PENDULUM 16.6.2007 @ Studio 51, Helsinki

376 posts, 19 pages, 87,938 views

Sallakat

#183 • • Sallakat jungle, baby !
liput huomenna tiketistä messiin niin sitte voikin alkaa odottelemaan lauantaita *jiihaa* *jiihaa*
Doughnuts & Prozac

#184 • • Doughnuts & Prozac
Vihdoinkin Hesaan tulee breaks-ilta!!! High time, I say! Nyt vaan jonkun pitäis tehä tästä ilmiöstä säännöllisempi esiintymä. Oon jo kerran nähnyt Pendulumin UK:ssa ja tulen saleen paikalle!
inspector

#185 • • inspector gadget
Hyvin todennäköisesti paikalla :)

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

Sallakat

#186 • • Sallakat jungle, baby !

Sallakat, 12.6.2007 21:56:
liput huomenna tiketistä messiin niin sitte voikin alkaa odottelemaan lauantaita *jiihaa* *jiihaa*

liput taskussa uuu jea! *plur*
koitos

#187 • • koitos ooOOoo
helmi toi breiksipuoli, saispa taas joskus stanton warriorsin suomee... sitä odotellessa nää bileet putoo mainiosti!
Kaizu

#188 • • Kaizu Kaizu / Team Hullu Pulu
Sieltä se pikkuhiljaa lähestyy! Duunissa jo työtoverit alkaa tuskastuu, mutta siinähän tuskailevat. Lauantaina sithen *joo*

--
PaartiPaarti

asdf

#189 • • asdf

aada, 13.6.2007 23:52:
Miten noita lippuja on jäljellä? Pitäiskö ostaa ennakkoon jos haluaa varmasti päästä paikan päälle?

Jos haluut pelaa varman päälle ni tottakai ennakkolippu, oishan se perseestä jos ovien taakse jäis. Eilen oli vielä kuulemma Streetbeatissa aika nivaska lippuja jäljellä, että pitäis löytyä vielä. :)

Ennakolla vissiin pääsee jonon ohi? Mietin, että jos saapuisi silloin juuri ennen kun Pendulum aloittaa soittonsa niin pääsisin sitten aika rivakasti sinne lavan eteen tanzzii..

Tosta en oo ihan varma, mut eikös se oo aika usein tapana et ennakolla pääsis ohi? Joku fiksumpi voi varmaan valaista asiaa.
terraluna

#190 • • Edited terraluna Agentti
Täytyyhän Pendulum tulla kokemaan ja kuulemaan, vaikka oiskin vain dj-keikka ja vaikka "se saundi" ei enää niin iskekään. On niillä kovia biisejä silti ja veikkaanpa että tunnelma tulee olemaan kuuma ja katossa. Liput siis taskussa, kavereilla kans ja kohta on jo lauantai! :)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

tomii

#191 • • Edited tomii kallion herttua
Vittu kun ei oo rahaa *nyyh* Jostakin vois kyl koittaa hankkii valuuttaa (lainaa faijalta :D )

--
reivaan kunnes kuolen

Duukkis

#192 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

B&R, 14.6.2007 12:08:
EXTRA VISUAL
-Tapahtumassa on raskas visuaalinen ulosanti mm. poikkeuksellisen massiivisen videoinstallaation muodossa. Tämä saattaa aiheuttaa tietyille henkilöille Linnanmäen Naurutalon kaltaisia efektejä ja horjuttaa heikoimpia

Kuulostaa erittäin pökerryttävältä!
dj upi

#193 • • dj upi
aijajai! Pääsykokeet tiistaina, Pendulum lauantaina. Mitä tehdä??????? Tää on mun elämän kriittisiä valintoja! APUA!
Tiia

#194 • • Tiia

dj upi, 14.6.2007 14:19:
aijajai! Pääsykokeet tiistaina, Pendulum lauantaina. Mitä tehdä??????? Tää on mun elämän kriittisiä valintoja! APUA!

Pääsykokeet keskiviikkona. *pepsodent* Mun valinta on mennä silti kattoo Pendulumia, en oo kuitenkaan pääsemässä sinne kouluun. *nauru*
dj upi

#195 • • dj upi

Tiia, 14.6.2007 14:29:
---
dj upi, 14.6.2007 14:19:

---

Pääsykokeet keskiviikkona. *pepsodent* Mun valinta on mennä silti kattoo Pendulumia, en oo kuitenkaan pääsemässä sinne kouluun. *nauru*

Ei vitsi, pitäisköhän munki vaa suosiolla luovuttaa ku en oo saanu pariin viikkoon kunnolla luettua :D ootko pyrkimässä oikikseen vai minne btw? Mulla kauppis is (salee) waiting (sry offtopic)
jazmo

#196 • • Edited jazmo techmu
Tuosta löytyy videomatskua Pendulumin DJ keikalta Milanosta (myöskin Versen kanssa)

http://youtube.com/results?search_query=pendulum+milano+drum+and+bass

Harmittavan paljon on Verse äänessä ja tuntuu välillä olevan enemmän omissa kuvioissaan kuin musiikissa *nauru* Livevedoissa tunnutaan menevän enemmän musiikin ehdoilla.

No video on video ja keikat erilaisia, suomalaisena en vaan ole kovin tottunut tuohon MC meininkiin.

Kohtahan se nähdään!
jazmo

#197 • • jazmo techmu

HALUAMME VIELÄ MUISTUTTAA ETTÄ STUDION TILOISSA ON KAIKKI NAUHOITUS JA KUVAUS EHDOTTOMASTI KIELLETTY! ILLAN KUVAUKSESTA VASTAAVAT OMAT KUVAAJAMME

Edes kännykkäkameralla ei saa kuvata?
Gerbera

#198 • • Gerbera Åbojungle

B&R, 14.6.2007 21:16:
---
jazmo, 14.6.2007 16:08:
---

HALUAMME VIELÄ MUISTUTTAA ETTÄ STUDION TILOISSA ON KAIKKI NAUHOITUS JA KUVAUS EHDOTTOMASTI KIELLETTY! ILLAN KUVAUKSESTA VASTAAVAT OMAT KUVAAJAMME

---

Edes kännykkäkameralla ei saa kuvata?

---

Myös kännykkäkameralla kuvaaminen on kiellettyä sopimusteknisistä syistä.

haha! onnea estoyritykseen.

--
The jungle is massive

Timmo

#199 • • Timmo
toivottavasti verse on vilustunu ja pitää turpansa kiinni. ainakin videon perusteella.

--
Elämä On Raato

L.A.O.S / d-bex

#200 • • L.A.O.S / d-bex
Onneksi Verse on messissä!!! Pendulumin dj-preesens näyttää nimittäin noiden videoiden perusteella aika väsyneeltä. Musa on varmasti kohdillaan, mutta verse tuo heilumisellaan ja hehkutuksellaan selkeesti lisää lavaenergiaa joka heijastuu yleisöön. Mulle ainakin jäi tommonen viba noista videoista....mut lauantainahan se nähdään.*joo*

--
Club STANDARD every 2 month at redrum.
Club Low End at Nude every months 4th Friday.
LAOS night at mbar every months last saturday.

www.myspace.com/largeamountofsoul