Palautuksia vaiko mätkyjä?

974 posts, 49 pages, 456,028 views

Pätkis

Posts: 1,038

#581 • • Edited Pätkis Pikkis

2la, 18.4.2008 13:46:
---
annabel, 18.4.2008 13:20:
---
2la, 16.4.2008 12:28:

rahastojen tai muiden säästösettien kanssa pelaaminen tuntuu vähän rasittavalta ajatukselta (lue: en jaksa käydä pankissa).
---

jotka ovat tosin nekin vain parin klikkauksen päässä, jos asioi verkkopankissa *vink*

---

Niinkö? Voisitko antaa yksityiskohtaisemmat ohjeet miten mä verkkopankissa sijoitan rahani niin että saan siitä vähintään 2,5% korkoa? Ihan tyhmyyttäni kysyn.

(joo tuossa akir0lta quottaamassani systeemissä ei saa korkoa, mutta kerro silti)


https://www.glitnir.fi/suomi/bank/newaccount 4,25 % tällä hetkellä.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

MiMoSa

Posts: 1,664

#582 • • MiMoSa
Tulihan se lappu vihdoin ja sen mukana aikamoinen ylläri, palautuksia ~750e.*whaat* Odotin jotain neljäsosaa tuosta mut hyvä näin.*iloinen*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Amuck

Posts: 2,396

#583 • • Amuck dub-i-dub

Pätkis, 18.4.2008 15:37:

https://www.glitnir.fi/suomi/bank/newaccount 4,25 % tällä hetkellä.


Jaha, kiitos.

Tämänkin selaaminen tuntuu vähän rasittavalta ajatukselta. Meni jo monta klikkausta. Eikä mulla oo tuosta vaan irroittaa sitä tonnia sijoitettavaksi (niin ennen kuin nämä parjatut veronpalautukset tulee :D ).

Oon kyllä avoin uusille ehdotuksille kunhan ne tosissaan kannetaan tuohon nokan alle.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Pätkis

Posts: 1,038

#584 • • Pätkis Pikkis

2la, 18.4.2008 15:53:
---
Pätkis, 18.4.2008 15:37:

https://www.glitnir.fi/suomi/bank/newaccount 4,25 % tällä hetkellä.

---

Jaha, kiitos.

Tämänkin selaaminen tuntuu vähän rasittavalta ajatukselta. Meni jo monta klikkausta. Eikä mulla oo tuosta vaan irroittaa sitä tonnia sijoitettavaksi (niin ennen kuin nämä parjatut veronpalautukset tulee :D ).

Oon kyllä avoin uusille ehdotuksille kunhan ne tosissaan kannetaan tuohon nokan alle.


Tonnia? Laita viiskymppiä ja lisää sit ku on. *hymy* Tai samapa tuo, mut ei mun mielestä oikeesti kannata makuuttaa satasiakaan lähes nollakorolla, jos korkeampikorkoisen tilin avaaminen tosiaan on parin klikkauksen päässä.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Amuck

Posts: 2,396

#585 • • Amuck dub-i-dub

Pätkis, 18.4.2008 16:08:

Tonnia? Laita viiskymppiä ja lisää sit ku on. *hymy* Tai samapa tuo, mut ei mun mielestä oikeesti kannata makuuttaa satasiakaan lähes nollakorolla, jos korkeampikorkoisen tilin avaaminen tosiaan on parin klikkauksen päässä.


Niin no katselin sitä rahastoa jota ne suositteli ~vuoden sijoituskohteeksi, ja siinä oli minimi 1000e. Jotenkin meni ohi toi koko Sijoitustili -juttu kun aloin tuolla seikkailla. Huomaa että oon krapulassa ja väsynyt... ja kuinka pitkäpinnainen tosiaan olen näiden juttujen kanssa. Taas tuli vitusti klikkauksia!

Mutta niin, palatakseni aiheeseen:
Talletuskorko 1.10.2008 alkaen:
0-4 999,99 euroa: Prime miinus 2,00% = 2,25 % efektiivisenä vuosikorkona
5 000 – 49 999,99 euroa: Prime miinus 1,25% = 3,00 % efektiivisenä vuosikorkona
jne.
Eli korjaan lausuntoani: ei mulla ole tuosta vaan irrottaa 5000 euroa saadakseni parempaa korkoa kuin verottajalta.


(tässä ajassa kun olen kirjoitellut tähän threadiin olisin jo soittanut pankkiin ja sopinut jonkun systeemin monta kertaa :D )

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Pätkis

Posts: 1,038

#586 • • Edited Pätkis Pikkis

2la, 18.4.2008 16:37:
---
Pätkis, 18.4.2008 16:08:

Tonnia? Laita viiskymppiä ja lisää sit ku on. *hymy* Tai samapa tuo, mut ei mun mielestä oikeesti kannata makuuttaa satasiakaan lähes nollakorolla, jos korkeampikorkoisen tilin avaaminen tosiaan on parin klikkauksen päässä.

---

Niin no katselin sitä rahastoa jota ne suositteli ~vuoden sijoituskohteeksi, ja siinä oli minimi 1000e. Jotenkin meni ohi toi koko Sijoitustili -juttu kun aloin tuolla seikkailla. Huomaa että oon krapulassa ja väsynyt... ja kuinka pitkäpinnainen tosiaan olen näiden juttujen kanssa. Taas tuli vitusti klikkauksia!

Mutta niin, palatakseni aiheeseen:
Talletuskorko 1.10.2008 alkaen:
0-4 999,99 euroa: Prime miinus 2,00% = 2,25 % efektiivisenä vuosikorkona
5 000 – 49 999,99 euroa: Prime miinus 1,25% = 3,00 % efektiivisenä vuosikorkona
jne.
Eli korjaan lausuntoani: ei mulla ole tuosta vaan irrottaa 5000 euroa saadakseni parempaa korkoa kuin verottajalta.


(tässä ajassa kun olen kirjoitellut tähän threadiin olisin jo soittanut pankkiin ja sopinut jonkun systeemin monta kertaa :D )


Eli siis tohon kun on kuitenkin vielä muutama kuukausi, niin eiks kandeis laittaa niitä rahoja hiljakseen kasvamaan :D

ja sithän on vielä toinen: http://www.kaupthing-edge.fi/Our-Products/Savings-Accounts

Klikkailet nyt vaan! Verottajalle kun lainaat, et edes saa niitä käyttöösi koska tahansa.

edit. Ai mut kato siinä on kans tonni. Mä yritin!!

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

baty

Posts: 1,607

#587 • • baty TranceConnection
vajaa 950e takas.. kyl sil nyt parit joululahjat ostaa *piis*
Avatar
#588 • • opmdevil Guest
Jotain 250 takaisin. Jee, viime vuonna tuli 150 mätkyjä. Joten ollaan kaksivuotiskaudella satanen plussalla.
kupo

Posts: 455

#589 • • kupo
717€ takaisin*jiihaa*

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

Avatar
#590 • • niomic Guest

2la, 18.4.2008 16:37:
---
Pätkis, 18.4.2008 16:08:

Tonnia? Laita viiskymppiä ja lisää sit ku on. *hymy* Tai samapa tuo, mut ei mun mielestä oikeesti kannata makuuttaa satasiakaan lähes nollakorolla, jos korkeampikorkoisen tilin avaaminen tosiaan on parin klikkauksen päässä.

---

Niin no katselin sitä rahastoa jota ne suositteli ~vuoden sijoituskohteeksi, ja siinä oli minimi 1000e. Jotenkin meni ohi toi koko Sijoitustili -juttu kun aloin tuolla seikkailla. Huomaa että oon krapulassa ja väsynyt... ja kuinka pitkäpinnainen tosiaan olen näiden juttujen kanssa. Taas tuli vitusti klikkauksia!

Mutta niin, palatakseni aiheeseen:
Talletuskorko 1.10.2008 alkaen:
0-4 999,99 euroa: Prime miinus 2,00% = 2,25 % efektiivisenä vuosikorkona
5 000 – 49 999,99 euroa: Prime miinus 1,25% = 3,00 % efektiivisenä vuosikorkona
jne.
Eli korjaan lausuntoani: ei mulla ole tuosta vaan irrottaa 5000 euroa saadakseni parempaa korkoa kuin verottajalta.


(tässä ajassa kun olen kirjoitellut tähän threadiin olisin jo soittanut pankkiin ja sopinut jonkun systeemin monta kertaa :D )



Otithan myös tämän huomioon:

Henkilöasiakkaiden verovuoden 2007 ennakonpalautuksille lasketaan 2,5 prosentin suuruista palautuskorkoa. Korko lasketaan ajalle 1.2.–30.11.2008.



Eli ts. saat mahdollisesti tietylle osalle rahoista korkoa vain n. puolet laina-ajasta. Täten olisi siis mahdollisesti huomattavankin kannattavaa heti alkuvuodesta ottaa alin mahdollinen prosentti, josta ei tule lisäkyselyitä. Tallettaa rahaa semmoiselle tilille, jolta saat koko ajan parempaa korkoa tai välillisesti osakesidonnaiselle tilille, jossa mahdollisuus isompaan korkoon mikäli osakkeet menestyvät. Mikäli voit tehdä näin hyvinkin alkupainotteisesti (alkuun iso panostus) ja mahdollisesti sitten hajautetusti, osa "säästetyistä" veroista toisenlaiselle tilille, voisit saada kohtuu hyvätkin tuotot samalle rahalle 1-2v ajalta. Sitten vain makselet korottomana nuo mätkyt ja parhaassa tapauksessa pidät tuottoja jopa yli 10% verran. Eipä tuosta nyt hirveesti irtoo pienemmillä mätkyillä, mutta irtoo kuitenkin. Paremman esimerkin saisi varmaan liittyen velkojen hoitamiseen noilla rahoilla. Valitettavasti kun ei ole isompia velkoja, enkä ole niihin niin tutustunut, en osaa nopeasti laskeskella reaalimaailman esimerkkiä.

On toki aina hyvä huomioida säätämiseen kuluva aika, sekä henkiset että rahalliset hoito- / ylläpitokustannukset :F
fosa

Posts: 382

#591 • • fosa
Kotona odotteli verokarhun kirje ja takasipäin napsahti 378,21e.. Oli niin epäsäännölliset tulot eikä joka välissä viittyny prosentteja rukata ni ihan hyvin..

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

Sumea

Posts: 22

#592 • • Sumea
878e palautuksia + pitää vielä lähettää takas työmatkojen takia ~2000km/kk :)
turquoise

Posts: 732

#593 • • turquoise e-ra2co
Vähä vajaa 300e plussaa.
Sijoitan matkustamiseen/biletykseen
tai sekä että *pihkassa**piis*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Yediah

Posts: 1,090

#594 • • Yediah FINRG, Spacehouse
jea olin ihan varmaa et nyt tulee mätkyjä niin taju lähtee mut tulikin takas 291e =)
Mikx

Posts: 134

#595 • • Mikx Miikka
Tulipa kiva kirje 250e palautuksii..
Muhvi-

Posts: 303

#596 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
700 palautuksia <3

--
It was once my life - it was my life at one time.

Tommy

Posts: 2

#597 • • Tommy
~970e takasin :o tänä vuonna % viel kovempi :D
JDXM

Posts: 36

#598 • • JDXM Virtuoosi
4 euroa palautuksia. Eipä paljoo maksella *igor*

--
-----
Turvauduin veteen.. paria lukuunottamatta

SamHard

Posts: 2,098

#599 • • SamHard
1100e palautuksia
alphamagic

Posts: 3,628

#600 • • alphamagic
+530e :)

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.