Remotion - Ignition

28 posts, 2 pages, 9,796 views

remotion

Posts: 5,283

#21 • • Edited remotion nostatus guru

Siren, 11.4.2007 19:44:
Mut joo, sitä odotellessa et sua pääsee livenä kuuntelee *hihu* DjRemotion minä olen se oikea, remember? *vink* *tirsk*



kiitos palautteesta.
lupaan että edelliset CDJ-800:ni kääntyvät katolleen viimeisessä leposijassaan mikäli ei täksi kesäksi useampaa keikkaa tule.
Wert

Posts: 3,386

#22 • • Wert Varapalkkaliukuja
Tuli kuunneltuu..

Ihan ok paketti kokonaisuudessaan, paljon hyviä biisejä mitä itsekin soittelen.
Tekniikka myös varsin ok muutamia haparointeja lukuunottamatta mitä sieltä keräsin.
Edelleen myös jossain vaihdoissa ei bassorummuniskut natsaa niin hyvin ku vois...(*pilknus*)

mut joo yleisesti 8½
remotion

Posts: 5,283

#24 • • remotion nostatus guru
kukkuu, ja hoplaa, moni on varmastikin kuunnellut... palautetta kaipaillaan.
Ne jotka eivät vielä ole niin hipihopi kuuntelemaan, tästä varmasti bilefiilis nousuun viikonloppua silmälläpitäen.
TiiJa

Posts: 27

#25 • • TiiJa
helöyhelöy..hmm hmm *joo*... hyvähyvähyvä! tämä on musiikkia just mun makuun. Kansista ehkä toi vaaleempi versio on osuvampi ehkä, vaikee sanoo, kummatkin hienot... mut pääasia että miksaus uppoo *tanssittel* ! Eilen kun tuli tota kuunneltua niin olin ihan valmis lähteen kemuihin, ja vappu alko jo kuumottaan! Juhlitaan taas yhdessä kun nähdään erik. tsemppiä, oot oikeella alalla *hih*!
remotion

Posts: 5,283

#26 • • remotion nostatus guru

TiiJa, 26.4.2007 21:00:
Kansista ehkä toi vaaleempi versio on osuvampi



Kiitoksia tsempistä Tiia, uskon itsekin vakaasti että tämä on minun juttu, jos ei se ainut "juttu" niin ainakin yksi rakkaimmista.

Jos tulet colorsin wappuun niin annan Sinulle tuon vaaleamman CD:n *hymy*
Janisa

Posts: 2,226

#27 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
No niin... Oon nyt kuunnellu Trancientsia ja tata ja musta naissa oli suuri kuilu... Josta tama oli ehdottomasti nautinnon arvoinen. *joo*

Taman levyn jalkeen mulla tuli pitkasta aikaa olo etta taytyy paasta ulos ja taytyy paasta bileisiin.. Toisin sanoen sai mut oikein mukavalle tuulelle... *vink*

Kahta eri settia ei sais verrata keskenaan, mutta mielestani tassa oli kokonaisuus kohdallaan kaikin puolin kuin taas (tassa tulee nyt molempia palautteita samaan aikaan...) siina edellisessa miksauksessa.

Taytyy myontaa etta tama levy on ollut aika ahkerassa kuuntelussa taalla ja tietysti erityiskiitos levyjen toimituksesta. *iloinen*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

remotion

Posts: 5,283

#28 • • remotion nostatus guru

Janisa, 29.5.2007 17:12:
No niin... Oon nyt kuunnellu Trancientsia ja tata ja musta naissa oli suuri kuilu... Josta tama oli ehdottomasti nautinnon arvoinen. *joo*

Taman levyn jalkeen mulla tuli pitkasta aikaa olo etta taytyy paasta ulos ja taytyy paasta bileisiin.. Toisin sanoen sai mut oikein mukavalle tuulelle... *vink*

Kahta eri settia ei sais verrata keskenaan, mutta mielestani tassa oli kokonaisuus kohdallaan kaikin puolin kuin taas (tassa tulee nyt molempia palautteita samaan aikaan...) siina edellisessa miksauksessa.

Taytyy myontaa etta tama levy on ollut aika ahkerassa kuuntelussa taalla ja tietysti erityiskiitos levyjen toimituksesta. *iloinen*



Kiitos palautteesta, tää olikin odotettu jonka ehä huomasitkin xD
Kiitos paljon, siellä ois ny toi 'Escapism' joka tosin on sitten trancea, kuten Trancients 2, joskin kyllä yhden pykälän rankempaa ja suoraviivasempaa.