33100 - 26.5.2007 @ Tampere ug

79 posts, 4 pages, 11,085 views

JOILI!!!

Posts: 262

#61 • • JOILI!!! ihkussa paistettu sydänmarmelaadi plur-kastikkeel
joku irstailija tais muuten ottaa kuvia/videooki, saiskos niitä nährä?
aca

Posts: 108

#62 • • aca Trance Visual
juu irstailin tunnin videoo kemuista ja tulee linjalle kunhan keretään

--
What do UFO´s and good VJs have in common?
You keep hearing about them, but never see any.

xl8r

Posts: 2,227

#63 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Mä myös muutaman kuvan otin, mut saa nähä onko niistä mitään julkaisukelpoista. Ehkä videon yhteydessä sitten, katsotaan.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

carris

Posts: 17

#64 • • carris
Jei, tuli taas tanssittua muutama tunti, rumpu ja basso toimi eri hyvin *joo* Paikka oli tosi hyvä ja ihmiset ystävällisiä. *sydän* Tosiaan se ihmiskato vaan vähän yllätti, kun kaverini ei saanu lippua etukäteen, oli loppuunmyyty (kai?) Ainaskii mun silmään näytti kovin tyhjältä siel danssilattial *hmph* oli ainaki tilaa jorata *pepsodent*
kiitos 33100!
UzU

Posts: 2,361

#65 • • UzU [33100]

carris, 28.5.2007 22:08:
Tosiaan se ihmiskato vaan vähän yllätti, kun kaverini ei saanu lippua etukäteen, oli loppuunmyyty (kai?) Ainaskii mun silmään näytti kovin tyhjältä siel danssilattial *hmph* oli ainaki tilaa jorata *pepsodent*
kiitos 33100!



Keneltähän se sun kaveris on niitä tikettejä kysellyt? Ei tosiaankaan ollut loppuunmyyty ja kuten netissäkin ilmoitimme niin myös ovelta sai vielä lippuja. Jengiä oli lopulta ihan kivasti, mut tosiaan vasta tuossa 03 aikaan alko oleen paremmin porukkaa :D
carris

Posts: 17

#67 • • carris
Hmm...pitää tentata, kuiteskaa mihkää soittanu..*hih* kyllä me sitten ostettiin lippu ovelta sille *hymy* piti lähteekki ennen neljää, et kerkeis bussiin johon ei sit kuitenkaan keretty *nauru* ois vaan pitäny jäädä...*hymy*
UzU

Posts: 2,361

#68 • • Edited UzU [33100]

Rupale, 28.5.2007 22:22:
---
UzU, 28.5.2007 22:12:
---
carris,
---

---


Sano soittaneensa tumpsille ja sulle kans.*täh*



No mulle ei ainakaan soittanut kukaan. tumpista en tiedä mut epäilen kyllä että se ois loppuunmyydyks väittänyt. Kaverilla kun on tapana ottaa jengiä sisälle niin kauan kuin tilaa riittää, vaikka edes ylöspäin.

Teidän frendinne yrittää vedättää teitä.

edit: Ja kyllä me tosiaan ilmoitetaan foorumeilla jos tapahtuma on ennakkoon täynnä, kuten olemme tehneet aikaisempien 33100 bileiden kohdalla.

Ja kiitos kaikille paikalle tulleille :) Ens kerralla taas vähän eri kuviot.
UzU

Posts: 2,361

#69 • • UzU [33100]
Nyt kun mestaa käytiin siivoilemassa niin mukaan tarttui 1kpl takki ja 1kpl avaimet (mukana uusia exel-avaimia).

Lisäksi haluan antaa ison kiitoksen sille lahjattomalle taitelijanalulle joka onnistui tagaan valkoisen tiiliseinän. Pääsee toinen lahjaton taiteilija (eli minä) maalaushommiin, tai vaihtoehtoisesti maksamaan laskua että joku muu maalaa. Vitun tusseja haistelevat idarit.
xl8r

Posts: 2,227

#70 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

UzU, 29.5.2007 20:30:
Lisäksi haluan antaa ison kiitoksen sille lahjattomalle taitelijanalulle joka onnistui tagaan valkoisen tiiliseinän. Pääsee toinen lahjaton taiteilija (eli minä) maalaushommiin, tai vaihtoehtoisesti maksamaan laskua että joku muu maalaa. Vitun tusseja haistelevat idarit.



No jo se nyt on jumalauta (anteeksi kielenkäyttöni)!!! Eikö jengi oikeesti tajua käyttäytyä varsinkin tämmöisissä "ug" bileissä. Kaikkihan tietää että jos tämmöstä paskaa tulee paljon, bileitten järkkääminen tyssää. *eiei*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

tumpsi

Posts: 2,553

#71 • • tumpsi rekisteröitymätön

Rupale, 28.5.2007 22:22:
---
UzU, 28.5.2007 22:12:
---
carris,
---

---


Sano soittaneensa tumpsille ja sulle kans.*täh*


kelle tumpsille? ei ainakaan mulle.
tietääkseni suomessa asuu toinenkin tumpsi, mut se on joku larppaaja.
viros on kans pieni kylä jonka nimi on tumpsi.


ni.
Juhgu

Posts: 7,921

#72 • • Juhgu Virnistelijä

UzU, 29.5.2007 20:30:
tagaan valkoisen tiiliseinän.



GG. :(

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

RiD

Posts: 2,817

#73 • • RiD Nukemi

UzU, 29.5.2007 20:30:
Lisäksi haluan antaa ison kiitoksen sille lahjattomalle taitelijanalulle joka onnistui tagaan valkoisen tiiliseinän. Pääsee toinen lahjaton taiteilija (eli minä) maalaushommiin, tai vaihtoehtoisesti maksamaan laskua että joku muu maalaa. Vitun tusseja haistelevat idarit.



No voi vitun huoh. Hirteen tollaset.

--
*super* *possu*

JOILI!!!

Posts: 262

#74 • • JOILI!!! ihkussa paistettu sydänmarmelaadi plur-kastikkeel
mites ne kuvat jakselee
Lippe

Posts: 438

#76 • • Lippe

UzU, 29.5.2007 20:30:

Lisäksi haluan antaa ison kiitoksen sille lahjattomalle taitelijanalulle joka onnistui tagaan valkoisen tiiliseinän. Pääsee toinen lahjaton taiteilija (eli minä) maalaushommiin, tai vaihtoehtoisesti maksamaan laskua että joku muu maalaa. Vitun tusseja haistelevat idarit.



Ens 33100 piirustusnurkka värikynineen siihe lipunmyynnin vieree. Vois toteuttaa taiteellisia intohimoja paperille jos on pakko. *nauru*
Ottaa päähän kaiken maailman vähikset jotka ei osaa käyttäytyä ja olla siististi. Kaikki roskaaminen sun muu :(