PENDULUM 16.6.2007 @ Studio 51, Helsinki

376 posts, 19 pages, 87,721 views

Kriss G

#361 • • Kriss G Wir brauchen bass

herby, 19.6.2007 12:37:
---
Kriss G, ja olin asteittain liian päissäni keskittymään soundiin. Pendua yritin mennä fiilistelemään kun eksyin kavereista!!

---

Jaa säkö päissäs. Et sä meist eksyny, juostiin sua karkuun siel. Siks et meit löytäny. *nauru*

Mä tarkotin hei mun toisia kavereita. Etkä sä ees jaksais juosta mua karkuun. Mun sormi on muuten vieläkin kipeä :D

--
DESTROY ALL HIPPIES

herby

#362 • • Edited herby Kapteeni.

Kriss G, 19.6.2007 12:41:
---
herby, 19.6.2007 12:37:
---
Kriss G, ja olin asteittain liian päissäni keskittymään soundiin. Pendua yritin mennä fiilistelemään kun eksyin kavereista!!

---

Jaa säkö päissäs. Et sä meist eksyny, juostiin sua karkuun siel. Siks et meit löytäny. *nauru*

---

Mä tarkotin hei mun toisia kavereita. Etkä sä ees jaksais juosta mua karkuun. Mun sormi on muuten vieläkin kipeä :D

Sori "ei ollu tarkotus" . Joo oon niin läski et pari metrii jaksan juosta. Siks olinki baaritiskin alla piilossa.

--
Elämä on...kallista!

isintytto

#364 • • isintytto
Hyviä kuvia Ingeroiselta!
Sallakat

#365 • • Sallakat jungle, baby !

genki, 19.6.2007 12:55:
P I C S ! ! !

http://www.exogenic.com/gallery/main.php?g2_itemId=15232

Kiitos Inkerille kuvien räpsimisestä!

hahah kun tääl on ollu ihme mussutusta jengin ulkoasun siisteydestä (huom! junkkakemuissa), niin tässä on just hyvä kuva http://www.exogenic.com/gallery/main.php?g2_itemId=15762 itse herra artistillakin jääny sänki ajamatta keikkaa varten ja kaiken lisäksi t-paita päällä OMG. voi hittolainen, kokikohan joku tän nyt loukkaavaksi, toivottavasti ei ainakaan joutunut lähtee himaan sen takii! :D
turha

#366 • • turha
Kauhean kuuma ja kallis ja likainen toi Studio.
Ei oo kyllä paikkana mun mieleeni.

Justice oli imo parasta koko illan musatarjonnassa.
Infekto vetäs ehkä parhaiten päälavalla.
Brejksejä ei harmikseni tullut kauheasti kuultua.

Bisse haisi ja maistui viemäriltä.

Järkkäreille kiitoksia kovasti kuitenkin pohjimmiltaan hyvistä bileistä.
anniharha

#367 • • anniharha
Eäääh, en osaa vieläkään antaa mitään fiksua lausuntoa näistä pirskeistä.
Oli vissiin aika kivaa ainakin puolet ajasta *pepsodent*

Musiikki oli välillä liiankin hyvää, ei osannut päättää kumman lavan tarjontaa kuuntelis, niin tuli sit haahuiltua aika pitkälti siinä oviaukon tuntumassa, vuoroin puolelta toiselle aina puolen biisin ajaksi. Kieltämättä ois voinut jossain isommassa mestassa bileet pitää, tanssilattialla oli niin täyttä että piti vallata ylätasanteiden kulkuväyliä (anteeks kaikki jotka sai kyynärpäästä, öh, vyötärön alapuolelle varmaan, tuskin oon korkeammallekaan yltänyt huitomaan *lmao*). Vaikka toisaalta ahtaus lisäsi tunnelmaakin, ihmisiä riitti Studion jokaiseen nurkkaan ja lähes kaikki olivat niin fiiliksissä että se näkyi.

Sais tämmösiä olla useamminkin, ei ainakaan haittais.

--
and though my words could save the world they never come out right

Alyna

#368 • • Alyna

tomii, 17.6.2007 15:50:
---
Nika, 17.6.2007 15:36:

no, normi on normi =))) meille vaan oli sanottu, kun sanoimme että meillä ei ole mitään narikalle jätettävää, että "kaikki maksaavat tasavertaisesti" tai jotain siihen suuntaan =/ *täh* sen takia tuo vähän ärsytti, *hmph* kukaan ei ole sanonut miksi meidän pitäisi maksaa nämä 2 euroa, ei se ole paljon mutta kun itse ei tiedä mistä maksaa niin ei ole halua maksaa... *hymy*

---

Joo joissakin paikoissa poket sanookin, että se on palvelumaksu, että ei jää epäselväksi mistä sitä maksetaan. Silti outoa, että tota ei kyllä kaikilta pyydetty.

Pyrimme myös itse informoimaan asiakkaita asiasta, mutta mikäli tieto ei kaikkien kuulolle kantautunut niin tässä hieman lisäselvitystä. *hymy* Elikkä se 2 euroa on siis myös järjestyksenvalvontamaksu, koska pokejen ensisijainen hommahan ei ole seisoa narikalla vaan vahtia järjestystä ja poistaa häiriötekijät että asiakkaat viihtyy. *hihu*
Pyrimme perimään maksun tasapuolisesti kaikilta, mutta hommaa vaikeutti huomattavasti se ettei tupakoitsijoille oltu vielä saatu erillistä tilaa talon sisälle, joten kiireessä oli erittäin vaikea seurata ketkä juuri tulivat sisään ja ketkä vain kävivät tupakoimassa. Hieman epäkäytännöllinen käytäntöhän tuo varmasti oli kaikkien osalta, pahoittelemme tästä aiheutuvia sekaannuksia.

Itse bileistä on pakko todeta, että muziikki upposi kyllä kun nakki silmään, vaikkei nyt päässytkään itse tanssilattiaa kuluttamaan. *sydän*
Doughnuts & Prozac

#369 • • Doughnuts & Prozac
Aivan loistohomma, että Hesassakin kuulee breaksejä näin välistä! Milla & Femi oli tosi hyviä.
dj upi

#370 • • dj upi

Juhgu, 19.6.2007 11:44:
---
dj upi, 17.6.2007 23:18:
Mä en tajua et jos vaatii rahoilleen vastinetta noin niinkuin perustarpeiden osalta ni heti tullaan inisee.
---

Perustarpeet, niinku että farkkuja ja t-paitoja ei saa olla lähettyvillä. *nauru*

---
dj upi, 17.6.2007 23:52:
---
Ei oo provo. Oon vaan tota mieltä. Ranskis kesti 30 min ja lähti himaan. Aika outoo kun on maksanu eka 20 ekee sisään ja opiskelija sekin.
---

No kyllä nyt ihan sääliksi käy ranskisparkaa *nauru*

Perustarpeilla edelleen tarkoitin siisteyttä jos ei käyny selväks. Lol.
Joo niin munki kävi sitä ranskiksta.

Lol.

Lo.

L
Robyn

#371 • • Robyn
Mulla ainakin oli niiiiiin kivaa että en usko et keneltäkään jäi huomaamatta *hihu*
Tuli heiluttuu/tanssittuu nii paljo et aijaijai!! Kiitos kaikille hienoista bileistä!

Mut seuraaval kerral tosiaan ei Studiossa! Ihan hanuri paikka!
tes la rok

#372 • • tes la rok
haha siinä vaiheessa kun junkkakemuis itketään pukeutumisesta niin terve! :D
carris

#374 • • carris
Lähtisin uudestaan *joo* Visuaalinen puoli, elikkäs videot, oli hyvin toteutettu. Tosin mufflerin setin loppupuolel (kai) tuli kyl niin rivoo settii välil, et näin naispuolisena vähä rupes häiritsee *justjoo* Jorailtua tuli lähes koko ilta, minusta se studio oli ihan ok, lasinsirut on ikäviä mis vaan tietty.. mutta kiva, kun oli sellanen isompi paikka eikä ahdistava luola *hymy* kiitos järjestäjille!*aplodit*
paasi

#375 • • paasi
Aivan mahtavat bileet. Ei voi muuta kuin kiittää järjestäjiä.
#376 • • REivaaja Guest
Menin ja tulin. Sit olikin jo ihan likanen olo ja rupesin kuorsaa.
Meni kyl käsille ilta... Sen mitä kuuntelin oli kyl kovista!