Jääkiekon MM-kisat

1,488 posts, 75 pages, 480,365 views

Avatar
#1362 • • Equalizer Guest
en seuraa enää..muuta kun tulokset*pier*
asdf

Posts: 3,155

#1363 • • asdf

Sallakat, 8.5.2009 10:48:
itsehän kuitenkin kannatan yleensä ruotsia jos suomi tippuu.



Mitäs kerettiläisyyttä tää on? Tärkeintähän ei ole voitto, vaan se että Ruotsi häviää!

Ja omasta voittosuosikista sen verran, että it's gotta be CANADA! *sydän*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#1364 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Onneksi oon kaksikielinen niin on vielä äiti venäjä ketä kannustaa!

Se olis sitten Venäjä-Kanada finaali näköjään kun ei noista jenkeistä tai sveduista ole mihkää. Tulee jännä matsi!

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Infinitee

Posts: 272

#1365 • • Infinitee
Oma suosikkini Unkari putos jo melko varhaisessa vaiheessa pudotuspelien ulkopuolelle, joten ei oo juuri kisat kiinnostanu. Noh ensi kerralla sitten!
Sallakat

Posts: 2,220

#1366 • • Edited Sallakat jungle, baby !

C-Hill, 8.5.2009 12:57:
---
Sallakat, 8.5.2009 09:26:
siinä ku äijät keräänty riviin matsin jälkeen niin ne kyl useimmat taputteli Rinnettä kypärään ilmeisesti hyvästä pelistä.

---

En ole ikinä nähnyt lätkäpeliä, jossa joukkue ei näin tekisi, riippumatta molarin peliotteista.



ai :D mun mielestä toi mun perustelu oli ihan hyvä perustelu kyl, pysyn siinä :D

edit: just huomasin tollasen http://yle.fi/urheilu/tapahtumat/jaakiekon_mm_2009/jaakiekon_mm-kilpailut_kahtena_vuotena_perakkain_suomessa_146540.html
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#1367 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Sportissa tupa täys venäläisiä kannustamassa voittoon!

Tästä tää pojat ja tytöt lähtee!

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

asdf

Posts: 3,155

#1368 • • asdf
Olipas kokonaisvaltaisesti paskat kisat. Suomi tippuu puolivälierissä, hurrit vie pronssia ja Kanada jää taas hopealle.. kylläpä kirvelee.
Stene

Posts: 430

#1369 • • Stene

Zenni, 10.5.2009 23:50:
Olipas kokonaisvaltaisesti paskat kisat. Suomi tippuu puolivälierissä, hurrit vie pronssia ja Kanada jää taas hopealle.. kylläpä kirvelee.


Mun mielestä toi loppuottelu oli ainaki hemmetin jännittävä, joten paikkas hieman ehkä muuten ankeita kisoja.

Mutta jotenki ei ollu enää kiinnostusta kattoa näitä kisoja. Tais tulla lätkäkiintiö täyteen ku Sport voitti mestaruuden ja pelas sensaatiomaiset liigakarsinnat. *nauru*
asdf

Posts: 3,155

#1370 • • asdf

Stene, 10.5.2009 23:54:
Mun mielestä toi loppuottelu oli ainaki hemmetin jännittävä, joten paikkas hieman ehkä muuten ankeita kisoja.



Joo helvetin hyvä matsi ei siinä mitään, voittajaksi selviytyi vaan imo aivan väärä joukkue :C
Syce

Posts: 1,649

#1371 • • Syce

Zenni, 10.5.2009 23:57:
---
Stene, 10.5.2009 23:54:
Mun mielestä toi loppuottelu oli ainaki hemmetin jännittävä, joten paikkas hieman ehkä muuten ankeita kisoja.
---


Joo helvetin hyvä matsi ei siinä mitään, voittajaksi selviytyi vaan imo aivan väärä joukkue :C



Väärin! oikea meni ja voitti *joo*
akir0

Posts: 2,554

#1372 • • akir0 idleRPG champion 2009
Kanadan oisin ittekki toivonut voittavan, mutta Venäjä nyt vaan vei. Tärkeintä kuitenkin, että oli hyvä ja jännä finaali. Pronssiottelukin oli harvinaisen jännittävä, usein noi on pelkkää pelailua.
DenisV

Posts: 1,048

#1373 • • Edited DenisV I Love Kiksu
MOLODZY!

Ei voi muuta sanoa että kyllä maistuu!! Kanada pelasi perus NHL meiningillä, kiekko maalin ja riparille, aika puuduttava 3 erä oli.

Onneksi Venäjä kesti ja voitti! :D

Täytyy vielä muistuttaa että Bykov valmentajana tehnyt todella kovan työn että saanut taitelijat pelaa joukkopeliä!
Calumet

Posts: 216

#1374 • • Calumet
Sanoin alussa jo että venäjä voittaa, vittukun en laittanu rahoja pelii.
Avatar
#1376 • • Edited Sunshine^82 Guest
Jännittävä ja vauhdikas finaali oli kuten saattoi odottaakin, mutta väärä joukkue voitti. Toinen tappio jo Kanadalle finaalissa putkeen. *uuh*
Sallakat

Posts: 2,220

#1377 • • Sallakat jungle, baby !
ihan perhanan tiukka finaalimatsi. mutt niin oli kyl samoilla asetelmilla viime vuonnakin. itsehän olin vähän niillä kannoilla että harmi kun molemmat ei voi hävitä :P mutt kyl se oikeaan osoitteeseen meni taitojen puolesta. kanadankin pitäis oppii näköjää ownaamaan finaalissa yhtä paljo ku turnauksen muissakin matseissa.

toivottavasti nyt ensi vuonna saadaa uudet asetelmat finaaliin.
bates

Posts: 707

#1378 • • bates Tirehtööri
No, loppuottelu nyt meni miten meni, mutta kisojen kohokohdaksi nousi kyllä Niklas Hagmanin perse joukkueen bussin ikkunassa *nauru*

--
The best way to predict the future is to invent it.

C-Hill

Posts: 1,141

#1379 • • C-Hill Syna / Deck Jagger
En kyllä käsitä miten jengi fanittaa Kanadaa. Vuodesta toiseen pelaavat niin törkeää kiekkoa välillä että huh huh. Kun muistelee niitä Doanin, Weberin, Fisherin ja muiden laita- ja kyynärpäätaklauksia tämänkin vuoden kisoissa.... saatika Bertuzzia ja muita sikoja, en vaan käsitä.

Kanadalla on kyllä taitavia yksilöitä, ja jotkut näistä sioistakin ovat hyviä pelaamaan. Mutta heidän pelissään on kuvottavaa ylimielisyyden tuntua eikä tippaakaan kunnioitusta vastustajaa kohtaan, välillä tuntuu että joukkueeseen otetaan aina kiintiö henkilökohtaisessa elämässään epäonnistuneita steroidihirviöitä, jotka yrittävät tahallaan vahingoittaa vastapuolen pelaajia.

On kyllä hieno katsoa esim. Crosbyn tasoisten pelaajien otteita, mutta niistäkin menee maku kun nämä taitopelaajan irvikuvat runttaavat sääntöjenvastaisesti tai pelaavat koko ajan sääntöjen rajamailla. Ja jos sattuu omissa soimaan niin heti vedetään maalintekijä poikittaisella nurin. Mitään muuta maata en lätkässä niin vihaa kuin Kanadaa. Ja tämä mielipide mulle on kehittynyt jo 90-luvulla, joten ihan ainoastaan näihin kisoihin en sitä pohjaa.
Sallakat

Posts: 2,220

#1380 • • Sallakat jungle, baby !

C-Hill, 11.5.2009 11:08:
-antikanadajuttua-



aika samoilla linjoilla. onneks venakot ei eilen menneet mukaan siihen. yhdenkin kerran eilisessä matsissa huomas ett kanadan maalilla alkoi nyrkki viuhumaan ku venäläisillä taas joku unelmatilanne päällä, niin venäläinen pelaaja vaan poistui paikalta eikä jäänyt jatkamaan tilannetta niinku esim suomalaiset hyvin usein tuntuu tekevän.