PENDULUM 16.6.2007 @ Studio 51, Helsinki

376 posts, 19 pages, 87,843 views

dj upi

#301 • • dj upi
Ei jumalauta oikeesti.

Mun mielestä se nyt vaan on perseestä jos klubeille mennään sillä menolla ku jonneki lenkille. tE OOTTE TYLSIÄ. En tarkota et kaikkien pitäis olla jtn tosi chic mut oikeesti. Sitä paitsi studio oli ihan vitun törkynen. Hyi sellasta, ja vielä niillä hinnoilla!

Mä en tajua et jos vaatii rahoilleen vastinetta noin niinkuin perustarpeiden osalta ni heti tullaan inisee. Itse tykkään kun bileitä on suht hienoissa paikoissa just siks et en vaan jaksa kattoo paskasta paikkaa. Jos dissaisin musaa ni ei salee tulis näin paljoo älämölöö. *sars**dissaa*
dj upi

#302 • • dj upi

AlexS, 17.6.2007 17:52:
---
QatWoman, 17.6.2007 17:47:
Ainiin... Ja btw.. Onko kellään tietoa miksei saatu lippua takasin? Oisivat repässeet vaan sen tarkatusosan vai mikälie... Jäi harmittaa tuskasesti kun ei saanut uutta lippua seinälle :(

---

Studion pokeilla ilmeisesti tälläinen tapa ottaa liput kokonaan...sama juttu oli Chicanen keikkailtana.

Sai varmasti rumpubasso paljon uusia kuulijoita tän illan aikana. Kansa haluaa lisää!

multa ne ei ees repässy. Olis pitäny myydä siin ulkona tupakka mestan vieressä.
wammi

#303 • • wammi
kaiken kaikkiaan onnistunut ilta! koko pendun setti tuli fiilisteltyä ylhäällä kaiteen takana, missä oli otollinen spotti, mikäli halusi välttää päällevyöryvät ihmismassat ja mahtua jopa tanssimaan. rumpubasso oli erittäin maukasta toisin kuin studion bisse.
asdf

#304 • • asdf

dj upi, 17.6.2007 23:18:
Ei jumalauta oikeesti.

Mun mielestä se nyt vaan on perseestä jos klubeille mennään sillä menolla ku jonneki lenkille. tE OOTTE TYLSIÄ. En tarkota et kaikkien pitäis olla jtn tosi chic mut oikeesti. Sitä paitsi studio oli ihan vitun törkynen. Hyi sellasta, ja vielä niillä hinnoilla!

Mä en tajua et jos vaatii rahoilleen vastinetta noin niinkuin perustarpeiden osalta ni heti tullaan inisee. Itse tykkään kun bileitä on suht hienoissa paikoissa just siks et en vaan jaksa kattoo paskasta paikkaa. Jos dissaisin musaa ni ei salee tulis näin paljoo älämölöö. *sars**dissaa*

Onks tää joku provo?
AlexS

#305 • • AlexS kummasetä

dj upi, 17.6.2007 23:19:
multa ne ei ees repässy. Olis pitäny myydä siin ulkona tupakka mestan vieressä.

Siitähän tässä oli kyse että poke otti ovella koko lipun (yleensä repäistään pala pois tms.)...siis ne ei ottanu sulta ollenkaan lippua? Nojoo, ei menny mun yöunet :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

AlexS

#306 • • Edited AlexS kummasetä

Jos dissaisin musaa ni ei salee tulis näin paljoo älämölöö. *sars**dissaa*

Yllätys? :D Koska musan dissaaminen/kehuminen on normaalia. Toi sun "yhyy farkut ja t-paita ininä" on vaan lähinnä naurettavaa :D En edes nyt lähde kyselemään monissako elektronisen musan puku-bileissä oot ollu...

--

dj upi

#307 • • Edited dj upi

AlexS, 17.6.2007 23:49:
---
Jos dissaisin musaa ni ei salee tulis näin paljoo älämölöö. *sars**dissaa*

---

Yllätys? :D Koska musan dissaaminen/kehuminen on normaalia. Toi sun "yhyy farkut ja t-paita ininä" on vaan lähinnä naurettaavaa :D En edes nyt lähde kyselemään monissako elektronisen musan puku-bileissä oot ollu...

Öh.. Itse menen musan takia bileisiin mutta kun puhutaan klubikulttuurista niin tuntuu että joissakin asioissa Suomessa ollaan edellä ja toisia ei osata ollenkaan. Lisäks enemmän häiritsi edelleenkin se mestan likaisuus..

Ai nii.. On seki säälittävää et tällaseen kommenttiin jengi jaksaa näin paljon tarttua :D Ihan ku joku ottais itteensä aika pahasti tällasen :D
dj upi

#308 • • dj upi

Zenni, 17.6.2007 23:36:
---
Ei jumalauta oikeesti.

---

Onks tää joku provo?

Ei oo provo. Oon vaan tota mieltä. Ranskis kesti 30 min ja lähti himaan. Aika outoo kun on maksanu eka 20 ekee sisään ja opiskelija sekin.
RiD

#309 • • RiD Nukemi

Ei jumalauta oikeesti.

Mitä väliä jollain pukeutumisella. Ihmiset saa mun puolesta mennä ja pukeutua ihan miten tykkää. Junkkabileis saa ollakki vähän rähjänen meininki jos sille linjalle mennään. Mieluummin katon ihmisii jotka hymyilee sentakia että ne on siel kekkereis fiilistelemässä ku että ne on siellä pelkästään sellasella "hei, kato mua" -asenteella pousaamassa keskellä täyttä tanssilattiaa juomat kädessä.

Tottakai studio oli hieman rähjänen, mut eikse rähjäsyys oo kiinni enemmän niistä asiakkaista ku kenestäkään muusta.

*piis*

--
*super* *possu*

dj upi

#310 • • dj upi
Ja loppujen lopuksi. Musan dissaaminen ei ole mun mielestä sen normaalimpaa. Monesti musan dissaamiseen liittyvät ikävät asiat kuten genrepurismi ja tietty omat mielipiteet. Käsittääkseni siitä ei yleensä ole montaa mielipidettä että onko paikassa jossa 1000 ihmistä tanssii, mukavaa että on vitusti lasia/laattaa/paskaa lattialla?
dj upi

#311 • • Edited dj upi

RiD, 17.6.2007 23:55:
---
Ei jumalauta oikeesti.

---

Mitä väliä jollain pukeutumisella. Ihmiset saa mun puolesta mennä ja pukeutua ihan miten tykkää. Junkkabileis saa ollakki vähän rähjänen meininki jos sille linjalle mennään. Mieluummin katon ihmisii jotka hymyilee sentakia että ne on siel kekkereis fiilistelemässä ku että ne on siellä pelkästään sellasella "hei, kato mua" -asenteella pousaamassa keskellä täyttä tanssilattiaa juomat kädessä.

Tottakai studio oli hieman rähjänen, mut eikse rähjäsyys oo kiinni enemmän niistä asiakkaista ku kenestäkään muusta.

*piis*

Haluisiksäki lukee mun loput kommentit? Meen nyt nukkumaan ku en jaksa enää inistä.
Amnesia

#312 • • Amnesia

dj upi

Ei oo provo. Oon vaan tota mieltä. Ranskis kesti 30 min ja lähti himaan. Aika outoo kun on maksanu eka 20 ekee sisään ja opiskelija sekin.

No voivoi, menköön mun puolesta vaikka jonnekin sedulaan pokaamaan naisia kuten ne muutkin ranskalaiset. Ihan samalta ne vastaavat bileet näyttää Ranskassakin, mutta ei kuulosta siltä että tuolla tyypillä olisi sellaisista kokemusta.
dj upi

#313 • • dj upi
Mulla on ja sillä on. Piste.
AlexS

#314 • • AlexS kummasetä

dj upi, 17.6.2007 23:51:
Öh.. Itse menen musan takia bileisiin mutta kun puhutaan klubikulttuurista niin tuntuu että joissakin asioissa Suomessa ollaan edellä ja toisia ei osata ollenkaan. Lisäks enemmän häiritsi edelleenkin se mestan likaisuus..

Ai nii.. On seki säälittävää et tällaseen kommenttiin jengi jaksaa näin paljon tarttua :D Ihan ku joku ottais itteensä aika pahasti tällasen :D

Eikös tämä ole sentään keskustelufoorumi jossa saa vapaasti jauhaa?

Studiossa aika monta kertaa käyneenä voin sanoa ettei paikka nyt ollut sen paskaisempi kuin aiemminkaan. Lasin sirujakin on aina ollut paljon. Hien ja kaiken muun paskan hajun määrään vaikuttaa varmasti todella paljon tupakointikielto (röökin haju on ennen peittänyt aika tehokkaasti mm. hien hajun). Ihmisiäkin oli luultavasti aika paljon enemmän kuin normi-iltana.

--

asdf

#315 • • Edited asdf

dj upi, 17.6.2007 23:51:

Dude, noissa sun kommenteissa ei vaan oo mitään järkeä. Tuliks sulle yllätyksenä, et ääriään myöten täynnä oleva baari on paikoittain likanen? Ja et farkuissa ja t-paidassa on varmasti mukavampaa jorata ku jossain lateksipolkkapuvussa.
RiD

#316 • • RiD Nukemi

dj upi, 17.6.2007 23:56:
---
RiD, 17.6.2007 23:55:
---

Päläpälä
---

plaaplaa
---

Haluisiksäki lukee mun loput kommentit? Meen nyt nukkumaan ku en jaksa enää inistä.

Jos sä suollat niitä tohon tahtiin ni eisitä kirjotellessa kerkeä. Turhaa nillitystä. Hyvät oli kemut.
Harmi jos ei kaikille natsannu.

--
*super* *possu*

AlexS

#317 • • AlexS kummasetä

dj upi, 17.6.2007 23:55:
Ja loppujen lopuksi. Musan dissaaminen ei ole mun mielestä sen normaalimpaa. Monesti musan dissaamiseen liittyvät ikävät asiat kuten genrepurismi ja tietty omat mielipiteet. Käsittääkseni siitä ei yleensä ole montaa mielipidettä että onko paikassa jossa 1000 ihmistä tanssii, mukavaa että on vitusti lasia/laattaa/paskaa lattialla?

Onhan tapahtumien musiikin laadusta väännetty näissä tapahtuma topiceissa jo aikojen alusta saakka...ei sillä ole mitään tekemistä "genrepurismin" kanssa. On huonoa tränsee ja hyvää tränsee...huonoa polkkaa ja huonoa polkkaa...eiku :)

--

RiD

#318 • • Edited RiD Nukemi
flame.gif

edit: Ranska on paska maa :D

--
*super* *possu*

e-elisabet

#319 • • e-elisabet
jengi hei, concentrate on the positive things.

mun osalta oli parhaat junkkapippalot so far. infekto laitto heti jalat liikkeelle ja pendulum vaa lisäsi virtaa entisestää. muffleriin olin erittäin tyytyväinen! bileet loppui jotenkin yllättäen, olisin halunnu jorat vähä kauemmin*jiihaa*

afterparty oli kyl alussa erittäin mukava ja tuli sielläkin jorailtuu kunnol, mut sit lopuks alko uni painaa ja paikoin porukkakin oli hieman epämiellyttävää.

mutta kiitos kaikille ja kaikkien kavereille mahtavasta illasta!

JUNGLE IS MASSIVE*ankka*
Infekto

#320 • • Edited Infekto
Oli kyllä aivan epätodelliset bileet!*jiihaa* *aplodit*
Ei o varmaan ollu tommosta meininkiä Suomessa missään kemuissa ikinä!
Toi Pendulumin eka tunti ei ihan säväyttäny ja tosiaan MC oli ehkä ohuelti siinä alkusetis liikaa äänessä,mutta sen breiksi osion (Justice oli kova veto!) jälkeen uppos kyllä ja loppuhehkutuksessa Verse oli kohdallaan!
Ei tossa oikeen tienny että mihkä sitä repeis - Muffler pläjäytti aivan hävyttömiä ralleja ja breiksipuolella oli vahvaa liekitystä koko illan!

Nika, 17.6.2007 15:12:
infektosta voisin sanoa että olisi kiva jos setti olisi rakennettu johdonmukaisempi, tuli sellainen tunne että hän itse ei tiedä mitä haluaisi soittaa, tai valitse levyt sattumanvaraisesti.

Toi on oikeastaan ihan totta - en juurikaan suunnittele mitä soitan etukäteen (pieni paniikki kuuluu asiaan *hymy*) ja diggaan soittaa paljon erityylisiä biisejä yhteen.
Tuola trance ja house puolellahan dj:llä on tapana nostaa fiilistä pikkuhiljaa - meikän setit taas on enemmän semmosta spontaania kaahamista muutamalla äkkijarrutuksella ja se ei varmaan kaikille tipu...ja kyllähän niitä ulosajojakin toisinaan tapahtuu.
(Ontuvaa metaforaa ei voi koskaan viedä liian pitkälle!*hymy*)