Klubitus VII

87 posts, 5 pages, 41,595 views

Zebir

Posts: 659

#61 • • Zebir

Mark, 1.4.2007 21:55:
millähän firefoxin versiolla uudistuksien ois tarkotus näkyy? *igor* nim. 2.0.0.3 on samaa vanhaa..

-M


Sama vika. Toimiiko kellään FF:llä vai onkohan tämä uusi hieno uudistus joku IE-rajoitettu tms?

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Exlex

Posts: 497

#62 • • Exlex

Zebir, 2.4.2007 00:40:
---
Mark, 1.4.2007 21:55:
millähän firefoxin versiolla uudistuksien ois tarkotus näkyy? *igor* nim. 2.0.0.3 on samaa vanhaa..

-M

---

Sama vika. Toimiiko kellään FF:llä vai onkohan tämä uusi hieno uudistus joku IE-rajoitettu tms?



Kannattaa kokeilla tuota jo aiemmin mainittua Microsoft Firefoxia, sillä ainakin toimii *joo*

Ja on tuo nappi 4 kyllä aika päräyttävä, oon ihan koukussa *aplodit*
Juhgu

Posts: 7,921

#63 • • Juhgu Virnistelijä

Exlex, 2.4.2007 01:36:
---
Ja on tuo nappi 4 kyllä aika päräyttävä, oon ihan koukussa *aplodit*



Sama vika, pelaan sitä toista tuntia putkeen tässä. Ei vaan pysty lopettamaan kun top 10 lähestyy! :P

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

sune

Posts: 2,096

#65 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Mark Hamilton, 1.4.2007 21:11:
Ne jotka ei nää uuttä Klubitusta ovat tyhmiä..



mä oon siis tyhmä *nyyh*

--
ei kovin ihku eikä plur

Karski

Posts: 6,049

#66 • • Karski Pomon kätyri
Tähän vois nyt jo varmaan todeta
että 1.4. meni jo.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#67 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Oli kiva lueskella näitä *iloinen*

Kuinkakohan moni oikeesti raapi päätään päivitellen täysillä selaimiaan "Perkele kun ei vieläkään näy" *tirsk*

Ilkimyksiä ootte *lmao*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Mark

Posts: 7,311

#68 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
ainiinjoo :D No, kyl nyt aina kerran pitää tulla kusetetuks per 1.4. *iloinen*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

henkka

Posts: 4,973

#69 • • henkka
HÄHÄHÄHÄ! tää oli parempi ku klubinum!
DJ Rx

Posts: 2,527

#70 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings
mäki sain just uuden klubbarin toimii!!! VIDduuuu*jiihaa**aplodit**sydän**nauru*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Zapa

Posts: 1,393

#71 • • Edited Zapa Mr Wrangler
bwahahaha, gotcha!
Mushita

Posts: 61

#72 • • Mushita Da Chili
Eiii helevetti...ainoo pila jota en eilen tajunnu *nauru**lmao*
Oliko vähä pirullista *pahis*
Cheeerrrrs!!

--
Your theory is Crazy, but it is not Crazy Enough to be True

KiimanenKurre

Posts: 791

#73 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

Steven Hoaks, 2.4.2007 08:57:
Oli kiva lueskella näitä *iloinen*

Kuinkakohan moni oikeesti raapi päätään päivitellen täysillä selaimiaan "Perkele kun ei vieläkään näy" *tirsk*

Ilkimyksiä ootte *lmao*


kylläpä oli ilkee pila....*hihu*
minä esim. päivittelin kaikkii selaimii ja mitää uutta ei näkyny.. huutelin muijalle että missä se Saa**nan nappi 4 :nen oikeen on.... todella ilkeetä*nyyh*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

anqqa

Posts: 4,032

#75 • • anqqa tirehtööri
no ainakin saatiin vähän uudempia selainversioita käyttöön, eli hyötypila nii!

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#76 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

LooPy, 2.4.2007 10:21:
---
henkka, 2.4.2007 09:17:
HÄHÄHÄHÄ! tää oli parempi ku klubinum!

---

Mulla on Klubinum käytössä vieläkin. *sydän*



Ollaanx vähä samixii *plur* Mulla kans *hihu*

Muistaako kukaan vielä muutaman vuoden takaisen ilmoituksen että Tiesto tulee käymään ja liput vain 20e, mut ei lukenut että mistä *lmao* Kaikki sitten huuteli "PAKKO PÄÄSTÄ KUUNTELEE!!! Mistä näitä lippuja saa *nyyh*" *pahis* Se oli mielestäni paras *joo* Tais olla Esan pila *tirsk*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

henkka

Posts: 4,973

#77 • • henkka

LooPy,
Mulla on Klubinum käytössä vieläkin. *sydän*



Niin o muuten mulki. Tää on niin pirtsakka ja vaalee *hihu*
KittyCleo

Posts: 205

#78 • • KittyCleo PiweHiwe
Koska olen todella ilkeä, mun teki niin kovasti mieli sanoa se heti. Mut tämä oli eka askel forum-tapojeni parantamiseen. Hykertelin sit kans et siellä ne tyhmät latailee uusia versioita ja mitään ei tapahdu.
Mut sais sitä oikeesti tulla uus versio jotta viettäisin vielä enemmän liikaa aikaa netissä.

--
Rouva Korpela*hymy*

siveys

Posts: 2,492

#80 • • siveys lovely

anqqa, 2.4.2007 10:40:
no ainakin saatiin vähän uudempia selainversioita käyttöön, eli hyötypila nii!


Tää oli oikeasti mun silmissäni paras aprillipila ikinä. Tuli niin lämmin olo kun pilan hiffanneet klubbarilaiset ottivat itseorganisoituvasti homman omakseen alkaen neuvomaan selainasioissa ja hehkuttelemaan kuinka hieno nappi nelonen on, kuinka leiskat on mieltä räjäyttäviä ja videochatti pelittää kuin unelma *sydän*

Vaikka olin itse vakuuttunut kyseessä olevan aprillipila jo ihan alusta asti (softapäivityksiä nyt vaan ei yleensä tehdä liukuvasti keskellä parasta selailuaikaa, varsinkaan aprillipäivänä), tuli noita tasaiseen tahtiin valuvia viestejä seuratessa pariinkin otteeseen sellainen surrealistinen olo, että tuliko tässä nyt kompastunut omaan nokkeluuteensa ja täytyi käydä tarkistamassa olisiko anqqa sittenkin käynyt lisäämässä nappi nelosen tai edes muutaman uuden hienon teeman sokeriksi pilan päälle.

Vaikka sitä yhdessä vaiheessa iltaa onnstuikin hetken synkistelemään "Klubbarin bugin" takia niin sekin olo kaikkosi taas varsin pikaisesti kun pääsi hehkuttamaan kavereille parasta yhteisöllistä aprillipäivän kokemusta ikinä. Todella iso ja lämmin kiitos homman keksijöille ja kaikille teille, jotka teitte siitä niin kauniin *sydän*