Xer - Thirteen Lions (DnB)

30 posts, 2 pages, 8,625 views

Anselmi

Posts: 2,578

#21 • • Anselmi And sell me

Xer, 8.4.2007 15:44:
---
FS, 8.4.2007 00:30:

Edit: nää nimet *nauru*

---


Ei nimi miksausta pahenna.. eivaan.. *nauru* toivottavasti riittää huumorintaju näiden mun nimikehitelmien kanssa, yritän olla nokkela, mut voi olla et menee vähän överiks *blush* ..

Liian korkeelentosta? *hih*


Mun mielestä nää nimet on just loistavia! Selkeitä ja yksinkertaisia, mutta joissa on kuitenkin jokin koukku ja yhtenäistä teemaa. Nerokasta. Samaa ei voi sanoa suurimmasta osaa miksausten nimistä.

--
sen pituinen se

rjv

Posts: 731

#22 • • rjv neuron tuoppi kiitos
Hyvää miksausta, pari vaihtoo vähän hakee mut muuten sujuu mallikkaasti *hymy*

Selektio ei oo osittain oikeestaan yhtään mun makuun, mut mua ei tarvikaan miellyttää *nauru*
Xer

Posts: 261

#23 • • Xer Bassosankaritar

Anselmi, 13.4.2007 09:58:
---
Xer, 8.4.2007 15:44:
---
FS, 8.4.2007 00:30:

Edit: nää nimet *nauru*

---


Ei nimi miksausta pahenna.. eivaan.. *nauru* toivottavasti riittää huumorintaju näiden mun nimikehitelmien kanssa, yritän olla nokkela, mut voi olla et menee vähän överiks *blush* ..

Liian korkeelentosta? *hih*

---

Mun mielestä nää nimet on just loistavia! Selkeitä ja yksinkertaisia, mutta joissa on kuitenkin jokin koukku ja yhtenäistä teemaa. Nerokasta. Samaa ei voi sanoa suurimmasta osaa miksausten nimistä.



Hehe.. Kiva et joku arvostaa! *hihu*
Miksauksen tekemisessähän se vaikein osa mihin menee ylivoimaisesti eniten aikaa on nimen keksiminen *nauru* ... ei vaineskaa, kivaahan se on ihan koko homma *piis*
jaywink

Posts: 1,668

#24 • • jaywink bass warrior

Xer, 13.4.2007 15:54:
Hehe.. Kiva et joku arvostaa! *hihu*
Miksauksen tekemisessähän se vaikein osa mihin menee ylivoimaisesti eniten aikaa on nimen keksiminen *nauru* ... ei vaineskaa, kivaahan se on ihan koko homma *piis*



Pitää mulla ainakin paikkaansa :D Sit se nimi vaan pullahtaa jostain aivan sikamaisen miettimisen jälkeen. Google on hyvä työkalu kyl :)
rjv

Posts: 731

#25 • • rjv neuron tuoppi kiitos
eks ois seiffii laittaa aina nimeks kuukaus millon miksaus on tehty *pepsodent*
Biga Rane

Posts: 19

#27 • • Biga Rane
Huh missannut tämän täysin! Nyt vain ON TE DAUN LOU ja katsotaan mitä tapahtuu!
Absolute Alien

Posts: 128

#29 • • Absolute Alien Lucifer Project
Setti starttaa mielenkiintoa herättävällä biisillä tosin ite olisin kaivannut jotain introa alkuun. Vaihdot hakee paikkaansa ja ei oo ihan kohillaan muutamis kohissa pitkin settiä, mut yhtä vaihtoo lukuunottamatta ei niin pahasti ettei hyvä humalatila oikasis ja vääristäs kohilleen niitä. Kuunneltuani setin pariin otteeseen niin sanoisin ett vaik setissä on hyvä meininki niin jotenkin tuntuu vähän päämäärättömältä kautta setin. Muutenkin setti kuulostaa jotenkin väärinpäin soitetulta ku kaikki hardi soundi o setin alussa ja sit loppua kohden soundi muuttuu munattoman kevyeks rumpu pimputteluks. Settiin ois voinu ehkä heittää muutamia kikkoja yms pikkukivaa elävöittämään settiä kun tää soundi ainakin antaa varsin hyvät mahdollisuudet sille.

Kokonaisuutena ei kuitenkaan mikään hassumpi setti. Kyl tän parissa bilettäs, mut setin puolivälin jälkeen mut löytäs jo baaritiskin puolelta.

--
El Diablo

Xer

Posts: 261

#30 • • Xer Bassosankaritar

Absolute Alien, 19.6.2007 11:55:
Setti starttaa mielenkiintoa herättävällä biisillä tosin ite olisin kaivannut jotain introa alkuun. Vaihdot hakee paikkaansa ja ei oo ihan kohillaan muutamis kohissa pitkin settiä, mut yhtä vaihtoo lukuunottamatta ei niin pahasti ettei hyvä humalatila oikasis ja vääristäs kohilleen niitä. Kuunneltuani setin pariin otteeseen niin sanoisin ett vaik setissä on hyvä meininki niin jotenkin tuntuu vähän päämäärättömältä kautta setin. Muutenkin setti kuulostaa jotenkin väärinpäin soitetulta ku kaikki hardi soundi o setin alussa ja sit loppua kohden soundi muuttuu munattoman kevyeks rumpu pimputteluks. Settiin ois voinu ehkä heittää muutamia kikkoja yms pikkukivaa elävöittämään settiä kun tää soundi ainakin antaa varsin hyvät mahdollisuudet sille.

Kokonaisuutena ei kuitenkaan mikään hassumpi setti. Kyl tän parissa bilettäs, mut setin puolivälin jälkeen mut löytäs jo baaritiskin puolelta.



Joo tän tekemisest alkaaki olla jo aika hyvän aikaa ja monet jutut kehittyneet sittemmin.
Vois nauhottaa tälleen oman levyjen soittelun vuosipäivän kunniaks kolmannen setin hiljotellen.
Kikkoja sekaan sitä myöten ku taidot karttuu. *hihu*

Kiitos kun jaksoit kommentoida *piis*