HALLMARK / PALMS 16.6.2007 @ Helsinki

100 posts, 5 pages, 15,662 views

Dueno

#81 • • Dueno klubbarin rumin
Kivat pippalot oli, lattialla ryntäilevät kinuskimuijat ja laatan haju oli aika perseestä.. jotku ei vaan osaa. Vähemmän/ollenkaan orkidean tuotantoon tutustuneena heittäkää biisien nimiä, sen verta rokkas.

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

sts

#82 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Amnesia, 17.6.2007 20:45:
---
sts

Pakko sanoa että ei ole kyllä mitään genrettäisiä tanssitapoja...

---

Ööh, kyllä minusta ainakin niissä on aika olennaisia eroja. Proge, techno, junkka, polkka...eipä noita oikein yhdellä tavalla voi tanssia. Ainakaan jos tanssilattialla on vähänkään tilaa.

Niinku itis tuossa sanoikin, kukin tyylillään. Tuollainen genre-elitisti peeloilu voidaan jättää imho pois, ennen sai tulla bileisii just sellasena kun oli, vaikka farkuis ja teepaidassa ja unohtaa itsensä hetkeksi ja nauttia musiikista, nykyään pitää näemmä pistää puku päälle ja hytkyä varovaisesti maksimissaan sentin verran. Ja sekin on väärin jonkun mielestä.
Amnesia

#83 • • Amnesia

sts

Niinku itis tuossa sanoikin, kukin tyylillään. Tuollainen genre-elitisti peeloilu voidaan jättää imho pois, ennen sai tulla bileisii just sellasena kun oli, vaikka farkuis ja teepaidassa ja unohtaa itsensä hetkeksi ja nauttia musiikista, nykyään pitää näemmä pistää puku päälle ja hytkyä varovaisesti maksimissaan sentin verran. Ja sekin on väärin jonkun mielestä.

Niin, tuota sun lausetta "ei ole kyllä mitään genrettäisiä tanssitapoja" voi tulkita parilla eri tavalla *hih*
Ja näköjään siis meinasit että ei ole mitään "säännöstöä" tai "normia" millä kenenkään odotetaan tanssivan mitään genreä, ja näinhän se tietysti menee *hymy*
sts

#84 • • sts Sama pyynti aitta!

Amnesia, 17.6.2007 21:40:
-clips-

Tai tanssivan tietyllä tavalla tiettyyn musiikkiin, poikkeuksena lava- ja vanhojen tansseissa (yms vastaavissa). Toki varmasti discojytälle on myös tanssikilpailuita mutta bileet eivät niitä edusta.
tomii

#85 • • tomii kallion herttua

pirpeli, 17.6.2007 20:00:
Mä muistin taas elävästi nvr:n postauksesta, miks en käy enää Halluissa.
(tai no, mua ei kähmitä onneks, mut noi kaikki muut*dissaa*)

Aikalailla sama juttu mullakin. Harmillista Hallu-organisaatiolle, että juuri näissä bileissä tuntuisi (mun mielestä ja niillä kerroilla tietty kun olen itse siellä käynyt) käyvän käytökseltään törkeintä jengiä, johon oon ikinä törmännyt stadin klubeilla.

--
reivaan kunnes kuolen

#86 • • opmdevil Guest
Kannatti ajella Mikkelistä saakka. Musiikki oli hyvää ja tuli tanssittua periaatteessa koko ilta alun pakollisen mökömökö vaiheen jälkeen.

Mitä tulee siihen, että baarissa haisee, niin no, niin se vähän tuppaa nykyään tekemään. Toisaalta en hirmuisesti tajua, minkä vuoksi kukaan tulee baariin oksentamaan lavuaariin tai muuten vaan kusemaan lattialle. Sitä kun voi tehdä kotonakin...

Nyt kun jostain saisi listauksen mitä ne dj:t soitti niin voisi mennä levykauppaan ostamaan juttuja...
nvr

#87 • • nvr
Siis en nyt puutu millään tavalla kenenkään tanssityyliin, itsekin kyllä diggaan riehua varsinkin dnb:n tahdissa, mikäli vaan tilaa on. Pointti oli se, että jos tanssilattia on täynnä, vois vähän miettiä että miten sitä tilaa käyttää. Tuli aika muutama mustelma ainakin itselleni ja varmasti myös seuralaiselleni, kun siellä sitten otettiin kaks neliömetriä tilaa itselle kesken parhaimman biisin. On vähän vaikea keskittyä omaan tanssiin ja omaan fiilikseen, kun joku ryntäilee päälle ja täytyy varoa heilujan käsiä ja jalkoja ja kassia jne.

Itse ainakin katson vähän tilanteen mukaan miten tanssin, itse diggaan käsillä tehdä paljon juttuja, mutta pienessä tilassa se vaan ei yksinkertaisesti onnistu, joten kädet on pidettävä siinä aivan rinnan edessä ja vähän jotain heilutella. Kun lääniä on enemmän, voi toteuttaa paremmin omaa tyyliään. Sopeutuminen tilaan on mun juttu, ei selvästikään kaikkien. Ja edelleen, en kritisoi mitenkään kyseistä tyyliä, mielestäni tällä kaverilla oli oikein hienot moovsit, ei vaan ihan oikeassa paikassa.

--
So you think you can tell heaven from hell?

skywalker

#88 • • Edited skywalker mr.miyagi
olihan kekkerit,hyvää musaa ehdottomasti.*sydän*.vähään aikaan kun ei ole käynyt missään kekkereissä niin huomasi et meno oli muuttunu,ainakin mun mielestä.huonompaan suuntaan kyllä*nyyh*.

--
you don`t know the power of the dark side

5thSaint

#89 • • 5thSaint

Kultakisu, 17.6.2007 20:35:
---
nvr, 17.6.2007 19:52:

2. Oksentelijat. Naisten vessassa ennen Orkidean settiä kolme oksentaa lavuaariin ja lattiallekin on joku jättänyt hieman sulaneet makkaraperunansa. Myös lavalta oksentaminen toisten päälle on tosi kivaa (toppini oli juuri ostettu, kiitos vaan).

---

Joo ei tosiaan voinu olla huomaamatta ylitulvivia oksennusta täynnä olevia lavuaareja *igor* hyi saa....!! tab ja orkidea heitti niin hyvät setit ettei tanssilattialta päässy 3,5 tuntiin pois...

suru *sydän* ja orkidean vika raita *sydän* (minkä niminen se olikaan?!)

Orkidean encore= Orkidea-Requiem. Aiheutti kyllä kohtalaiset kylmät väreet kun rupes jouset soimaan *sydän*

--
You go hard!? We go harder!!

Wegez

#90 • • Wegez wegezandnicsilver.com

sts,
Ja virtsan, oksennuksen ja hien hajut ovat nyt jokapäiväistä jokaikisessä baarissa ja yökerhossa kiitos uuden tupakkalain... Tupakan haju kun ei enään peitä noita ikäviä hajuja. Ihmiset nyt noin keskimääräisesti haisevat tosi pahalle.

*tirsk* ...hallut ei oo mitää tossa asiassa... *hymy* ..käykääpäs Amarillos tanssilattialla nykyää ku toi tupakkalaki tuli.. *nauru* Aah, se ihana miehinen haju..siel tuoksu jo silloki hiki jne ku sai tupakoida..mut entäs ny..niin ihana hien, pierun, vanhan/uuden viinan ja myös noiden oksennusten haju! *plur* Sitä elämystä ei voita hallut ihan heti! *vink* *iloinen*

--
...we´re all made of stars...

Viltsu

#96 • • Viltsu noname

nvr, 17.6.2007 19:52:

Nämä vitutti:

you live, you learn and at last vote with your feet *piis*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Smorb

#98 • • Smorb
onkohan tulossa muita kuvia bileist?!
#99 • • Dorka Guest

Smorb, 20.6.2007 07:23:
onkohan tulossa muita kuvia bileist?!

lohikarmelta ainakin...
alphamagic

#100 • • alphamagic
Tulin näin ja lähdin...
Ei napannu, Alpparin *plur*-fiilis ei jaksanu kantaa enää tänne asti. *toktok*
Mut tulipahan käytyä - harmi et Tapsan setti ei ehtiny ees alkaa kun jo suunnattiin kohti narikkaa.
Ehkä sit seuraavissa on fiilistä vähän enemmän *hihu*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.