M: levyjä (techno, minimal, house, trance, breakbeat, ym.)

2 posts, 1 page, 870 views

karrio

Posts: 105

#1 • • Edited karrio
Myyn läjän vanhoja levyjä pois. Lista HTML-muodossa osoitteessa:
http://www.monorecords.com/records4sale/
Ja Excel-muodossa osoitteessa:
http://www.monorecords.com/records4sale/records1.xls

Punaisella ylivedetyt on jo menneitä levyjä, jotka meni jo aiemmin, kun annoin muutaman kaverin tonkia levypinoja läpi. Yritän päivittää HTML-listaa tästä eteenpäin menekin mukaan aina silloin tällöin, mutta reaaliajassa se ei tule päivitettynä pysymään. Excel-listaa en lupaa päivittää. Pahoittelut siis niille, joille joudun myymään ei-oota sen vuoksi, että listalla oleva levy on jo mennyt kaupaksi jollekulle muulle.

Pari muuta huomiota levyistä:
- myyn levyt "as is"-kunnossa enkä huoli palautuksia/vaihtoja. Olen pyrkinyt antamaan listaan mahdollisimman totuudenmukaiset arviot levyjen kunnosta, mutta ne ovat vain minun henk. koht. arvioitani. Arvioidessani kuntoa olen keskittynyt katsomaan sitä, onko levyssä itsessään naarmuja tai muuta fyysistä kulumista. Pölyä levyn pinnassa tai pieniä kulumisjälkiä kansissa en ole huomioinut vahingoksi levyn soittokunnolle.
- en mielelläni lähettele levyjä postissa, vaan nouto Helsingin Töölöstä, jossa levyt sijaitsevat. Jos välttämättä haluat tilata levyjä postitse, niin silloin tilaamiesi levyjen yhteisarvo on oltava väh. 20 EUR. Postikulut maksat Postin hinnaston mukaan.
- hinnat olen pyrkinyt heittämään heti suoraan hyvin edulliselle tasolle (IMO). Hintatinkauksiin en siis lähde.
- en pidä levyjä loputtomiin varauksissa kenellekään, eli jos et pääse niitä hakemaan kohtuullisen ajan kuluessa tilauksestasi, niin myyn ne eteenpäin. Toki yritän kuitenkin lähettää sinulle mailia ennen kuin pistän levyt edelleen myyntiin.

HUOM! Ethän lähetä privaviestejä Klubituksen kautta tilataksesi levyjä, vaan tilaukset sähköpostilla osoitteeseen info[miukumauku]karri-o.net
karrio

Posts: 105

#2 • • karrio
Kiitokset kaikille jo tähän mennessä levyjä ostaneille! Päivitin HTML-listan juuri. Kun sitä tässä kiireessä tein, niin valitettavasti en voi luvata sen 100% varmuudella vastaavan totuutta, mutta kyllä se paljon paremmin on taas ajan tasalla kuin aiemmin tänään.

Levyjä on mennyt jo paljon, mutta monia hyviä lättyjä on silti vielä jäljelläkin, joten listaa kannattaa edelleen selata. :)