21 steps pres. Delerium on the run @ Kuopio Diva 26.5.2007 w Orkidea, David West (Antiloop)

125 posts, 7 pages, 27,206 views

KriiKS

Posts: 108

#62 • • KriiKS
Minä en ainakaan meinannut ottaa letkeesti. Missä olet lauantai?
P. Pau

Posts: 143

#64 • • P. Pau the bad finnish girl
Ihanku immeiset ois täpinöissään... *pepsodent*

--
"In Finland we have this saying you pull fine."

MSC

Posts: 63

#65 • • MSC

P. Pau, 24.5.2007 13:31:
Ihanku immeiset ois täpinöissään... *pepsodent*



niinkö meinaat *nauru* ohan tuolla kyl aika paljon jengii jotka on täpinöissä.. allekirjoittanutkin kuuluu siihen joukkoon.. mutta hyvä ollakin.. 2 päivää enää *kuolaa*
gr

Posts: 1,116

#66 • • gr Hu-hu

Oberon, 24.5.2007 14:59:
---
P. Pau, 24.5.2007 13:31:
Ihanku immeiset ois täpinöissään... *pepsodent*

---


niinkö meinaat *nauru* ohan tuolla kyl aika paljon jengii jotka on täpinöissä.. allekirjoittanutkin kuuluu siihen joukkoon.. mutta hyvä ollakin.. 2 päivää enää *kuolaa*


ai mitä? täpinöis vai mitää ?? ei kuulu ku sydän hakkaa ja kädet heiluu jo liian lujaa *jiihaa*
Tesno

Posts: 173

#67 • • Tesno
^Paniikkioire-pakkoliike -oireyhtymä.
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#68 • • WiljamiDzay Nyypiö
Pitää kyl hippasta sisään nopaa aikasin ettei kerkiä kastumaan jonossa.. (jos säätiedotuksiin on uskominen *poks*)

Mut tällä kertaa oon nätisti ja jaivaan ihan selvänä *joo*(*justjoo**tirsk*)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

meizi m

Posts: 398

#69 • • meizi m Jytkemeister supreme

gr, 24.5.2007 17:52:
---
Oberon, 24.5.2007 14:59:
---
P. Pau, 24.5.2007 13:31:
---

ai mitä? täpinöis vai mitää ?? ei kuulu ku sydän hakkaa ja kädet heiluu jo liian lujaa *jiihaa*



Kauanko tätä on kestänyt? Oletteko mahdollisesti omatoimisesti muutanut lääkitystänne vastoin lääkärinne ohjeita?

--
...

gr

Posts: 1,116

#70 • • gr Hu-hu

jarkomm, 24.5.2007 19:14:
---
gr, 24.5.2007 17:52:
---
Oberon, 24.5.2007 14:59:
---
P. Pau, 24.5.2007 13:31:
---

ai mitä? täpinöis vai mitää ?? ei kuulu ku sydän hakkaa ja kädet heiluu jo liian lujaa *jiihaa*

---


Kauanko tätä on kestänyt? Oletteko mahdollisesti omatoimisesti muutanut lääkitystänne vastoin lääkärinne ohjeita?


hei pitää ny vähä liiiiotella, mut pysyy täs sentäs ny housuissaan kuitenki *blush*
hane

Posts: 242

#71 • • hane



hei pitää ny vähä liiiiotella, mut pysyy täs sentäs ny housuissaan kuitenki *blush*



mites ois iha varuilta vaik henkselit housuihin? *nauru*


mut vitsit, kyllä odottaminen on kääntynyt osittain huumaavaksi jännitykseksi ja lauantaina olo varmaa iha sekasin pelkästä olemisesta! huh, huominen pois alta ja bilettä kehiin kiitos.

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#72 • • Edited WiljamiDzay Nyypiö

hane,


mites ois iha varuilta vaik henkselit housuihin? *nauru*



Mä olin ihan rikki kun huomasin tos viikko sit kun rempan takii tyhjentelin kaappei kotipaikalla, ni mun aku ankka-henkselit (joita siis käytin joskus ala-asteella.. vai olikohan peräti kerhossa) ei mahukkaan enää päälle. *nyyh*

edit. niin siis näistä mun hianoista verme-ideoista ainakin se on kuopattu.. mist löytys mustaa kixukarvaa ja niit punasii sträppei ennen lauantaita.. *ding* ja haluisko kukaa pitää huomis iltana askartelutuokioo mun kanssa? *vink*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

P. Pau

Posts: 143

#73 • • P. Pau the bad finnish girl
Enää 2113 minuuttiaa.....! *plur*

--
"In Finland we have this saying you pull fine."

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#74 • • WiljamiDzay Nyypiö

P. Pau, 25.5.2007 10:46:
Enää 2113 minuuttiaa.....! *plur*



Kohta enää 2100 *nauru* (hujj.. selkeesti enteellinen luku*pökr*)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#76 • • Edited WiljamiDzay Nyypiö
Btw... mis on etkot *täh**nauru*

ja kuka haluis lähtee mun seuraks huomenna (tänään ei kuitenkaan enää kerkee/viitti/jtn) ettii kaubast ettii askartelutuotteita joilla sais olemuksen kixutettua? (ehkä tähänkin pitäis laittaa tuo *nauru*, mut jos joku lähtis völjyyn, ni saattais jopa itsekkin kehdata käydä tiimarit, kangaskaubat ym. läpi... :D)

edit. huomasin tos ruvenneeni kyselee jatkoja vaikka pitikin kysellä etkoja.. :D

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Occu

Posts: 2,528

#77 • • Occu

WiljamiDzay, 25.5.2007 14:31:

ja kuka haluis lähtee mun seuraks huomenna (tänään ei kuitenkaan enää kerkee/viitti/jtn) ettii kaubast ettii askartelutuotteita joilla sais olemuksen kixutettua? (ehkä tähänkin pitäis laittaa tuo *nauru*, mut jos joku lähtis völjyyn, ni saattais jopa itsekkin kehdata käydä tiimarit, kangaskaubat ym. läpi... :D)



mitä ihmettä olit rakentamassa? :D vai kerrotaanko se tuolla aikaisemmin?


edit. huomasin tos ruvenneeni kyselee jatkoja vaikka pitikin kysellä etkoja.. :D



molempi parempi ;)

--
..::MOI::..

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#78 • • WiljamiDzay Nyypiö

Occu, 25.5.2007 15:16:


mitä ihmettä olit rakentamassa? :D vai kerrotaanko se tuolla aikaisemmin?




aattelin et jos viimeseltä toteuttaisin sen mun vision siitä, et niiden mustien jaivi-pöxyjen ulkoreunoihin (mitä ne ny onkaan.. kuitenkin siis sivuille) nitois n. 3 punasta (pinkkiä, oranssia... pitää viel miettiä väri tarkemmin) parin sentin levyistä kangassuikaletta sillai et ne ois yhessä vyötärön, polvien ja nilkkojen kohdilta (pitää kattoo miten käytännös toimii parhaiten, mut tää on siis se visio)..

ja sit sen verran kixukarvaa et saa nidottuu sitä mun bilepaitojen hihojen päihin (kun käytän t-paitoja) sillai et ois semmoi ohut suikale joka menee hihan ympäri ja ne hapsut yltäis suunnilleen kyynärpäihin asti (tää kans semmonen et kattoo sit rakennusvaiheessa millanen ois käytännössä hianoin... *nauru*)

että tämmöistä tällä kertaa... *tirsk*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

meizi m

Posts: 398

#79 • • meizi m Jytkemeister supreme

WiljamiDzay, 25.5.2007 15:34:
---
Occu, 25.5.2007 15:16:


mitä ihmettä olit rakentamassa? :D vai kerrotaanko se tuolla aikaisemmin?



---


aattelin et jos viimeseltä toteuttaisin sen mun vision siitä, et niiden mustien jaivi-pöxyjen ulkoreunoihin (mitä ne ny onkaan.. kuitenkin siis sivuille) nitois n. 3 punasta (pinkkiä, oranssia... pitää viel miettiä väri tarkemmin) parin sentin levyistä kangassuikaletta sillai et ne ois yhessä vyötärön, polvien ja nilkkojen kohdilta (pitää kattoo miten käytännös toimii parhaiten, mut tää on siis se visio)..

ja sit sen verran kixukarvaa et saa nidottuu sitä mun bilepaitojen hihojen päihin (kun käytän t-paitoja) sillai et ois semmoi ohut suikale joka menee hihan ympäri ja ne hapsut yltäis suunnilleen kyynärpäihin asti (tää kans semmonen et kattoo sit rakennusvaiheessa millanen ois käytännössä hianoin... *nauru*)

että tämmöistä tällä kertaa... *tirsk*



Hah. Pwned. Halusitko occu oikeasti tietää tuon kaiken?

--
...

MSC

Posts: 63

#80 • • MSC
whii *jiihaa* huomenna se hetki koittaa jota ollaan odoteltu.. no joko nyt on ihmisilllä vaikeuksii pysyy housuissaan? *pepsodent*