33100 - 26.5.2007 @ Tampere ug

79 posts, 4 pages, 11,737 views

UzU

#43 • • UzU [33100]
Kutsuja saatavilla myös ovelta.

Soittojärjestys

Azure -> John Oil -> SwitchOne -> Muffler -> John Oil

\\\\o/
JOILI!!!

#44 • • JOILI!!! ihkussa paistettu sydänmarmelaadi plur-kastikkeel
jeah, alkuillasta meitsiltä luvassa melko dubista dubplate-matsq akselilta suomi-ruotsi-britannia köneksöön

loppuillasta avataan sit erikeepperit *hellokitty*
azure

#46 • • azure plauge
TÄNÄÄ! omas setis brassi/lattari/atmo/liquid/drumfunk soundia olis luvassa...
tumpsi

#49 • • tumpsi rekisteröitymätön
noni tääl o pileet jo
..no such user..

#50 • • ..no such user..
Ttu mikkä pileet hei!!!! :)

Tosi hyvää saundia kautta rantain. Levelit just jees kans - vaik mun puolesta ois saanu olla hiukka lujemmal - oli varmasti kaikilla kivaa :)

piis ja thänx 33100... <3
RiD

#51 • • Edited RiD Nukemi
Siis joo. Oon sanaton...

Switchone pisti sellast pohjustusta mufflerille joka sitten räjäytti mun tajunnan varmaan musiikillisesti maistuvimmalla dj setillä ikinä.

Kesti joku puol tuntia paikalta lähdön jälkeen ku pystyin sanomaan mitään kun olin niin helvetin mykistynyt.

Vaikee keksii sanoja millä hehkuttais näitten keckereiden toimivuutta...

KIITOS *sydän*

--
*super* *possu*

Anderi

#52 • • Anderi
Tulipa vaihteeks nautittua kuukausittainen junkka-annos ja oli kyllä maistuvaa kauraa :) Itse paikka oli kyl aivan täydellinen, vaikkakin hiukan kuuma. Onneks ulos kuulu musa ihan yhtä hyvin ku sisälle :)
JOILI!!!

#55 • • JOILI!!! ihkussa paistettu sydänmarmelaadi plur-kastikkeel
"mis mä ole? käynks mä usein täälä?"
Amuck

#56 • • Amuck dub-i-dub
en ainakaan myönnä käyneeni

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

xl8r

#57 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Musta on varmaan tulossa vanha, kun aina rupee väsyttään. Musa oli ihan sairaan hyvää, ei vaan jaksanu, kolmen aikaan pakkasin kamani ja lähdin kotiin. Toivottavasti videot maistu, ainakin omalta osaltani tuntui, että tämä hieman tavallista laajemmalla laitteistokokoonpanolla toteutettu setti toimi ja video oli sen mukaista. Kiitoksia Acalle, oli pirun kivaa pyöritellä taas kimpassa.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

UzU

#58 • • UzU [33100]
Tänks. Oli kyl kivaa, vaikka jengi tulikin mestoille hiton myöhään. Vasta Mufflan aloittaessa alkoi tanssilattiallakin olla menoa. Sitä sitten riittikin ihan loppuun asti!

Kiitos kaikille jotka oli jeesaileen tapahtuman kanssa ja etenkin SwitchOnelle ja Mufflerille vierailusta Tampereelle! Oli kyl nastaa ja loistavaa soundia :)

Seuraavan kerran 33100 junkkailee sitten syksymmällä, tosin onhan tässä välissä yks jos toinen tapahtuma jota sama crew puuhailee ;)
Juhgu

#59 • • Juhgu Virnistelijä
Mikäs sen parempaa kuin hallissa rymisevä junkka. Oli jees, ja äänentoistossa kivasti puhtia *joo*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Lippe

#60 • • Lippe
Oli kyllä jees, tosin tilassa oli niin trooppinen ilmasto et mä chillasin melkein koko illan ulkona enkä reivannu, jäi junkat kuulematta :(. Tilana ihan mukavan kokonen ja olonen :).

33100 <3 ^^ :)