Miika Kuisma & OlliS: Awakening [Baroque]

10 posts, 1 page, 1,995 views

iam

Posts: 3,085

#1 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Nonni, tämäkin on nyt sitten vihdoin ja viimein julkaistu. Vinyyliä ei valitettavasti ole saatavilla, vaikka sellaista meille luvattiinkin.. tuosta pienestä oharista huolimatta julkaisu on saanut aika mukavasti näkyvyyttä ja supporttia maailmalla. Tällä viikolla Street Beatin hyllystä pitäisi löytyä myös CD sinkkua ja digitaalisena tämä on saatavilla mm. Beaport, Audiojelly, Cdjshop, Juno, Trackitdown jne.

Tässä vielä klipit:
Original Mix
Noel Sanger Remix
akiapina

Posts: 2,729

#2 • • akiapina apinaki
Tä on edelleen kova ja Noel Sanger mix toimii! Original näytti olevan eilen audiojellyssä top-10:ssä kolmosena 8)
djputte

Posts: 578

#3 • • djputte Techmu
Todella valitettavaa toi vinyylijulkaisun poisjääminen, tämän olisin nimittäin halunnut levykokoelmiini, vaikka muuten uutta vinyyliä tulee melko vähän ostettua enää nykyään.

Pääasia, että biisi kuitenkin julkaistiin tänään, eikä ensi vuonna. Eli Beatportista valumaan ->

ps. Originaaali rokkaa! ;)
thomas

Posts: 5,618

#4 • • thomas
kyllä mä tykkäsin kovasti. originaali tosiaan rokkaa, ne sangerin skitat ei oikein iske.
sale

Posts: 1,235

#5 • • sale

Putte, 2.4.2007 11:01:
Todella valitettavaa toi vinyylijulkaisun poisjääminen, tämän olisin nimittäin halunnut levykokoelmiini, vaikka muuten uutta vinyyliä tulee melko vähän ostettua enää nykyään.

Pääasia, että biisi kuitenkin julkaistiin tänään, eikä ensi vuonna. Eli Beatportista valumaan ->

ps. Originaaali rokkaa! ;)



Täysin samaa mieltä :) Vinyyliä tästä kyllä odotin innolla..Orkkis versio toimii..
villelope

Posts: 2,846

#8 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Originaalia tuli veivattua Finity Essence kakkosen tultua pihalle, ja nyt tuo Noel Sangerin Remix lämmittää mieltä.

Vahva release, harmi että jäi mp3-formaattiin.
anton fine

Posts: 1,359

#9 • • anton fine myspace.com/finethedj
Hmm, oli ihan jees. Kovin rauhallinen. Kaipais ehkä ambientversiota joutuakseen minun levylaukkuun :)

Toi Noelin versio ei toiminut ainakaan minulle yhtään.

Onneksi olkoon Olli, lisää Suomalaisia maailman kartalle! Ja Miika tietenkin.