

--
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

tir

Posts: 951

#13 • • tir
ainahan on fiiliksissä tanssilattia ollut *ding*
Caro²

Posts: 5,301

#14 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

nyyti, 11.5.2007 14:49:
Mahtaakohan olla sama systeemi kuin viime näkemällä... eli ei tanssilattiaa*nyyh* Toiset eivät osaa istua ja fiilistellä. Ja jos näin on, täytyy jäädä kotiin. (ikävä ihminen)


Näissä isommissa fiilis-kekkereissä soittopiste on siellä toisessa päässä Divaa. Siellä on tanssilattia suoraan dj'n edessä.

Myöskin näissä pitkin vuotta pidettävissä "normi-fiiliksissä" musat ohjataan sinne tanssilattialle, vaikka dj onkin hieman kauempana :)
*Anna*

Posts: 181

#15 • • *Anna* Fantastic House wife
Mun puolesta voidaan tanssia vaikka pöydillä! *vink* *tanssittel*
Neljä vuotta on hieno ikä ja ansaitsee ehdottomasti maljannoston, joten mä oon ainakin paikalla! Harmi vaan kun tää maanantaivapaa on tänään eikä viikon päästä...
Mika Juhani

Posts: 275

#16 • • Mika Juhani
Hmm 4 yötä vielä... Syödäänkö kakkua???

--
Toukka aka Mika Juhani

SA-TomTom

Posts: 2,727

#17 • • SA-TomTom Manager Of The Universe

Toukka, 16.5.2007 11:39:
Hmm 4 yötä vielä... Syödäänkö kakkua???


donitseja kans! *vink**sydän*

--
Never give up.
Never surrender.

DJay-B

Posts: 65

#18 • • DJay-B

tir, 11.5.2007 14:16:
kylläpä se aika tosiaan menee nopeasti..
eiköhän tännekin pidä eksyä. jos joku tarvitsee kyytiä hki-kvl-hki niin ilmoitelkaa.



Hommaat vaan sen Maanantain vapaaksi ja hoitopaikan "pikkusille", niin voit fiilistellä kunnolla!! :p




SA-TomTom, 16.5.2007 16:08:
---
Toukka, 16.5.2007 11:39:
Hmm 4 yötä vielä... Syödäänkö kakkua???

---

donitseja kans! *vink**sydän*



Jahhas, tarkottaakos tää sitä, että mun on raivattava toi vierashuonekkin vapaaksi.. Hmm.. kait se pomo ymmärtää jos alotan vasta puolenpäivän jälkeen maanantai duunit..
SA-TomTom

Posts: 2,727

#19 • • SA-TomTom Manager Of The Universe

DJay-B, 16.5.2007 16:16:
Jahhas, tarkottaakos tää sitä, että mun on raivattava toi vierashuonekkin vapaaksi.. Hmm.. kait se pomo ymmärtää jos alotan vasta puolenpäivän jälkeen maanantai duunit..


raivattava *tirsk* .. viimekski meni ihan hyvin siellä kasan päällimmäisenä - älä suotta stressaa. ja grillausta kehiin sit kans!

voin toimia myös ovimiehenä, jos sulla vaikka tulee uni *pepsodent**vink*

--
Never give up.
Never surrender.

tir

Posts: 951

#20 • • tir

DJay-B, 16.5.2007 16:16:
---
Hommaat vaan sen Maanantain vapaaksi ja hoitopaikan "pikkusille", niin voit fiilistellä kunnolla!! :p



tietysti on maanantai vapaana. tuo hoitopaikka voikin sitten olla vaikeampi juttu..
jos otan jätkät mukaan *vink*