OlliS - Broken Heart [Vol2]

32 posts, 2 pages, 8,163 views

KitSu

Posts: 707

#21 • • KitSu Kitsunegari
Pitääpäs ladata nämä setitykset ja kuunnella ja nakata kommenttia perähään! =)

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut

stefanus

Posts: 192

#22 • • stefanus B.O.B.
Nick & John Dalagelis on kyl nii kovii jäpiköi et täytyypi latailla jo pelkästään senkin takia :)
sale

Posts: 1,235

#23 • • Edited sale
Vihdoinkin molemmat setit kuunneltu läpi.Pakko se on vain antaa äänensä tuolle vanhemmalle matskulle eli ykkösosiolle.Tunnelataus oli kyllä selvästi paremmin aistittavissa tästä osiosta.Alkuun tuli todella maistuvia / mielen rauhoittavia biisejä muutamia..Laittaisin melkeinpä tuon 2 biisin Powerplant - Overcast:in koko miksauksen parhaimmaksi biisiksi.Keskivaiheilla tuli jokunen biisi mitkä ei niin kovaan kolahtanut mutta yunus guvenen:in kohdalla oltiin kyllä taas asian ytimessä.Lopetusbiisi oli kyllä niin hemmetin tunnelmallinen ettei sitä voi oikein sanoin kuvailla*sydän* Suurin osa biiseistä melkeinpä tuntemattomia mulle ja tän miksauksenkin kuulin vasta ekan kerran nyt..Suuri kiitos siis tästä ja kyllä tää menee sun tekemistä miksauksista mitä oon kuullut niin ehdottomasti top 3:een!!! Miken tekstiä hiukan lainaillen..Vanhaproge todellakin - <3

Kakkososio ei ihan niin hyvin kyllä auennut vaikka hemmetin hyvää matskua siinäkin on paljon mukana.Alex Dolpya, Lawrencea, Stelios Vassiloudista ja mulle noi yunukset toimii kyl hemmetin hyvin!!! Vaatii varmaan vielä kuuntelua et avautuu ihan täysin ja ehkä oikeassa tilanteessa toimii parhaiten eikä duunissa taustamusana :) Miksaustekniikkakin on ihan kadehtittavan hyvää et ei oikein pääse siitäkään napisemaan.. Jatkahan siis samaan malliin!!!!!
KitSu

Posts: 707

#24 • • KitSu Kitsunegari
Näin lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna toi ykkönen oli täl kertaa ykkönen ja kakkonen kakkonen vaikka yleensä tahtoo olla et ykkönen on kakkonen ja kakkonen on ykkönen!!
Molemmat kyl tykkei settei..tulee ehottomasti pistettyä cd:lle nämä teokset ja talteen!*aplodit*

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut

introvert

Posts: 254

#25 • • introvert focussed inwards to the soul
Jees, tulipa kuunneltua. Kaunis tuo 3.1 yhä, vaikkei sinänsä enää niin omaperäinen valinta. Toka biisi oli hiukan turhanpäiväinen, meni ohi omasta mausta. Kolmas on parasta tämän päivän saksatrancea (mnml!) ja melankoliaa. Itse pidän Lawrencea tämän päivän nerokkaimpana musiikin tuottajana, ja tuo remiksi tuo oikeen kivan trancemman säväyksen biisiin (joka on sinänsä ihan erilainen ku orkkis).

Tolle Coldcutin remiksille en todellakaan lämmenny - harmittavan tylsä hehkutuspumppausversio mahtavasta melodiasta. Still Rain on ihan hyvä tuollanen progetrancettelu, ei tosin iske niin kovaa. Ja sit toi seuraava, aika siisti biisi sinänsä, tosin alkuaikojen G-pal saundi toimi mulle kaikkein eniten, mutta kovaa menoa oikeestaan tääkin. Seuraavassa mennään taas laajaan reverbimaisemointiin, joka ei biisinä kauheena tarjoa uutta mulle.

Punainen Pilotti sitten tarjoileekin mainiota psykedeelistä maisemointia - ois kyl kiva kuulla mitä Yunus vääntää näinä päivinä, jos mitään. Lonestar meni sit vähän ohi, vaikka hyvä siirtymä seuraavasta sinänsä. Viimeinen biisi on ehdotonta nerokkuutta progressiivisen housen historiassa, Charlie May ei oo tehny paljon paskoja juttuja.

Joo, taidokkaasti miksattu ja rakenne toimii - kaikki biisit ei sinällään säväyttäny kun ei toi tietyntyylinen proge niin napeksi. Vois heittää kuunteluun taas ton edellisenkin.
aneroidit

Posts: 70

#26 • • aneroidit
Loisto setti!

Olinkin jo unohtanut miten hienolta tai kauniilta toi bedrock kuulostaa. Mun mielestä tämän setin miksaus on kyllä todella loistava. Setti kasvaa kukkaan hienosti. Yksittäisistä raidoista toi kakkonen sopii hyvin settiin mutta itse biisi ei kyllä kolissu. Olikohan se kolmos biisissä missä oli voxuja mukana - hyh - olis voinu jättää laittamatta. Red Pilot on mielettömän hyvä - just sellasta menoa mikä maistuu mulle - setin paras biisi! Loppubiisit maistuivat muutenkin. Tätä kuuntelen enemmänkin kun kerran.
Loraine Stok

Posts: 158

#27 • • Loraine Stok Loraine
Both volumes look terrific, gonna have a listen! *piis*
m1kk3

Posts: 5,560

#28 • • m1kk3 no-life
hui hitto et tää ykkösosa rulaa lujaa, tullu täs kuunneltua viime päivinä muutaman kerran ja ei voi sanoa ku et *sydän*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

sale

Posts: 1,235

#29 • • sale

mikke, 13.5.2007 13:08:
hui hitto et tää ykkösosa rulaa lujaa, tullu täs kuunneltua viime päivinä muutaman kerran ja ei voi sanoa ku et *sydän*



Niin se vaan tekee..Eilen tuli päivällä ja illalla pyörällä ajon yhteydessä kuunneltua pariinkin kertaan..Toi kakkosbiisi on aivan älytön <3
Loraine Stok

Posts: 158

#31 • • Loraine Stok Loraine
Both sets are on repeat here! *sydän**sydän*
Really love the laidback flow...
tuhma hoitaja

Posts: 23

#32 • • tuhma hoitaja tanssii tohtorin kanssa
Aamuvetreille aamutreeneihin, 1.kolmannes=helminauha intro aamuspinuun, hyvin herättelee*aplodit*. loppuosa rullaa ehkä paremmin talvisemmilla fiiliksillä. kesää kohden moottori vaatii joviaalimpaa jytkettä näköjään jo aamusta..tai tiukemmat puurot.

--
- born to boogie