Faini - "The Organ" (tekno)

5 posts, 1 page, 1,437 views

Daniel Braun

Posts: 1,626

#2 • • Daniel Braun wednesday?
Pikaisella tsekkauksella aikas erilaista soundia kuin mihin on sun tuotoksissa tottunu...
Paremman arvion pistän kun pääsen kuulemaan tän vähän paremmilla ämyreillä...
introvert

Posts: 254

#3 • • Edited introvert focussed inwards to the soul
Tää oli kyllä hauska, Faken Nathan tulee mieleen idm-liideineen. Mä en vaan digannu noista vokaalisampleista ja rumpupuoli vois olla ehkä vähemmän "kaiutettu", simppelimpi, mutta variaatioita (ja glitchiä!) sais olla. Diggasin noista nytkähtelyistä biitissä, jätättävästä basslinestä, melodiasta ja liidisynasta. Mut joo, oikia suunta. ;)

edit: ainii, ja toi loppusaundi rokkas kans
anton fine

Posts: 1,359

#4 • • anton fine myspace.com/finethedj

introvert, 22.4.2007 21:16:
Tää oli kyllä hauska, Faken Nathan tulee mieleen idm-liideineen. Mä en vaan digannu noista vokaalisampleista ja rumpupuoli vois olla ehkä vähemmän "kaiutettu", simppelimpi, mutta variaatioita (ja glitchiä!) sais olla. Diggasin noista nytkähtelyistä biitissä, jätättävästä basslinestä, melodiasta ja liidisynasta. Mut joo, oikia suunta. ;)

edit: ainii, ja toi loppusaundi rokkas kans



Kiitos! Ideana oli tehdä jotain omaa ENCORE-tyyppistä juttua, kokeilla teknompaa. Eipä oo valmis, voi olla että muuttuu radikaalisesti jossain vaiheessa :)
anton fine

Posts: 1,359

#5 • • anton fine myspace.com/finethedj

introvert, 22.4.2007 21:16:
Tää oli kyllä hauska, Faken Nathan tulee mieleen idm-liideineen. Mä en vaan digannu noista vokaalisampleista ja rumpupuoli vois olla ehkä vähemmän "kaiutettu", simppelimpi, mutta variaatioita (ja glitchiä!) sais olla. Diggasin noista nytkähtelyistä biitissä, jätättävästä basslinestä, melodiasta ja liidisynasta. Mut joo, oikia suunta. ;)

edit: ainii, ja toi loppusaundi rokkas kans



Viel yks juttu tuli mieleen, näin kun tiedät asiasta jotain niin: vedinkö kenties mielistäsi kompressoinnin överiksi tässä? Ekan kerran tässä ajattelin antaa mennä ja kompouroida kunnolla (tosin kuuluu tyyliin) :)