HALLMARK / PALMS 16.6.2007 @ Helsinki

100 posts, 5 pages, 15,763 views

ElNiño

#61 • • Edited ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Oliks kenenkään muun mielestä paikan äänentoisto täyttä kakkaa? Ehkä huonoimmat Hallut, joissa olen ollut. Yleensä on aiemmin napannut, mutta nyt ei.

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

Hupsu

#62 • • Hupsu
Ihan menevää musaa pitkin iltaa. Sitä sai mitä tilas. Ihan hyvin oli porukkaa mestoilla vaik tuntu, et Alpparista oli kaikki menossa Pendulumiin.

--
Päivän mietelause?

Smorb

#63 • • Smorb
oli kyl niin mahtavat bileet,mä diggasin kyl ihan sikana*sydän*
musiikki iski kyl niin takaraivoon asti et huh huh :P
kiitos *sydän**piis*
YuuricaZ

#64 • • YuuricaZ
*sydän**sydän**sydän* aina sama juttu, ikinä en saa tarpeexeni halluista*sydän**sydän*
kiitos taas järkkäreille ja muille, oli huippuu!!!! voi kun olis taas hallut jo!!!!

--
tavoitteena kokaiinimallin jalat*ding*

Brasil

#65 • • Brasil
Kiitos Orkidea.. Kyl äijä taas näytti, että osaa hommansa.. Beautiful ja killa*nauru**nauru*..
Late

#66 • • Late team Lasse
Kivaa oli ja musiikki vei taas mennessään. Pitkästä aikaa tuli tanssittua monta tuntia putkeen, vieläpä ihan selvinpäin. Orkidea räjäytti kyllä viimeisellä raidalla koko paikan, kylmät väreet kulki tuhatta ja sataa kehossa kun se biisi alkoi. *plur*

En tiedä johtuuko siitä että olin selvä, mutta jäi semmonen fiilis että jengi oli enemmän sekasin tuolla eilen kuin yleensä..
Orion

#67 • • Edited Orion
Orion @ Hallmark 16.06.2007

01. George G, Livio & Roby - Monochrome
02. Roland Klinkenberg, DJ Remy - Mexico Can Wait
03. 16 Bit Lolitas - Goodbye Pluto
04. Blue Foundation - Sweep (16 Bit Lolitas Vox)
05. Dousk - Anagram (Chris Nemmo mix)
06. Damien Strong - Love Shop (DJ Orion edit)
07. Pryda - RYMD
08. Quivver - Dancing In Dark Rooms
09. Djuma Soundsystem - Les Djinns (Sven Weber remix)
10. Ossie - Holy Land
11. Joonas Hahmo - Together
12. David West - ID
13. Graham & Blades - Argie Bargie
14. Matthew Dekay - Timeless (Digifruitella Dub)
15. The Disco Brothers - Inner Sense (Orion's Sun & Funk edit)
16. Winkee - Will I (Simon Templar remix)
17. David West - Searching for Substance
18. Cass & Slide - Perception

>> http://orion.reaktio.net
>> http://orion.reaktio.net/blog/
Aurinkoneiti

#68 • • Aurinkoneiti

L'Hypnose, 17.6.2007 07:33:
Oliks kenenkään muun mielestä paikan äänentoisto täyttä kakkaa? Ehkä huonoimmat Hallut, joissa olen ollut. Yleensä on aiemmin napannut, mutta nyt ei.

Äänentoisto oli huono. Bileet eivät olleet muutenkaan minun makuuni. Häippäsin jo ennen 12.
sts

#70 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
Tulipa pitkästä aikaa tanssittua, eli tais olla hyvät bileet ja minä pienes sievässä :)

Kerrankin vapaalla, kiitti *piis*
sts

#71 • • sts Sama pyynti aitta!

L'Hypnose, 17.6.2007 07:33:

Sama äänentoisto siellä on ollut joka ikinen hallmark. Tälläkertaa vain pa oli aseteltu toisin. Ei ainakaan imho vaikuttanut äänen laatuun, mitä nyt potki ehkä paremmin koska tuli kahdesta pisteestä, neljän sijasta
Tomu

#72 • • Tomu
Orkidea vetäs kyllä potin kotiin*sydän*

--
Viisas apina sanoo:
Lihava apina liikkuu hitaasti

AdonisHercules

#73 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Ai että kun oli loistava ilta! Musiikki rokkas niin hyvin etten poistunut tanssilattialta muuta kun vessaan ja hakemaan juotavaa. Tab soitti taas aivan mahtavan setin *aplodit*
Tunne ja ne kylmätväreet jotka tuli kun orkidea pisti unityn soimaan *plur*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

nvr

#74 • • nvr
Oujeah! Tabilta ja Orkidealta aivan uskomatonta settiä. Musiikki olikin sitten ainoa, mikä ei vituttanut.

Nämä vitutti:

1. 11h seisoen tehdyn työvuoron jälkeen ei kannata mennä tanssimaan, jalat hajoo.

2. Oksentelijat. Naisten vessassa ennen Orkidean settiä kolme oksentaa lavuaariin ja lattiallekin on joku jättänyt hieman sulaneet makkaraperunansa. Myös lavalta oksentaminen toisten päälle on tosi kivaa (toppini oli juuri ostettu, kiitos vaan). Opetelkaa juomaan, plz.

3. Kusijat. Tanssi-lattian takareunassa, lavan tuntumassa haisi kuselle. Kiitos siitäkin.

4. Kähmijät. Minä tanssin itselleni, itseni vuoksi. Enkä edes keikuta persettä tai luo katsekontaktia. Älä siis tule kähmimään, se on vitun ällöttävää ja silloin saat vain potkun nivusiisi (toivottavasti jäi edes mustelma ja sattui paljon). Ja lavalta voi tulla alas tanssilattialle ilman, että tarvii ottaa tukea ja lysähtää päälle kun känniset jalat ja koordinaatio ei kestäkään sitä puolen metrin pudotusta.

5. Yleinen ääliömäisyys. Portaiden tasanteelle ei tarvitse jäädä juoruamaan neljän ihmisen porukassa niin, ettei kukaan pääse ohi. Tanssiminen tasanteella on ihan jees, yleinen paskanjauhaminen kulkureiteillä ei.

6. Lattianvaltaus. Vallatkaa taloja tai jotain, mutta koittakaa ymmärtää, että kun lähemmäs sata ihmistä tanssii tanssilattialla, ei voi alkaa sooloilemaan ja yhtäkkiä rämäyttää päälle riehumisvaihetta, jolla jyrää alleen kaikki kahden neliömetrin alueella. Drum'n'bass-tanssi on ihan kivaa, mutta ei sovi ahtaalle tanssilattialle. Kaapelilla on siihenkin tilaa.

Että kiitos musiikista, oli ihan mieletöntä! Kaikki muu olikin sitten paskaa eikä luultavasti tarvitse enää koskaan mennä minkäänlaiselle klubikeikalle, ainakaan jos se järjestetään jossain Virginin tapaisessa yleisessä kännäyspaikassa. Toivottavasti Hallmarkeja järjestetään edes jossain muuallakin kuin keskustan pintaliitopaikoissa (en tiedä, kun oli ensimmäinen kerta ja ilmeisesti viimeinenkin).

--
So you think you can tell heaven from hell?

Freja

#75 • • Freja Sihteeri

nvr, 17.6.2007 19:52:
Myös lavalta oksentaminen toisten päälle on tosi kivaa (toppini oli juuri ostettu, kiitos vaan).

*whaat*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pirpeli

#76 • • pirpeli
Mä muistin taas elävästi nvr:n postauksesta, miks en käy enää Halluissa.
(tai no, mua ei kähmitä onneks, mut noi kaikki muut*dissaa*)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sts

#77 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Drum'n'bass-tanssi on ihan kivaa, mutta ei sovi ahtaalle tanssilattialle. Kaapelilla on siihenkin tilaa.

Pakko sanoa että ei ole kyllä mitään genrettäisiä tanssitapoja...

Ok hipit twistaa vähä enemmä, mutta kukin tyylillää... En usko että sinunkaan tapasi on kaikkien mieleen. (en tosin itse tiedä en ole nähnyt, mutta voinen arvata koska tapoja näkemyksiä on yhtäpaljon kuin ihmisiä maailmassa)

Muuten nuo kaikki lieve ilmiöt tulevat ihan kaikissa bileissä esiin... Ikärajasta ja paikasta huolimatta. Ja virtsan, oksennuksen ja hien hajut ovat nyt jokapäiväistä jokaikisessä baarissa ja yökerhossa kiitos uuden tupakkalain... Tupakan haju kun ei enään peitä noita ikäviä hajuja. Ihmiset nyt noin keskimääräisesti haisevat tosi pahalle.
Kultakisu

#78 • • Kultakisu una sambista

2. Oksentelijat. Naisten vessassa ennen Orkidean settiä kolme oksentaa lavuaariin ja lattiallekin on joku jättänyt hieman sulaneet makkaraperunansa. Myös lavalta oksentaminen toisten päälle on tosi kivaa (toppini oli juuri ostettu, kiitos vaan).

Joo ei tosiaan voinu olla huomaamatta ylitulvivia oksennusta täynnä olevia lavuaareja *igor* hyi saa....!! tab ja orkidea heitti niin hyvät setit ettei tanssilattialta päässy 3,5 tuntiin pois...

suru *sydän* ja orkidean vika raita *sydän* (minkä niminen se olikaan?!)
Amnesia

#79 • • Amnesia

sts

Ööh, kyllä minusta ainakin niissä on aika olennaisia eroja. Proge, techno, junkka, polkka...eipä noita oikein yhdellä tavalla voi tanssia. Ainakaan jos tanssilattialla on vähänkään tilaa.
itis

#80 • • itis Morning Star

Amnesia, 17.6.2007 20:45:
---
sts

---

Ööh, kyllä minusta ainakin niissä on aika olennaisia eroja. Proge, techno, junkka, polkka...eipä noita oikein yhdellä tavalla voi tanssia. Ainakaan jos tanssilattialla on vähänkään tilaa.

... Ja silti monet tanssii niitä yhdellä ja useammalla tavalla. veikkaan että sts tarkoittaa sitä että jokainen tyylillään ja kuka sanoo ettei trancea voi tanssia niinkuin yleensä tanssitaan junkkaa tai jotain muuta? Voisin väittää nähneeni yhtä monta erilaista tanssitapaa kuin olen tanssijoitakin...
Mut joo, ihan on mielipiteetkin omiaan kaikilla ja niitä pitää olla. *piis*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?