Olipa tyly pieruvitsi!

34 posts, 2 pages, 9,451 views

:D

Posts: 3,707

#22 • • :D
kyllä kuulosti tosi hyvältä toi. tekisit säkin housea.
sainki tosta inspiksen.

joo. hei niin jos et huomanut, tää ei ehkä ole tarkoituksella
tehty ihan periteiseksi houseksi. :D
dB

Posts: 1,317

#23 • • dB Digital Beat Music

D, 10.4.2007 00:54:
kyllä kuulosti tosi hyvältä toi. tekisit säkin housea.
sainki tosta inspiksen.

joo. hei niin jos et huomanut, tää ei ehkä ole tarkoituksella
tehty ihan periteiseksi houseksi. :D



En ehkä saa housen tekemisestä tarpeeksi haastetta mutta voishan tuota kokeilla.
Ehkä wanhanajan Felix Da Housecat meiningillä tai sitten jollain minimalistisella
tech house tyylillä. Jotkut tosin haukkuvat minimalistista housea tylsäksi.
Tein ainakin yhden teknohouse biisin joitakin aikoja sitten:

http://www.mikseri.net/artists/comments.php?id=108007
kosmo

Posts: 759

#24 • • kosmo TJH87
Hitto, Tää oli hyvä!

Ehkä vähän vielä timmimmäksi bassolinjaa ja IMO yksinkertaisemmaksi percussiopuolta. Muuten nuo percut vie lähes kaiken tilan mm. tolta häiriintyneeltä liidiltä naksua. Ihan varmasti julkaisu-kelpoista matskua jos vaan valmiiksi teet! *pihkassa*



Digital Beat, 10.4.2007 01:28:

En ehkä saa housen tekemisestä tarpeeksi haastetta mutta voishan tuota kokeilla.



No haastettahan sä tarvitkit...
dj fuse

Posts: 24

#27 • • dj fuse
Saatanan hyvä biisi!!
anton fine

Posts: 1,359

#28 • • anton fine myspace.com/finethedj
Ai ku mua vituttaa tommonen "pitää olla valmista kauraa" -kommentit. MUSIIKKI ON TAIDETTA! Tällä kappaleella alkuperäisessä muodossa herra Diffas olisi päässyt taikkiin äänilinjalle sisään, et imekäs siitä ne jotka huutaa että tee selkeemmäks ja helpommaks, menkää näyttelyyn ja kuunnelkaa!
kosmo

Posts: 759

#31 • • kosmo TJH87

fine, 10.4.2007 19:13:
et imekäs siitä ne jotka huutaa että tee selkeemmäks ja helpommaks, menkää näyttelyyn ja kuunnelkaa!



Öö just... jos viittasit tolla mun kommenttiin niin selvitetään nyt sen verran että kun puhuin percussiopuolen yksinkertaisemisesta, oli kyse ihan tilankäytöstä. Ei siitä että biisistä tulisi jollain tapaa helpompi. *eiei*
plink

Posts: 1,405

#34 • • plink team paska
kepeesti parasta "elektro"housee, mitä oon hetkeen kuullut. johtunee tosta, et tekemiseen on käytetty enemmän aikaa kuin mitä tää kestää:) rok!

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.