Palautuksia vaiko mätkyjä?

974 posts, 49 pages, 447,868 views

Birgie

Posts: 1,311

#121 • • Birgie Kikati
Taas tuli ihan sikana takas ja matkakulut päälle niin ehkä summa ylittää vihdoinki tonnin! *jiihaa*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

aste

Posts: 102

#122 • • aste Nu-who?
pieni ylläri.. palautuksia ~161 euroa!

jotenkin semmonen fiilis et kun lisää auton duunimatkat vielä tohon niin seuraavaks tulee lappu jossa lukee "jälkivero +161 euroa" *ding*

--
Aito on just se real thing.

Jago

Posts: 4,039

#123 • • Jago un-trained monkee

aste, 17.4.2007 13:21:
pieni ylläri.. palautuksia ~161 euroa!

jotenkin semmonen fiilis et kun lisää auton duunimatkat vielä tohon niin seuraavaks tulee lappu jossa lukee "jälkivero +161 euroa" *ding*

ollaa verosamiksii.
suuri ylläri kun tossa lukee että tulee takas 161 euroo enkä osannu arvaa että tulee mätkyjä saati palautuuksiakaan. noh. kiva näin. muffukin sain aika isot määrät palautuksia, niin kaipa me joudutaan ostaa ensjouluna lahjoja ihmisille*joo**hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jone

Posts: 8,258

#125 • • Jone Archibald Haddock

annabel, 16.4.2007 09:57:
En ole ikinä itse ymmärtänyt, että miksi laittaa liian korkea veroprosentti, sillä sehän on teoreettisesti ilmasta lainaa valtiolle. Ja kun puhutaan yli tuhannen euron palautuksesta, niin miksei sijoittaa sitä vaikka palkasta suoraan riskittömiin rahastoihin, sillä palautuksena se raha ei kasva mihinkään.



Koska kansasta ainoastaan murto-osa ymmärtää sijoittamisesta edes sen vertaa, että osaisi ilman kummempaa selvittelyä sanoa miten rahastosijoittaminen skulaa ja koska rahaa ei yleensä ihan liikaa ole, niin jokainen euro polttaa taskuun reiän siellä ollessaan kun hankitaan arkeen jotain "pientä kivaa."

Kun on rahaa sen verran, että sitä pääsee oikeasti kiinteiden kulujen ja elämisen lisäksi kertymäänkin, niin tarjoamasi vaihtoehto on ihan fiksu ja realistinen. Nuorille aikuisille skidi ylimääräinen vyön kiristäminen tarkoituksella liikaa veroja maksamalla vaan on tapana säästää lähempänä arkitodellisuutta. Siten sitä voi joskus oikeasti ehkäpä ostaa muutakin kuin suklaalevyn elämäänsä piristämään.

Mä en oo ikinä ymmärtänyt miten joillekin tää on niin vaikeaa ymmärtää ja aina kun kuulen jonkun heittävän ton "ilmaista lainaa valtiolle"-heiton, niin jotenkin kuvittelen ko. ihmisen purjehduskengät jalassa rapujuhlille.
hallucinogen

Posts: 8,190

#126 • • hallucinogen Edain
Tänään tuli lappu ja lupasi 156e. Laskeskelin tuossa, että matkakorvauksia vois saada 660e omavastuun jälkeen jos menee vaan läpi toi mun rustaama määrä.

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#127 • • hallucinogen Edain

Jone, 17.4.2007 14:19:
Mä en oo ikinä ymmärtänyt miten joillekin tää on niin vaikeaa ymmärtää ja aina kun kuulen jonkun heittävän ton "ilmaista lainaa valtiolle"-heiton, niin jotenkin kuvittelen ko. ihmisen purjehduskengät jalassa rapujuhlille.


Valtio oli maksanu mulle 1.31e korkoa mun ilmaiselle lainalle =D

--
pikku-*possu*

Jone

Posts: 8,258

#128 • • Jone Archibald Haddock

hallucinogen, 17.4.2007 14:22:
Valtio oli maksanu mulle 1.31e korkoa mun ilmaiselle lainalle =D



Nyt voit sit kelaa hankitko uudet kengännauhat purkkareihin vai ravun muotoisen magneetin jääkaapin oveen! *hihu*
Tupe-san

Posts: 447

#130 • • Tupe-san
joudun maksamaan 13e *nyyh*

--
No Reality

dncr

Posts: 249

#132 • • dncr aika notkee
Palautuksia 173,90 *hihu*

--
The love we give away is the only love we keep.

Mel

Posts: 249

#133 • • Mel
Ekaa kertaa tulee yli satasen palautuksia. Loistavaa!
krisse

Posts: 187

#134 • • krisse ™
Noin 600e mätkyjä, vitutti, kunnes huomasin ettei tossa ollut matkakustannuksia, jolloin pitäisi käydä kuten perjantai-iltana eli velat muuttuu saataviksi.
Rubicon

Posts: 550

#135 • • Rubicon
palautuksia tuli 250 e mut tohon ei oo laskettu vielä osakekauppoja...eli kattellaan.

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

MiMoSa

Posts: 1,664

#137 • • MiMoSa
Miks mulle ei oo vieläkään tullu tietoa?*grr* Ihan epistä, haluun jo tietää.... Riippuuks toi ilmotuksen saapumisajankohta jotenkin maantieteellisestä sijainnista ja tuleeks ne meille tänne "pohjoseen" sit vasta vikalla viikolla?

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Euphoria

Posts: 542

#138 • • Euphoria 4 everyone

Rubicon, 18.4.2007 09:00:
palautuksia tuli 250 e mut tohon ei oo laskettu vielä osakekauppoja...eli kattellaan.



Jos ne on viimevuonna myyty, ni kyl niiden pitäis olla siinä laskuissa mukana*ding*

Nimimerkillä 1080 myyntivoittoveroa*grr*
Rubicon

Posts: 550

#139 • • Rubicon

Euphoria, 18.4.2007 10:31:
---
Rubicon, 18.4.2007 09:00:
palautuksia tuli 250 e mut tohon ei oo laskettu vielä osakekauppoja...eli kattellaan.

---


Jos ne on viimevuonna myyty, ni kyl niiden pitäis olla siinä laskuissa mukana*ding*

Nimimerkillä 1080 myyntivoittoveroa*grr*



Eiku kyl mä myin ne helmikuussa eli kait mun joulukuun ilmotukseen pitää noi ahtaa*ding*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

RantaPalleroinen

Posts: 512

#140 • • RantaPalleroinen
plussan puolelle meni *iloinen*

--
a weekend wasted is never a wasted weekend