Jääkiekon MM-kisat

1,488 posts, 75 pages, 486,744 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#482 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Bio, 12.5.2007 10:38:
En osaa kyl mitenkään ennustaa nyt miten Venäjän kanssa käy. Jos tosiaan Suomella on samanlaista peliä kuin jenkkejä vastaan ni ei hyvältä näytä. Lisäks Nummelinin kisat on tältä erää ohi :(



joo toi on kyllä harmillista, ettei nummelin pelaa :(

Bio, 12.5.2007 10:38:
Toivottavast enää ei tarvi pelata Ruotsia vastaan.. ei kestä sitä jännitystä.. etenkin jos se menis rankkareihin ja sit joku håkan kuksugare tekee ratkaisevan maalin *hmph*



toivottavasti ei tarttis, oli meinaan siin usa pelissäkin ihan liikaa jännitystä *hikoil*

--
pinkki on pop!!!

Timce

Posts: 5,381

#483 • • Timce

Bio
Toivottavast enää ei tarvi pelata Ruotsia vastaan.. ei kestä sitä jännitystä.. etenkin jos se menis rankkareihin ja sit joku håkan kuksugare tekee ratkaisevan maalin *hmph*



Kyllä mä näkisin, että Kanada on finaalissa..ööh..4-2 kanukeille ja finaalissa vastaan tulee..hmm..Onko se negistelyä, jos sanon, että Venäjä ja Suomi taipuu 5-2.

:(

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Mellu-

Posts: 4,006

#484 • • Edited Mellu-
sääliksi käy joo nummelinia..on mun ihan suosikki-pelaaja *uuh*saas juu nähä miten käy leijonille...pahaa pelkään kyl et turpiin tulee jos puollustus ei toimi kuten esmes jenkkejä vastaan oli aikas kaaosta välillä :/ mutta silti omia kannustetaan ja toivotaan parasta *joo*

edit: toivottavasti ei tuu kauheet kuntoutusjaksot yms nummelinille tuosta loukkaantumisesta :( ettei tuleva kausi kärsisi tästä kovin vaan pääsisi sitten jatkamaan.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Septique

Posts: 441

#485 • • Septique
Oah mikä unelma yv-ketju venäjäl !! Ovechkin, Kovalchuk, Malkin, Frolov, Gonchar <33
Heli

Posts: 1,489

#486 • • Heli vai kuka se oli
*aplodit*
ihanaa tunnetta!

--
ei se väärin ole.

Avatar
#488 • • emppu Guest
Suomen löytö rapakon takaa! Ville Koistinen <3 Parit erittäin mahtavat muuvssit yv:l. Lisää peliaikaa pojalle*joo*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#489 • • Lost-Soul los pallos

emppu, 12.5.2007 15:47:
Suomen löytö rapakon takaa! Ville Koistinen <3 Parit erittäin mahtavat muuvssit yv:l. Lisää peliaikaa pojalle*joo*


Yllättävän hyvin ja rauhallisesti on kyllä pelannut

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Hitchhiker

Posts: 1,754

#490 • • Hitchhiker
Itellä kanssa kisastudio ekaa kertaa pystyssä, mutta kyllä tässä nyt on ollut parikertaa "pieniä" mokia Suomella. Mutta jännitetään nyt kunnolla sitten *joo*.
Heli

Posts: 1,489

#491 • • Heli vai kuka se oli
hitto sentään ku jännää!
harmi vaan et mun kisakatsomossa on tää 4-vuotias poika, joka rehaa kaikenmaailman tyynyjä telkkarin ees koko ajan *grr*

--
ei se väärin ole.

*minttu*

Posts: 366

#492 • • Edited *minttu*
no niin...taitaa meikäläisellä olla tässä vaiheessa jäähyn paikka, ei hermot kestä...
anniharha

Posts: 1,937

#494 • • anniharha
^_________________________________________________________^

--
and though my words could save the world they never come out right

Funktion

Posts: 1,720

#495 • • Funktion over 9000
\o/

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

josh

Posts: 733

#497 • • josh
Mahtavaaaaa!!!!! Suomi finaaliin!! *jiihaa*
Stresspill

Posts: 220

#499 • • Stresspill rendermonkeywrench
*jiihaa*

--
Aeria Gloris

Heli

Posts: 1,489

#500 • • Edited Heli vai kuka se oli
EN VOI USKOA TÄTÄ! *jiihaa*

--
ei se väärin ole.