Jääkiekon MM-kisat

1,488 posts, 75 pages, 480,249 views

Wolverine

Posts: 1,860

#1161 • • Wolverine
rakastan kyllä pillua entistä enemmän näiden kisojen jälkeen ;P
hieno suoritus ja ollaanko ikinä jätetty ruotsia nollille ennen tätä?
Kiitos Leijonat <3
jusqu

Posts: 762

#1163 • • jusqu pilipalipilotti
Kyllä toi pronssiki lämmittää mieltä. Oli hieno pronssimatsi, ei voi muuta sanoa. Pakko olla tyytyväinen <3 :) JEE!

--
*pupu**piis*

Bio

Posts: 4,429

#1164 • • Bio The Bullies / Pinky
aah, ei harmita niin enää finaalipaikan missaaminen.. pääasia et voitettiin hurrit :) Pihlström on äijä!
Timce

Posts: 5,381

#1165 • • Timce
Huikeeta..Janne Hurmetta stereoista. Kamalaa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Mikki

Posts: 833

#1166 • • Mikki
Kiitos Leijonat!

--
Names are for friends, so I dont need one.

ipe

Posts: 1,845

#1167 • • ipe X-Rust / Holvi

Timce, 18.5.2008 00:33:
Huikeeta..Janne Hurmetta stereoista. Kamalaa.



bongasin kans ton. "myrsky repii puita, taivas salamoi..." panic.gif

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

pirpeli

Posts: 5,533

#1168 • • pirpeli
Joudun häpeäkseni toteamaan, että katsoin ihan into piukalla tätä ottelua tossa ipen kanssa.

HYVÄ SUOMI!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

yana

Posts: 877

#1169 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Infinitee, 17.5.2008 23:35:
Kyllä seuraavan valmentajan täytyy olla suomalainen imo.



joo eika yhtaan neekereita joukkueeseen!

oikeesti mita ihmeen tekemista kansalaisuudella tai syntyperalla on kykyjen kanssa
Sallakat

Posts: 2,220

#1170 • • Edited Sallakat jungle, baby !

yana, 18.5.2008 02:34:
---
Infinitee, 17.5.2008 23:35:
Kyllä seuraavan valmentajan täytyy olla suomalainen imo.

---


joo eika yhtaan neekereita joukkueeseen!

oikeesti mita ihmeen tekemista kansalaisuudella tai syntyperalla on kykyjen kanssa



sen verran mun mielestä, että koska pelataan eri maiden maajoukkueet keskenään, joissa pelaajatkin ovat kaikki tietyn kansallisuuden omaavia niin kyllä valmentajakin mun, ehkä suppean näkemyksen mukaan, pitäisi olla suomalainen siinä missä pelaajatkin.
Miinapiina

Posts: 3,494

#1171 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Bio, 18.5.2008 00:31:
aah, ei harmita niin enää finaalipaikan missaaminen.. pääasia et voitettiin hurrit :)



juurikin nuin *aplodit*

Bio
Pihlström on äijä!



khyl *joo* *aplodit* *hihu*

--
pinkki on pop!!!

ezzy

Posts: 8,060

#1172 • • ezzy Droid-pappa

Sallakat, 18.5.2008 09:47:
---
yana, 18.5.2008 02:34:
---
Infinitee, 17.5.2008 23:35:
Kyllä seuraavan valmentajan täytyy olla suomalainen imo.

---


joo eika yhtaan neekereita joukkueeseen!

oikeesti mita ihmeen tekemista kansalaisuudella tai syntyperalla on kykyjen kanssa

---


sen verran mun mielestä, että koska pelataan eri maiden maajoukkueet keskenään, joissa pelaajatkin ovat kaikki tietyn kansallisuuden omaavia niin kyllä valmentajakin mun, ehkä suppean näkemyksen mukaan, pitäisi olla suomalainen siinä missä pelaajatkin.



Juu, suomen kansalaisia, suomessa asuvia, arjalaisia jne :D
KooKie

Posts: 4,338

#1173 • • Edited KooKie aka. Petress Pan

Sallakat, 18.5.2008 09:47:
---
yana, 18.5.2008 02:34:
---
Infinitee, 17.5.2008 23:35:
Kyllä seuraavan valmentajan täytyy olla suomalainen imo.

---

joo eika yhtaan neekereita joukkueeseen!

oikeesti mita ihmeen tekemista kansalaisuudella tai syntyperalla on kykyjen kanssa

---

sen verran mun mielestä, että koska pelataan eri maiden maajoukkueet keskenään, joissa pelaajatkin ovat kaikki tietyn kansallisuuden omaavia niin kyllä valmentajakin mun, ehkä suppean näkemyksen mukaan, pitäisi olla suomalainen siinä missä pelaajatkin.



Jos näin olisi ollut kautta aikain, meillä ei olisi välttämättä sitä yhtäkään pahaista mestaruutta. :DDD

P.s. Mun tekisi tosi paljon mieli alkaa nillittää suomalaisten puhutusta "arjalaisuudesta"...

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Sallakat

Posts: 2,220

#1174 • • Edited Sallakat jungle, baby !

KooKie, 18.5.2008 11:28:

---


Jos näin olisi ollut kautta aikain, meillä ei olisi välttämättä sitä yhtäkään pahaista mestaruutta. :DDD



joo siis mun mielestä vuoden '95 kullasta osa kuuluukin ruottalaisille *vink*
yana

Posts: 877

#1175 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Sallakat, 18.5.2008 09:47:
---

sen verran mun mielestä, että koska pelataan eri maiden maajoukkueet keskenään, joissa pelaajatkin ovat kaikki tietyn kansallisuuden omaavia niin kyllä valmentajakin mun, ehkä suppean näkemyksen mukaan, pitäisi olla suomalainen siinä missä pelaajatkin.



ihan hyva pointti kylla. valmentajaa ja muuta itse valittomien urheilijoiden lisaksi olevaa tukiryhmaa ei vaan missaan urheilussa tallahetkella rajoiteta kansallisuuden perusteella.

tosin mihin se viiva sitten vedettaisiin jos saantoja aletaan muokkaamaan.. valmentaja on ensimmainen mediaan kosketuksissa oleva henkilo joukkueen jalkeen, mutta siella on takana myos aika iso koneisto. urheilussa saannot rajoittuvat yleensa itse tapahtumaan ja olisi hieman vaikeaa ymmartaa mita pointtia olisi alkaa vetamaan rajoja pelaajista ylospain. valmentajan tulisi olla saman maan lisenssilla, huoltotiimissa saa olla vain 9 henkiloa ja kaytossa saa olla vain 50 litraa vetta per puoliaika.

hyoty on mielestani aikalailla nolla, mita se sitten onkaan enaa tana paivana. urheilu on viihdetta siina kuin uuden huippusarjan kauden avajaiset. ero on lahinna siina etta se pitaa nahda livena

fifan ja uefan valillahan on ollut nyt pari viikkoa kadenvaantoa siita kuinka monen vuoden jalkeen pelaaja saa vaihtaa kansalaisuuttaan ja seuratasolla vaikuttaa euroopan sarjakiintioihin. samoin kansallisella tasolla vaikuttaa silta etta seuraavissa mm kisoissa 30% pelaajista ovat syntyperaisia brasilialaisia, riippumatta siita mita maata he edustavat. tassa mielessa em mm yms kisat ovat jaanne menneisyydesta
spoinkel

Posts: 398

#1176 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Miksiköhän tuollaiset lukemat Ruotsia vastaan saadaan aina vähän väärissä matseissa? Jos tää olisi kultaottelu, Leijonille tulisi heti jännäkakka ja luvut olisivat olleet päinvastaisia. Mut nyt voidaan tuulettaa. You win teh special prize! [kaikki varmaan ovat nähneet tuon replykuvan jo]

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

KooKie

Posts: 4,338

#1177 • • KooKie aka. Petress Pan

spoinkel, 18.5.2008 16:31:
Miksiköhän tuollaiset lukemat Ruotsia vastaan saadaan aina vähän väärissä matseissa?



No mä veikkaisin, että ruotsin maajoukkue on niin tottunut finaaleihin ja siihen kirkkaimpaan mitaliinkin, ettei jaksa enää yhdestä pronssimatsista välittää.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

m1kk3

Posts: 5,560

#1179 • • m1kk3 no-life
Vielä ois kisojen huipennus edessä eikä ees kauheesti enää harmita et Suomi ei oo siellä :) Varmasti tulee huikea matsi, ellei mee ylivarovaiseksi neitikiekoksi.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Bio

Posts: 4,429

#1180 • • Bio The Bullies / Pinky
Voi kun Venäjä voittais ja noi kanukit sais iskun niiden ylpeydelleen. Hyvä matsi ollu kyl tähän saakka. Ovetshkin on kyl aika järkäle, kanukit kaatuu kuin nuket sen edessä :DD