kuulovaurio, 9.4.2007 22:45:
Vassarit ovat tunnetusti kovia kyseenalaistamaan asioita ja väittelemään, joten kait tää topic sitten on kotkalle ihan jees :D
Minua on aivan turha sekottaa vasemmistopuoleen. Vasemmiston kannatus tässä kaupungissa johtuu ainoastaan yhden hörhön mummojen pelottelusta - siinä ei paljoa älyllä pelata.
Koska tapi niin ystävällisesti teki Kotkalaisten oman rähinäluukun, siirrän off-topik-jatkoista tämän viestin tänne ja odottelen josko aleksilla olisi munaa vastata lässytyksistään.
-Alex-, 8.4.2007 16:49:
Ikävää että Caro ja tämä toinen neiti eli neiti Kuulovaurio viittii kirjotella tollasia typeriä kommentteja vailla mitään järkeä näinkin loistavien bileiden jälkeen.
Mainitsin varmaan pariin kertaan, ettei ne miun jorinat koskettanut suoranaisesti tf:ää, vaan oli enemmänkin yleisiä mietteitä bileistä kuin bileistä. Ja jos toi siun kommentti "ja tämä toinen neiti" tarkottaa sitä mitä luulen, niin voit tunkea noi rasistiset kommenttisi sinne minne ei kuumemittaria enempään ole työnnetty.
Se on aivan sama mitä mie kirjotan (omasta mielestäni suurimmaksi osaksi asiaa), mutta siulla tuntuu olevan vitun vaikea hyväksyä sitä, että joku alempiarvoinen "räkänokka wannabe-dj" (johon siun kategorioinnissa kuulun), kehtaa ääneen laukoa omia perusteltuja mielipiteitään eri asioista.
Sä käyt Caro jakamassa hetken flaijereita bileissä ja lähet sitte vittuun sieltä, siitä huolimatta sulla tuntuu olevan oikeus tulla tänne pätemään ja arvostelemaan muita?
"Muita" arvostelin ihan yleisen tiedon ja omien kokemuksien pohjalta. Bileitä arvostelin siltä pohjalta jonka ajan siellä vietin - taisin pariin kertaan mainita, että klo 23:15 tms +15min oli ihan hyvällä tasolla musat.
Sun dissaus ja paskan heitto muita ihmisiä kohtaan on laitettu kyllä merkille.
Mie dissaan ihan suoraan niitä ihmisiä joista en pidä ja yleensä siihen "en pidä"-kohtaan on jotkut syyt, jotka olen henkilökohtaisesti kokenut. Ne ihmiset jotka ei miusta pidä ovat vapaat ilmoittamaan omat mielipiteensä miusta, julkisesti tai privassa - arvostan kyllä molempia.
Sinä olet dissannut minua siitä lähtien kun tämän mukavan soittoharrastuksen aloitin. Enkä ole suinkaan ainoa "kotkan possesta" joka tämän kohtelun on siun puolelta saanut osakseen. Jos haluut julkisesti ruveta ryöpyttämään näitä kaikkia juttuja joissa olen mennyt sinun mielestäsi isosti metsään ja kirjoitellut turhaa paskaa, niin anna palaa vaan.
Taidat saada siitä suurtakin tyydytystä? Kelläköhän ois asenteessa korjaamista ja vitusti?
Kyllä itsekullakin on asenteessa korjaamista. Tiedän ihan vallan hyvin, että olen varmaan yksi rasittavimpia "hahmoja" joita tässä pienessä skenessä on. Yritän parhaani mukaan omia viboja fiksailla - kunhan ne ensin havaitsen. Mutta yksi asia jonka olen havainnut, on se, että sinä, -alex- olet yksi kusipäisimmistä ja itsekeskeisimmistä ihmisistä joita olen "dj piireissä" tavannut.
-Alex-, 9.4.2007 22:25:
Ehkä pitää siksi luukuttaa kovaa ettei soitto kärsi
Tästä asiasta haluaisin kyllä ammatillisen mielipiteen lisäksi myös hyvin vahvat perustelut, miten "soitto kärsii" jos musiikki on esm 95dB:n voimakkuudella, eikä 105dB:n voimakkuudella. Enkä puhu nyt monitoreista.