63 posts, 4 pages, 13,917 views
samlainio, 28.4.2007 01:55:
oioi... pian jo matkalla kohti kuopioo!! Kaippa siel päivän saa kulutettua, ku ollaan jo maisemissa puolen päivän jälkeen? Ketä lähtis oppaaks kartsalle?? =DD
jarkko m, 28.4.2007 12:40:
---
oioi... pian jo matkalla kohti kuopioo!! Kaippa siel päivän saa kulutettua, ku ollaan jo maisemissa puolen päivän jälkeen? Ketä lähtis oppaaks kartsalle?? =DD
---
Meitsihän lähtee. Otan jonku kaverin vaik messiin. Mennään sit käymään etkoil jos ne alottaa ajoissa ja huvittaa.
samlainio, 28.4.2007 13:36:
---
jarkko m, 28.4.2007 12:40:
---
---
Meitsihän lähtee. Otan jonku kaverin vaik messiin. Mennään sit käymään etkoil jos ne alottaa ajoissa ja huvittaa.
---
Jarkkoo!! Mä niinkun odotin, ett olis ennen joku kiva tyttö laittanu jotain tollast =) Mut meidän täytyy nyt vissiin sitte tyytyä vaan jäbään
Tytti, 29.4.2007 04:31:
Mekin kaikki rakastetaan teitä :) Oli ehkä parhaimmat stepsit ikinä!
Kahden maissa alkoi tenhoava techimpi saundi vetää kohden tanssilattiaa ja se junkkaosio! Ouh, mitä huumaa :) Pakko kai se on nyt mennä nukkumaan kuitenkin.
Kiitos (kuin myös Riksulle autokyydistä)

Athene, 29.4.2007 15:05:
Vitsi vähänkö mä oon iloinen että Kuopion konemusaskene on alkanut taas elpyä!!!
Toivottavasti sattuis olemaan vaan joskus bileet just sillon kun on tulossa sinne sukuloimaan.
meinannu housuissaan pysyä ku pisti jalalla koreaksi