Jussi Soro - Trancemix 12

32 posts, 2 pages, 9,944 views

Tonsa

Posts: 13

#22 • • Tonsa
Hitto kun lataaminen loppuu aina johonkin 79% kohdille, prkl!

Töissä :D tuon jo kuuntelin ja oli oikein mainiota. Loppu oli aika jeez.. ;)

--
On the 8th day God raised the BOOST!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#23 • • Jussi Soro choon!

Tonsa, 26.4.2007 18:31:
Hitto kun lataaminen loppuu aina johonkin 79% kohdille, prkl!


Hmm, ainakin itsellä toimii ihan OK... Onko jollain muulla samanlaisia ongelmia?
laite

Posts: 2,994

#24 • • laite MastahWankah

JussiS, 27.4.2007 08:04:
---
Tonsa, 26.4.2007 18:31:
Hitto kun lataaminen loppuu aina johonkin 79% kohdille, prkl!
---

Hmm, ainakin itsellä toimii ihan OK... Onko jollain muulla samanlaisia ongelmia?


Kyllä toi palvelimella ihan kokonaan tuntuis olevan. Mahtaiskohan Tonsaa auttaa jos tyhjentäisi selaimen cachen ja lataisi tiedoston sen jälkeen...

Ihan hyvää soundia tää setti muuten tälleen pikaisesti läppärin kaiuttimien läpi tsekattuna. Täytynee ottaa tää kans automatkojen ratoksi iPodiin!
Jussi Soro

Posts: 6,385

#25 • • Jussi Soro choon!

laite, 27.4.2007 08:23:
Ihan hyvää soundia tää setti muuten tälleen pikaisesti läppärin kaiuttimien läpi tsekattuna. Täytynee ottaa tää kans automatkojen ratoksi iPodiin!


Kiksua junkille? :D
Avatar
#27 • • Fuzzy Guest
Siis voi että mua ottaa päähän kun aina kun 'Way Out West - The Fall' -alkaa, niin luulen et tulee 'Divini & Warning - 4 Lb'*toktok*
Mut anyway, sanotaas nyt näin aluks heti että toi sun oma biisi (nro. 11.) on ihan mieletön. (no ass kissing!)
Ja varsinki nämä biisit pitää vauhtii yllä: Tell Me, Megashira, The fall, Bells of Tienanman...*sydän*
Oli kyl reipas miksaus!
Mut toi alku ei kyl napannu... Tulee siitä mieleen fiilis, joka on kun soitetaan illan vikaa biisiä, ja ei haluis ollenkaan että bileet loppuu:D Eli aika haikee.. Noniin emt. Mut kuitenkin. Jos ei sitä huomioida, niin *super*
lilius

Posts: 719

#28 • • lilius
Laitetaas kuunteluun...
yoni k

Posts: 667

#29 • • Edited yoni k disko
Toi Dirty Filthy Eyes, oi että oi että mitkä vokaalit ja ihqn proge biisi, menee kyl heti ostoslistalle jos vaan jostai kaupasta löytyypi 12 tuumasena. *joo**tähti*

*muokkail* Siis miksauksesta sen verran itessään, että vaihdoissa tai rakenteessa ei tosiaan ollu mitään vikaa ja kivoja melodioita ja meininkiä loppuun saakka kunnon trancesävyllä. Menee top 10 miksausten joukkoon. :)
Huggu

Posts: 338

#30 • • Huggu
Jussi, onkos sulla keikkaa 17.11.2011 ?? Voisit sillon tulla soittamaan melankolista tranaa koko illaksi mun synttäreille... klassikoita ja hittejä unohtamatta!
Jussi Soro

Posts: 6,385

#31 • • Jussi Soro choon!

Huggu, 7.5.2007 22:32:
Jussi, onkos sulla keikkaa 17.11.2011 ?? Voisit sillon tulla soittamaan melankolista tranaa koko illaksi mun synttäreille... klassikoita ja hittejä unohtamatta!


Ootas kun katon, 2011 voi olla vapaana vielä jotain hajapäiviä ;)
Tonsa

Posts: 13

#32 • • Tonsa
Jeez, kyllähän tuo saatiin kotikoneelle kunnialla, en tiedä mikä piuhoissa oli vikana. Ehdotonta mp3-player osastoa... Lisää!

--
On the 8th day God raised the BOOST!