Jääkiekon MM-kisat

1,488 posts, 75 pages, 479,193 views

Heli

Posts: 1,489

#21 • • Heli vai kuka se oli
tietty katon suomen pelit, elän niist.

--
ei se väärin ole.

akir0

Posts: 2,554

#22 • • akir0 idleRPG champion 2009
Kai sitä tulee seurattua. Alkusarjan hawaii-kiekko tosin ei juur nappaa, mut ehkä ku päästään jatkosarjoihin niin vois liimautua tarkemmin tv:n äärelle.
Rivakka

Posts: 593

#23 • • Edited Rivakka T2xikerien
Todellakin kiinnostaa!! Ja aion kattoo kaikki mahdolliset matsi, tänään kyl iltavuoros, joten ei pysty*uuh*
Ja YLE kuulemma lähettää sen takii digikanavalla lätkät, koska muuten ei näkyis lastenohjelmat ja oisi kuulemma ja niinku oiski väärin lapsia kohtaan! Mulle ihan sama miltä kanavalta mä katon lätkää, kuhan näkee*hymy*Mekään ei omisteta boksii, joten menen kattoo frendille.. Tai jos mua ei oteta sinne sisään, ni onhan baareissa/ravintoloissa boksit sun muut vempeleet, että näkee!

Edit: Ja Suomi voittakoon mestaruuden täl kertaa*iloinen*
Sallakat

Posts: 2,220

#26 • • Sallakat jungle, baby !
mikäs sen parempi tekosyy kisastudiolle eli dokailulle kavereiden kanssa mikä tahansa viikon päivä, kuin Suomen matsit MM-jääkiekkoturnauksessa! *jiihaa*
Tänää täytyy lähteä korkkaamaan täysuudistettu Sports Academy ja tsiikaamaan Suomi-Ukraina. Pääsee hyvään vapputunnelmaan samanaikaisesti.
Timce

Posts: 5,381

#28 • • Timce

Freja, 27.4.2007 11:49:
---
Dzad, 27.4.2007 11:48:
Kaikki suomen ottelut tulee suorana:

http://www.yle.fi/urheilu/mmjaakiekko/2007/index.html


tai, näin mä uskon. :)

---


Khyl tulee juu mut mä missaan simchukkimeiningin koska ei oo ylen digikanavaa :(



Jumaliste! Sieltähän pystyy katsomaan matsit. :) Kiva homma, eikä tarvitse käydä hommaamassa dikipoksia..vielä.

http://akastreaming.yle.fi/vp/fiyle/fi/live_a.asx

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

SyndroDome

Posts: 1,103

#30 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
JEE tänään alkaa *aplodit* Ja taas tulee varmasti voitto kotiin! *hymy* Kisa studio alkaa olemaan jo valmis pikku hiljaa *boolia valmistel* *slurps*

seuraavat kolme viikkoa onkin sit jännät paikat *joo* ja torilla tavataan *vink*

Ei multa taas ainakaan tota optimismia puutu *hihu*

--
Life is full of choises.

plink

Posts: 1,405

#31 • • plink team paska
kylhän noita matseja varmasti tulee katottua, jos telkun ääreen sattuu osumaan. ja loppupään matsit varmasti, jos (kun) suomi niin pitkälle etenee. ei tosin nää b-miehistöjen turnaukset kuitenkaan ihan yhtä paljoa kiinnosta kuin world cup tai olympialaiset.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

ipe

Posts: 1,845

#32 • • ipe X-Rust / Holvi
Kyllä täytyy ottaa muutama kisastudio frendien kanssa. Ainakin tärkeimmät matsit katotaan.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

luode

Posts: 287

#33 • • luode
kyllä nyt suomen matsit on ainakin katottava! *aplodit*

enään neljä tuntia alkuun. *jiihaa*
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#34 • • Edited Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

LooPy, 27.4.2007 12:01:
MM-jääkiekko suorana myös Internetissä



Tää on kyllä loistava veto yleltä! Streami toimii loistavasti, joten ilta töissä menee rattoisasti suomen peliä katsellessa *jiihaa* Nyt ei sitten mitään nihkeää alkua ja 2-1 voittoa vaan lyödään muille luu kurkkuun heti alkuun ja viedään ukrainalaiset kebab kioskille 10-0 *tanssittel* suomi vie ja ukraina vikisee. Vaikka sakua ja oj:tä jäikin pikkuisen kaipaamaan niin on suomella kyllä mainio nippu koossa, varsinkin kun muut ovat saaneet nhl-apuja aika nihkeästi. Torilla nähdään!

Rivakka, 27.4.2007 11:23:
Mulle ihan sama miltä kanavalta mä katon lätkää, kuhan näkee*hymy*Mekään ei omisteta boksii, joten menen kattoo frendille.. Tai jos mua ei oteta sinne sisään, ni onhan baareissa/ravintoloissa boksit sun muut vempeleet, että näkee!



Toisessa vedessä ainakin näytetään ja perinteisesti ainakin suomen pelien aikana tuopit 2 euroa, joten tuut joku päivä sinne mun kanssa fiilistelemään kunhan vaan omat iv-anomukset menee läpi *nauru*
AnderS

Posts: 470

#36 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Mä oon yks niitä jauhopäitä joka jotka rakentaa kansallisen identiteettinsä suomen lätkämaajoukkueen varaan. Ja joka stanan vuosi joutuu myöntämään itelleen että kyllä ruotsalaiset tekee kaiken niin paljon paremmin kuin me! Kyllä vituttaa!! Jos ne suomiJellonat tänä vuonna venyis suoritukseen jotta ei tarttis maailmalla kulkea nöyristellen perkules!
Samu81

Posts: 1,224

#37 • • Edited Samu81 kokolihaa
Mua ei toi änäri tai SM -liiga kiinnosta pätkän vertaa, mutta kyllä MM -kisat kiinnostaa, jopa ei-Suomen matsit, ja niitä tulee katseltua. Uskoa ei kyllä menestymiseen juurikaan ole, mutta sen jälkeen kun Suomi putoaa, voi hyvillä mielin jatkaa Ruotsin kannustamista *pahis*

Tosiaan, kisastudiota valmistellen.. Pari tuntia niin reilulta 2m screeniltä hyvällä kaveriporukalla, siitä se lähtee. Rok rok!

Niin ja vielä, kyllä sinne kommentaattoreiksi tarvis ehdottomasti Sakke "fläppitaulu" Pietilän ja Tami "aurinkokuningas" Tammisen. Perkeles kun eivät ole yhdessä olleet enään vuosiin siellä :( mutta ne kerrat kun ko herrat olivat ainakin parit MM -kisat kommentoimassa yhdessä YLE:llä, niin ne muistot SÄILYY! :D Niin ja hiiteen ne typerät nykyhifijutut mitä niillä siellä on, sininen tussi ja fläppitaulu roks! Ja Tamin legendaariset sanat "jos kameraa sais tähän fläppitauluun...".

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Neko

Posts: 943

#38 • • Neko No äläpä kerro enempää
Sama täällä, MM-lätkää tulee seurattua toisella silmällä, SM ja NHL EVVK.
Heli

Posts: 1,489

#40 • • Heli vai kuka se oli

AnderS, 27.4.2007 13:11:
Mä oon yks niitä jauhopäitä joka jotka rakentaa kansallisen identiteettinsä suomen lätkämaajoukkueen varaan. Ja joka stanan vuosi joutuu myöntämään itelleen että kyllä ruotsalaiset tekee kaiken niin paljon paremmin kuin me! Kyllä vituttaa!! Jos ne suomiJellonat tänä vuonna venyis suoritukseen jotta ei tarttis maailmalla kulkea nöyristellen perkules!



joo en käsitä miks just se ruotsi ottaa aivoon joka vuosi. en haluis myöntää et niil on parempi tiimi, valmentajat ja sikana nhl- staroja. niil käy vaan tuuri. *grr*

--
ei se väärin ole.