Best of Klubitus.org

143 posts, 8 pages, 54,607 views

enrg

#23 • • enrg

laite, 11.4.2007 21:04:
---
Android, 11.4.2007 20:55:
Eddy Satanin ympärillä käyty keskustelu tässä topicissa on myös jotain aivan ainutlaatuista. Eddyn omat viestit kruunaavat kaiken.

---

haha, lolstylerz :D
Toi on kyl pelkkää timanttia, olin melkeen unohtanut! Others styles for others peoples!

Only bestest for peoples of Klubitus!
Freja

#26 • • Freja Sihteeri

Displacer, 11.4.2007 20:41:
The meikkibaittaus kuvakommenttithreadi

http://klubitus.org/kuva.php?id=8625

Jouduin repeen viimesimmälle kommentille; "18.3.2007 a=form: metsi on legendaarisessa hölynpöly thredis lol" :DDDD

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Air

#27 • • Air
Hei hyvä topikki!

Noiden ketjujen läpikäymiseen saisi kulumaan aikaa tuntikausia. Niin äärimmäisen viihdyttävää, mutta samalla kovin masentavaa luettavaa. Omat pitkäaikaiset suosikkini on kopioitumeikkikuva-kommentit, sekä tupakointikielto ravintoloihin. Sekä tietysti kaikki ketjut missä on Eddy Satan.
homppa

#28 • • homppa
ei helvetti, nyt ei mee hyvin. Sain just luettuu loppuun ton jarea topicin, it was worth it, i am not, enkä sitten lopulta rekisteröitynytkään plattariin ja postannut jotain tyyliin "NYT MINÄKIN OLEN OSA INTERNETHISTORIAN XXXXXXXXXXX THREADIA"

uskomatonta...mun pää on ihan pyörällä, niin paljon kysymyksiä, niin vähän vastauksia, ihan kuin mä näkisin kaiken uusin silmin....ei helvetti...päähän tässä sekoaa- >
drS

#29 • • drS
:
DDD

kyl nää postatut klubbaritopikitkin rokkaa, mut täytyy sanoa että plattarin jarea ja hkl -tulitukset vetää kyllä pohjat :D samaten toi mrdj.org on hieno *sydän*
Jusna666

#31 • • Jusna666 Diablo

Hansu, 11.4.2007 19:14:

Mulla on tästä legendasta samat fiilikset. Toi oli jotakin niin k-ä-s-i-t-t-ä-m-ä-t-ö-n-t-ä, täytyy aina välillä viihdyttää itseään lueskelemalla tota uudestaan.

Toi(kin) piristää kyllä tylsää työaamua ja jaksaa naurattaa kauheesta flunssasta huolimatta.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Verottaja

#36 • • Verottaja no-life / luuviulu

Hansu, 11.4.2007 19:14:
Mulla on tästä legendasta samat fiilikset. Toi oli jotakin niin k-ä-s-i-t-t-ä-m-ä-t-ö-n-t-ä, täytyy aina välillä viihdyttää itseään lueskelemalla tota uudestaan.

Parhautta! :DDD

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Steven Hoaks

#37 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

sts, 12.4.2007 13:12:
Mut ennen eddyä meil oli DIVES http://klubitus.org/kuva.php?id=4054

Jonka jutut klubbarissa ovat myös aika <3

Dives meidän kaikkien sankari *sydän**lmao*

Ah niin monta muistoa *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

#39 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Juhgu, 12.4.2007 13:48:
No sankareista puheenollen, Open Audion "tulevat tapahtumat" -ketjuilla on kanssa joillain aika hyvin viihdearvoa *nauru*

Ehdottomasti *joo*

Mie otan itselleni kyllä suvereenisesti

"Suomen dramaattisemman torstai klubin järjestäjä evö"

kiitoskiitos.gif

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Verottaja

#40 • • Verottaja no-life / luuviulu
Tämä alkoi kans hyvin: Jos olisin DJ...

Kuten lopussa todetaan, "hyvä trolli tai todella syvällistä tyhmyyttä".

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.