21 STEPS UNDERGROUND 28.4.2007 @ Kuopio

63 posts, 4 pages, 10,911 views

reinoh

Posts: 818

#22 • • reinoh
Joo ajoissa paikalle ja suorinta tietä baaritiskille *pepsodent* joraa > tiskille > joraa > tiskille > joraa... Meinaskoha joku kuvata? Kuulin vähä huhhuu ettei kait...
samlainio

Posts: 1,264

#23 • • samlainio
oioi... pian jo matkalla kohti kuopioo!! Kaippa siel päivän saa kulutettua, ku ollaan jo maisemissa puolen päivän jälkeen? Ketä lähtis oppaaks kartsalle?? =DD
meizi m

Posts: 398

#24 • • meizi m Jytkemeister supreme

samlainio, 28.4.2007 01:55:
oioi... pian jo matkalla kohti kuopioo!! Kaippa siel päivän saa kulutettua, ku ollaan jo maisemissa puolen päivän jälkeen? Ketä lähtis oppaaks kartsalle?? =DD



Meitsihän lähtee. Otan jonku kaverin vaik messiin. Mennään sit käymään etkoil jos ne alottaa ajoissa ja huvittaa.

--
...

samlainio

Posts: 1,264

#25 • • samlainio

jarkko m, 28.4.2007 12:40:
---
samlainio, 28.4.2007 01:55:
oioi... pian jo matkalla kohti kuopioo!! Kaippa siel päivän saa kulutettua, ku ollaan jo maisemissa puolen päivän jälkeen? Ketä lähtis oppaaks kartsalle?? =DD

---


Meitsihän lähtee. Otan jonku kaverin vaik messiin. Mennään sit käymään etkoil jos ne alottaa ajoissa ja huvittaa.



Jarkkoo!! Mä niinkun odotin, ett olis ennen joku kiva tyttö laittanu jotain tollast =) Mut meidän täytyy nyt vissiin sitte tyytyä vaan jäbään
meizi m

Posts: 398

#26 • • meizi m Jytkemeister supreme

samlainio, 28.4.2007 13:36:
---
jarkko m, 28.4.2007 12:40:
---
samlainio, 28.4.2007 01:55:
oioi... pian jo matkalla kohti kuopioo!! Kaippa siel päivän saa kulutettua, ku ollaan jo maisemissa puolen päivän jälkeen? Ketä lähtis oppaaks kartsalle?? =DD

---


Meitsihän lähtee. Otan jonku kaverin vaik messiin. Mennään sit käymään etkoil jos ne alottaa ajoissa ja huvittaa.

---


Jarkkoo!! Mä niinkun odotin, ett olis ennen joku kiva tyttö laittanu jotain tollast =) Mut meidän täytyy nyt vissiin sitte tyytyä vaan jäbään



Luuleks etten oo yrittäny tosissani?

Ei tää oo kuule helppoo mullekkaan.

*hih*

--
...

gr

Posts: 1,116

#27 • • gr Hu-hu
uuuuuh illan täpinät lähestyy :)
etkoillaan vaan joo nii kyl sitä viimestää puolen kasin maissa ilmestyy maisemiin itekki vaikka pitää jalkapuolia ja puolijalkoja kuskatakki alkuillasta :>
mut tänään sit kaikki BILEBILE *jiihaa*
Vertigo

Posts: 589

#28 • • Edited Vertigo
Voi vittu mitkä bileet. Yhden parhaista evaaa...Tekniikka toimi, yleisö ol messissä ja juomaa oli tapreeksi - what else U can ask for....Oli TODELLA TODELLA TODELLA ISO ILO soittaa.

KIITOS KUOPIO WE LUV YA :)

Riikalle kiitos autokyydityksestä
Tytti

Posts: 126

#29 • • Tytti
Mekin kaikki rakastetaan teitä :) Oli ehkä parhaimmat stepsit ikinä!

Kahden maissa alkoi tenhoava techimpi saundi vetää kohden tanssilattiaa ja se junkkaosio! Ouh, mitä huumaa :) Pakko kai se on nyt mennä nukkumaan kuitenkin.

Kiitos (kuin myös Riksulle autokyydistä) *sydän*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#30 • • WiljamiDzay Nyypiö

Tytti, 29.4.2007 04:31:
Mekin kaikki rakastetaan teitä :) Oli ehkä parhaimmat stepsit ikinä!

Kahden maissa alkoi tenhoava techimpi saundi vetää kohden tanssilattiaa ja se junkkaosio! Ouh, mitä huumaa :) Pakko kai se on nyt mennä nukkumaan kuitenkin.

Kiitos (kuin myös Riksulle autokyydistä) *sydän*



Minkä Heewetin takkii työ piätte aina parhaita kemui sillon ku meiksi ei oo siel *täh*

pittää koto-migulis vaan kuunnella koneelta Wiljami's Luolassa raikaa: JPA - Joulumix 2006 [77:19m/160Kbps] tämmösei *nyyh*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

NoctilucA

Posts: 52

#31 • • NoctilucA
Juu parhaat stepit ikinä *hihu* ja ihmiset ol huippuja. Ei olisi halunnut loppuvan niin pian..
reinoh

Posts: 818

#32 • • Edited reinoh
Aivan mieletön ilta! Hieman kolottaa koepiin ja piähän, mutta ei haittoo ku sai nami namia nii tääsillä tiällä. Mecano ja Sam Lainio huh huh... siinäpä vasta aitoja mukavia ihmisiä... Muutenki kaikki ol ihan enahoo sakkii. Parhaat bileet ikinä!

*aplodit*
samlainio

Posts: 1,264

#33 • • samlainio
suur kiitos munkin puolesta!! Kuopion posse.. mii luv U!! Ehdottomasti yhet parhaist ikinä! Kaikki vaan toimi, nii järjestelyn, tekniikan ku yleisönkin osalta. Oli kyllä mahtifiilis soittaa näissä bileissä. Terkut uusille tuttavuuksille, oli kiva tavata ja toivottavasti nähään viel uudelleen. Riikalle suurkiitos kuskaamisesta!

<3<3<3

Tullaan ihan millon vaan uudestaan!!
meizi m

Posts: 398

#34 • • meizi m Jytkemeister supreme
Vittu mikä tsägä, et saatiin tollaset kaverit soittaan - äijät jyräs ja henk koht voin sano et diggasin tyypeist muuteinki ihan sikana. Tilataan uudestaankin heti ku on saumaa.

--
...

hane

Posts: 242

#35 • • hane
hirmujamit :) hyvä tunnelma ja kaikkee...
kiitoksia 1000sti kyydistä riikka! nyt vois vaikka syödä kun tanssiessa taisi kulua entiset ruoanmuruset...

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

Athene

Posts: 390

#37 • • Athene Tiina
Vitsi vähänkö mä oon iloinen että Kuopion konemusaskene on alkanut taas elpyä!!! *aplodit*
Toivottavasti sattuis olemaan vaan joskus bileet just sillon kun on tulossa sinne sukuloimaan. *hymy*
UzU

Posts: 2,361

#38 • • UzU [33100]

Athene, 29.4.2007 15:05:
Vitsi vähänkö mä oon iloinen että Kuopion konemusaskene on alkanut taas elpyä!!! *aplodit*
Toivottavasti sattuis olemaan vaan joskus bileet just sillon kun on tulossa sinne sukuloimaan. *hymy*



Eikös sukulointi suunnitella bileiden mukaan? Itse ainakin ajattelin niin tehdä :)
Athene

Posts: 390

#39 • • Athene Tiina

UzU,
Eikös sukulointi suunnitella bileiden mukaan? Itse ainakin ajattelin niin tehdä :)



Asiaa! *joo*
gr

Posts: 1,116

#40 • • Edited gr Hu-hu
Jiihaa, vihdoinkin selvisi kotia asti sitten. Erittäin kovat bileet olikin sitten tällä kertaa(: ja se junkka SE JUNKKA *sydän* meinannu housuissaan pysyä ku pisti jalalla koreaksi *jiihaa*
kiitoksia kaikille ihanille ihmisille etkoita, jatkoista, kainaloista, riikalle kyydistä ja tietysti itse bileistä ! *plur*

edit:
- ding ding, kamera löytyi *aplodit*